kasa dla trolli

Data: 2009-08-18 21:51:58
Autor: Hibernatus
kasa dla trolli
Kochani!
Dostałem kasę w spadku po bogatej babci. Postanowiłem za część tej kasy rozwiązać pewien problem. Niniejszym ogłaszam konkurs dla grupowych trolli składający się z dwóch etapów.
Etap 1. Wyłonienie trolli
Jednoosobowe jury w mojej skromnej osobie przyjmuje zgłoszenia chętnych uczestników pod tym postem. Spośród zgłoszonych uczestników wybiorę największych trolli, na podstawię ich dorobku literackiego z ostatnich 30 dni na sekcie (liczą się posty do 21:50 18 sierpnia 2009). Minimalna liczba wybranych uczestników to 2, maksymalna: 5.
Etap 2. Zawody
Wytypowanych trolli zabiorę na mój koszt na fajną, mało znaną rafkę na R.Sea. (opłacam przelot, zakwaterowanie 7 dni ***** ALL INCL., DAN, rejs, sprzęt, plus dla każdego 500 Euro kieszonkowego)
Konkurs będzie polegał na tym; kto dłużej wytrzyma na powietrzu na oznakowanej pozycji znajdującej się na głębokości 100m. Całkowita głębokość morza w tym miejscu wynosi 210m. Na jachcie, na głębokościach 5, 70, 100 oraz 210m znajdą się kamery z oświetleniem i operatorami. Dodatkowo na głębokości 100m znajdzie się stoper z dużym wyświetlaczem uruchamiany w momencie przybycia uczestnika i zatrzymywany w momencie jego odpłynięcia o ponad 2 metry (w którąkolwiek stronę). Film z konkursu będzie najlepszym dowodem kto jest mężczyzną a kto zwykłą parówą. Będzie można zobaczyć to na youtubie. Zakładam że wytypowane trolle się nie dogadają co do wspólnego terminu wyjazdu, więc liczę się z organizacją wyjazdu dla każdego z osobna. Warunkiem zwycięstwa jest zaliczenie konkurencji do końca września 2009.
Nagroda dla zwycięzcy.
Zwycięzca konkursu otrzyma imienny i niezbywalny oraz niewymienialny na pieniądze voucher na zakupy w wybranym przez siebie sklepie nurkowym w Europie na kwotę 5000 Euro.

Życzę powodzenia.

Hibernatus

Data: 2009-08-18 23:09:40
Autor: Jan Werbiński
kasa dla trolli
Użytkownik "Hibernatus" <zimny@ikp.com> napisał w wiadomości news:h6f1fb$rob$1mx1.internetia.pl...
Kochani!
Dostałem kasę w spadku po bogatej babci. Postanowiłem za część tej kasy rozwiązać pewien problem. Niniejszym ogłaszam konkurs dla grupowych

Twoja oferta niepodpisana imieniem lub znaną z sekty ksywką jest niewiarygodna.
Pozdrowienia dla babci.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-18 23:34:48
Autor: Hibernatus
kasa dla trolli
Jan Werbiński pisze:
[...]

Na razie dużo nie ryzykujesz.
Czy to jest zgłoszenie?

Hibernatus

Data: 2009-08-19 04:57:39
Autor:
kasa dla trolli
Hibernatus <zimny@ikp.com> napisał(a):
Konkurs będzie polegał na tym; kto dłużej wytrzyma na powietrzu na oznakowanej pozycji znajdującej się na głębokości 100m. Całkowita głębokość morza w tym miejscu wynosi 210m.

Czy będziesz pod wodą razem z zawodnikiem, również na powietrzu ?
Tylko w takiej sytuacji jesteś LEPSZY od każdego zawodnika.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-19 09:33:12
Autor: pnk
kasa dla trolli
On 18 Sie, 21:51, Hibernatus <zi...@ikp.com> wrote:
[...]

Dość ponury żart, ale BTW (z ciekawości) - skąd weźmiesz operatora
kamery na 210 m , - ciekawe jaki to koszt ?

pnk

Data: 2009-08-19 18:36:40
Autor: SHARMDIVER.PL
kasa dla trolli
pnk wrote:
[...]

Czy możesz napisać pnk kim jesteś z zawodu, wykształcenia?

Data: 2009-08-19 09:54:41
Autor: pnk
kasa dla trolli

Czy możesz napisać pnk kim jesteś z zawodu, wykształcenia?

Mogę

pnk

Data: 2009-08-19 19:59:31
Autor: SHARMDIVER.PL
kasa dla trolli
pnk wrote:
Czy możesz napisać pnk kim jesteś z zawodu, wykształcenia?

Mogę

pnk

To było pytanie retoryczne Piotrze Nowinowski ... :)

Data: 2009-08-19 19:11:15
Autor: Hibernatus
kasa dla trolli
pnk pisze:
[...]

Mam kolegę w Izraelu który jest naukowcem i robi takie rzeczy zawodowo. Ma też odpowiedni sprzęt. Bardzo się zapalił do tego pomysłu i zrobi to po kosztach (jakieś 2000 euro).

Hibernatus

Data: 2009-08-19 10:48:15
Autor: pnk
kasa dla trolli
On 19 Sie, 19:11, Hibernatus <zi...@ikp.com> wrote:
pnk pisze:

> [...]

Mam kolegę w Izraelu który jest naukowcem i robi takie rzeczy zawodowo.
Ma też odpowiedni sprzęt. Bardzo się zapalił do tego pomysłu i zrobi to

;)

pnk

Data: 2009-08-19 17:53:59
Autor:
[...]

Załatwiłeś z DAN taką eskapadę ?
Spróbuj, daj znać jak się uda.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-19 21:24:48
Autor: Hibernatus
kasa dla trolli
demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

podaj DAN Membership No a papiery otrzymasz przed wylotem
Hibernatus

Data: 2009-08-20 04:23:31
Autor:
kasa dla trolli
Hibernatus <zimny@ikp.com> napisał(a):
demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> Hibernatus <zimny@ikp.com> napisał(a): > >> Mam kolegę w Izraelu który jest naukowcem i robi takie rzeczy zawodowo. >> Ma też odpowiedni sprzęt. Bardzo się zapalił do tego pomysłu i zrobi to >> po kosztach (jakieś 2000 euro).
> Spróbuj, daj znać jak się uda.
> podaj DAN Membership No a papiery otrzymasz przed wylotem
Hibernatus

Zadzwoń do DAN Polska podaj dr Śićko czy dr Kot że mają ubezpieczyć nurkowanie
na 100m na powietrzu, czas dowolnie długi. Zacytuj co odpowiedzą na takie
zapytanie. Rozmawiając dodaj że nurkujący jadą jedynie na Cyrograf.

pozdrawiam rc

--

kasa dla trolli