kasa fiskalna dla tłumacza

Data: 2010-12-27 01:14:38
Autor: cyklista
kasa fiskalna dla tłumacza
Witam!
Jestem tłumaczem i z tego co się dowiedziałem, najpóźniej od maja będę musiał zaopatrzyć się w kasę fiskalną. Nie jestwm VAT-owcem.
W związku z tym mam kilka pytań:
Przy założeniu, że praktycznie 100 % obrotu to będzie sprzedaż usług (tłumaczenie pisemne lub ustne), na co zwrócić uwagę przy wyborze modelu kasy i miejsca zakupu ?
Czy ma znaczenie ilość znaków nazwy usługi na paragonie?
Jak dokładne musi być określenie usługi na paragonie?  Tzn. wystarczy tylko np. "usł. tłum." i kwota, czy też musi być wyszczególnione czy ustne, czy pisemene, z jakiego języka na jaki i ile stron?
(Jeżeli klientowi będzie zależeć na dokładnym wyszczególnieniu, to zawsze mogę mu wystawić rachunek).

Czy paragon MUSZĘ wydrukować w chwili zapłaty, czy mogę go sobie przygotować wcześniej?

Pozdrawiam

Przemek

kasa fiskalna dla tłumacza