kask - duĹĽy rozmiar

Data: 2014-01-28 16:31:44
Autor: m
kask - duĹĽy rozmiar
Witam,

Gdzie mogę sobie kupić kask rowerowy (na nieuchronne wywrotki na lodzie/śniegu), mając czerep o obwodzie 64cm?

Najbardziej mi pasuje kask Giro Flak, niestety chyba nie produkują większych niż 61cm (a przynajmniej nie widziałem większych w żadnym sklepie, ani online ani offline).

Widział ktoś gdzieś w internecie lub Poznaniu kaski giroflakopodobne o rozmiarze 64 i większe?

p. m.

Data: 2014-01-28 09:20:11
Autor: rmikke
kask - duży rozmiar
W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 16:31:44 UTC+1 użytkownik m napisał:
Witam,

Gdzie mogę sobie kupić kask rowerowy (na nieuchronne wywrotki na lodzie/¶niegu), maj±c czerep o obwodzie 64cm?

Najbardziej mi pasuje kask Giro Flak, niestety chyba nie produkuj± większych niż 61cm (a przynajmniej nie widziałem większych w żadnym sklepie, ani online ani offline).

Widział kto¶ gdzie¶ w internecie lub Poznaniu kaski giroflakopodobne o rozmiarze 64 i większe?

Giro mi swego czasu podpadło, bo nawet jak kask miał duzy obwód, to i tak szeroko¶ć była za mała. Teraz, OIMW jest lepiej (a w każdym
razie w Bikemanie zapewniali, że jest), tylko ten sam kask na bardziej
okr±gły łeb ma inn± nazwę. Spytać w sklepie, jak nie wiedz± - spytać w innym.

Tym niemniej, rzeczony Bikeman już nie sprzedaje Giro, tylko jak±¶
niemieck± firmę, o której pierwszy raz w życiu od nich usłyszałem,
i bez problemu nabyłem fajny kask na mój baniak. Wcze¶niej miałem Lazera
i też bez większego problemu co¶ dopasowałem.

Do Giro najwyraĽniej nie mam szczę¶cia.

Data: 2014-01-29 08:07:07
Autor: Bartosz
kask - duĹĽy rozmiar

UĹĽytkownik "m"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:52e7cd61$0$2223$65785112@news.neostrada.pl...

Witam,

Gdzie mogę sobie kupić kask rowerowy (na nieuchronne wywrotki na
lodzie/śniegu), mając czerep o obwodzie 64cm?

tutaj: http://nrowery.pl/kaski - przetestowane na mnie (obwĂłd 65 :) ).  Giro na mnie byĹ‚o ciasne, to jest OK.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-29 12:56:39
Autor: m
kask - duĹĽy rozmiar
W dniu 29.01.2014 08:07, Bartosz pisze:

[...]

Giro na mnie było ciasne, to jest OK.

Problem w tym że nie podobają mi się :). Raz - że opływowy kształt dla człowieka który w zimie osiąga w porywach 15km/h to bez sensu. Dwa - że przymierzałem i beznadziejnie w nich czuję się (i wyglądam).

PotrzebujÄ™ CoĹ› mniej wydziwianego :)

p. m.

Data: 2014-01-29 13:20:49
Autor: bans
kask - duży rozmiar
W dniu 2014-01-29 12:56, m pisze:

Problem w tym że nie podobaj± mi się :).

No to z takimi wymaganiami to będziesz miał problem.

> Raz - że opływowy kształt dla człowieka który w zimie osi±ga w >porywach 15km/h to bez sensu.

Jeste¶ pierwsz± osob±, która widzę że żali się na opływowo¶ć kasku. Tez mi problem, nikt ze znajomych na to w ogóle nie zwraca uwagi, to nie jazda na czas.

