kasa dla trolli

Data: 2009-08-18 23:09:40
Autor: Jan Werbiński
kasa dla trolli
Użytkownik "Hibernatus" <zimny@ikp.com> napisał w wiadomości news:h6f1fb$rob$1mx1.internetia.pl...
Kochani!
Dostałem kasę w spadku po bogatej babci. Postanowiłem za część tej kasy rozwiązać pewien problem. Niniejszym ogłaszam konkurs dla grupowych

Twoja oferta niepodpisana imieniem lub znaną z sekty ksywką jest niewiarygodna.
Pozdrowienia dla babci.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-18 23:34:48
[...]