kaseta nakrecana < 13T

Data: 2009-10-28 13:17:44
Autor: sosik
kaseta nakrecana < 13T
Witam.
Pytanko odnosnie kaset nakrecanych.
Szukalem troche po Google i niestety nie zanlazlem kasety nakrecanej, ktora posiada najmniejsza koronke z liczba zebow < 13.
Poszukuje takiej, pozniewaz czasami brakuje mi mocniejszego przelozenia - obecnie posiadam najmniejsza koronke 14 zebowa - a wole krecic wolniej     ale mocniej :)

pozdrawiam

sosik

Data: 2009-10-28 14:01:35
Autor: sosik
kaseta nakrecana < 13T
przepraszam, nie sprecyzowalem pytania:
Czy w ogole takowe kasety wystepuja ?

Data: 2009-10-28 14:19:20
Autor: Tomasz Minkiewicz
kaseta nakrecana < 13T
On Wed, 28 Oct 2009 13:17:44 +0100
sosik <siewca_grozy@tlen.pl> wrote:

[...]

Szukaj nie „kasety”, tylko „wolnobiegu nakręcanego”. Tak się przyjęło
je nazywać dla rozróżnienia. Ale możesz mieć problem ze znalezieniem,
bo wprawdzie istnieją takie, ale Shimano zaprzestał był ich produkcji.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-10-28 14:25:37
Autor: sosik
kaseta nakrecana < 13T
Tomasz Minkiewicz pisze:
[...]

Dzieki za info.
Wlasnie tak wpisalem „wolnobieg nakrecany” ale google niestety nic nie "wyplulo".
No coz, najwyzej sprobuje wsadzic do przodu blat 52 zamiast posiadanego 48 .

pozdrawiam
sosik

Data: 2009-10-30 19:32:46
Autor: Adrian S.
kaseta nakrecana < 13T
sosik wrote:

Wlasnie tak wpisalem ?wolnobieg nakrecany? ale google niestety nic nie
"wyplulo".

 wolnobieg jest z reguły nakręcany, może dlatego, bo to tak jakby mówić że
pomarańcza jest pomaranczowa :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-28 14:53:48
Autor: Tomasso
kaseta nakrecana < 13T
Użytkownik "sosik" napisał:

Szukalem troche po Google i niestety nie zanlazlem kasety nakrecanej, ktora posiada najmniejsza koronke z liczba zebow < 13.

Występuj±, kupiłem w zeszłym roku 7-rzędowy wolnobieg shimano, zaczynaj±cy się od 11.

Voila!
http://www.probikes.pl/index.php?item=850

Data: 2009-10-29 06:41:31
Autor: sosik

[...]