> Dwa - że przymierzałem i beznadziejnie w nich czuję się (i wygl±dam).

http://3.bp.blogspot.com/-wL5GtiBjXLw/T0VmWtV8qbI/AAAAAAAAB8U/5E1679WiFJY/s1600/ultra-gay-seal-mem-ikona.png

;)

Jak masz gdzie¶ okazję to przymierz Specialized Vice, co prawda maksymalny obwód głowy to 63cm w rozmiarze L, ale kaski Speca to spore garnki, może się okazać, że pasuje.

Ale to też nie jest orzeszek.

--
bans

Data: 2014-01-29 13:53:29
Autor: JDX
kask - duży rozmiar
On 2014-01-29 13:20, bans wrote:
[...]
Ale to też nie jest orzeszek.
Orzeszków to trzeba szukać na Allegro. Takich prawdziwych, PRL-owskich,
np: http://xarchiwum.pl/kask-orzeszek-bialy-prl-i1373996596.html. W sam
raz na zimę - oprócz ochrony czaszki przed urazami, chroni także przed
wiatrem uszy oraz tył szyi. :-D

Data: 2014-01-29 15:00:22
Autor: coaster
kask - duży rozmiar
W dniu 2014-01-29 13:53, JDX pisze:
On 2014-01-29 13:20, bans wrote:
[...]
[...]

Na zewnatrz naszej wsi jest wielki swiat - naprawde! ;-)
To, ze znakomitej czesci naszego spoleczenstwa slon nadepnal na oko, nie znaczy, ze kazdy, kto jednak ma jakies poczucie estetyki ma zaraz zakladac porzniete muchomory na glowe... ;-P

http://www.mikesport.pl/akcesoria-rowerowe/kaski-rowerowe/giro-reverb-miejski-kask-rowerowy-1.html
http://sklep-naszosie.pl/lazer/kask-miejski-lazer-cityzen-checkered-red-58-60-cm
http://www.rowerystylowe.pl/p-3160/kask-abus-metronaut-canvas
http://mocoloco.com/mr/wp-content/uploads/2012/11/sahn_classic_bicycle_helmet_3.jpg
http://www.complex.com/rides/2012/05/the-10-best-bicycle-helmets-for-urban-commuters/bern-macon-carbon-helmet
http://www.aetherapparel.com/journal/2013/04/25/carrera-premium-foldable-helmet/
http://closca.co/product/gray-duckbill/

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2014-01-29 15:14:18
Autor: JDX
kask - duży rozmiar
On 2014-01-29 15:00, coaster wrote:
[...]
[...]
No i w mojej propozycji o estetykę przede wszystkim chodzi. Ten look (&
feel) w stylu vintage dodaje +10 do lansu. :-D IMO jest to propozycja
szczególnie interesuj±ca dla ostrokołowców którzy często jeżdż± bez
jakiegokolwiek hamulca, ale za to w kasku. :-D

Data: 2014-01-29 15:43:30
Autor: coaster
kask - duży rozmiar
W dniu 2014-01-29 15:14, JDX pisze:
On 2014-01-29 15:00, coaster wrote:
[...]
[...]

Mam oryginalny orzeszek* i zapewniam Cie, ze sie na rower nie nadaje... Musisz sie wyzwolic od stereotypw i skojarzen, zapomiec o lansie a dostrzec sama forme przedmiotu. ;-)

*Pare dekad temu wstecz jechalem na rowerze wiejska szosa. Dookola ani zywego ducha ani jakiego kolwiek pojazdu. Pola i lasy. Wtem, na srodku drogi lezy rzeczony orzeszek...

Data: 2014-01-29 14:33:00
Autor: Szuwarek
kask - duĹĽy rozmiar

Problem w tym że nie podobają mi się :). Raz - że opływowy kształt dla człowieka który w zimie osiąga w porywach 15km/h to bez sensu. Dwa - że przymierzałem i beznadziejnie w nich czuję się (i wyglądam).

To moĹĽe sprĂłbuj narciarskich.

kask - duĹĽy rozmiar