kasa fiskalna odliczenie

Data: 2009-05-28 13:00:18
Autor: wspolna-flaszka.pl
kasa fiskalna odliczenie
Witam!
Odnosnie watku dotyczacego kasy fiskalnej, dzownilem do US i tym ktorzy planuja zakup mowie ze moge ja wrzucic normalnie do kosztow
(jezlei wartosc nie jest odpowiednia duza) w kwocie netto pomniejszoną o wartość odliczalna, czyli zwykle 700 zl :)

I przy okazji mam pytanie, jak zakuilem i zglosilem kase w maju, to w deklaracji vat za maj moge zaczac odliczanie czy od kolejnego okresu,
zapomnialem co babka mowila w US a nie chce dla takiej pierdoly glowy zawracac.

P.

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-29 13:30:47
Autor: Andrew
kasa fiskalna odliczenie
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvlqsk$mar$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy ktos moze to potwierdzic? Bo mnie się wydaje ze to jakis wymysł pani z US. Większosc artykułów z jakimi się spotkałem mówi o mozliwości zaliczenia do kosztów całej kwoty netto za zakup kasy
Andrew.

kasa fiskalna odliczenie