kasa za przejazd z sadu

Data: 2019-06-26 18:03:38
Autor: glumek
kasa za przejazd z sadu
byłem jako swiadek na sprawie w miesci oddalonym o 350 km, złozyłem wniosek o zwrot kosztow podrozy tego samego dnia(dojazd autem), bylo to ponad miesiac temu i nadal cisza, brak kasy, czy przyjdzie mi jakies pismo czy cos kiedy bedzie zwrot czy jak ?

Data: 2019-06-26 22:53:45
Autor: Robert Tomasik
kasa za przejazd z sadu
W dniu 26.06.2019 o 18:03, glumek pisze:
[...]

Przychodzi na wskazany rachunek albo przeakzem, ale takie opóźnienia sie
zdarzają.

Data: 2019-06-27 00:38:44
Autor: Animka
kasa za przejazd z sadu
W dniu 2019-06-26 o 18:03, glumek pisze:
[...]

Trzeba byló iść od razu do kasy.

Data: 2019-06-27 06:11:39
Autor: glumek
kasa za przejazd z sadu
W dniu 2019-06-27 o 00:38, Animka pisze:
[...]

Kazali najpierw złozyc wniosek, ksero dowodu rejestracyjnego, koszty itd

Data: 2019-06-27 06:50:28
Autor: ń
kasa za przejazd z sadu
Sprawa trwa dopiero 5,5 roku, a Ty chciałbyś od razu pieniądze i to ze Skarbu Państwa (zaliczka), a fuj...
A poza tym osobowym II kl. trzeba było jechać.
I dziękuj wyższej kaście, że Cię w ogóle przesłuchali, bo mogła ręka protokolanta zaboleć i byłoby odroczenie terminu na listopad-grudzień.

-- -- -
Kazali najpierw złozyc wniosek, ksero dowodu rejestracyjnego, koszty itd

Data: 2019-06-27 07:52:56
Autor: glumek
kasa za przejazd z sadu
W dniu 2019-06-27 o 06:50, ń pisze:
[...]

jak 5,5 roku? cos Ci się poje...ło
gdzies czytałem że mają zwrócic pieniadze bezwłocznie, a mija juz ponad miesiac
pieniadze niech płaci skazany, a nie skarb panstwa

Data: 2019-06-27 10:06:03
Autor: ń
kasa za przejazd z sadu
cos Ci się poje...ło

-- -- -
pieniadze niech płaci skazany, a nie skarb panstwa

Data: 2019-06-27 22:59:36
Autor: Animka
kasa za przejazd z sadu
W dniu 2019-06-27 o 07:52, glumek pisze:
[...]

Koszty przejazdu do Sądu sa wypłacane z Sądu (moze to Budżet Państwa).

Data: 2019-06-27 22:57:50
Autor: Animka
kasa za przejazd z sadu
W dniu 2019-06-27 o 06:11, glumek pisze:
[...]

No nie wiem. Widziałam, że komus taki wniosek podpisywała sędzia zaraz po sprawie i ten człowiek poleciał do kasy.

kasa za przejazd z sadu