kasa fiskalna...

Data: 2010-03-03 08:17:10
Autor: Marcin Sroczyk
kasa fiskalna...
On Tue, 2 Mar 2010 14:07:13 +0100, "M" <opek@fg.pl> wrote:

Witam,
mam pytanie odnosnie kasy fiskalnej
sprzedaz przez sklep internetowy przekroczyla obrot i zakupilem kase fiskalna na adres biura i miejsca zameldowania.
Od wczoraj jestem w posiadaniu lokalu w miescie gdzie lada moment staruje sklep stacjonarny, co z zrobic z kasa fiskalna ? Kupowac nowa,wziasc te z biura ?
Pozdrowienia

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=zmiana+miejsca+zainstalowania+kasy+fiskalnej&lr=&btnG=Szukaj+w+Google

Pozdrawiam

Data: 2010-03-03 09:05:56
Autor: M
kasa fiskalna...
Data: 2010-03-03 09:21:25
Autor: Marcin Sroczyk
kasa fiskalna...
On Wed, 3 Mar 2010 09:05:56 +0100, "M" <opek@fg.pl> wrote:

Pozdrowienia

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=zmiana+miejsca+zainstalowania+kasy+fiskalnej&lr=&btnG=Szukaj+w+Google

nie znalazlem watku odnosnie kont allegro

Możesz zmienić miejsce instalacji kasy fiskalnej - poza rozszerzeniem
wpisu do ewidencji o nowe miejsce prowadzenia działalności
wysyłasz/zanosisz do US pisemko o zmianie miejsca instalacji kasy a
nagłówek paragonu zmieniasz we własnym zakresie (instrukcja kasy).
Miałem identyczną sytuację i przeprowadziłem to w ten sposób.

Pozdrawiam

kasa fiskalna...