kask shark vision-R mam problem

Data: 2011-05-30 14:20:53
Autor: Przemek P
kask shark vision-R mam problem
Witam.
Jak w temacie mam problem z nowym kaskiem Shark Vision-R. Poprzednio uzywałem kasku Shark XRX i wszystko było w porządku dopóki się nie zestarzał. Kupilem nowy Vision-R i nie mogę wytrzymac z powodu huku jaki jest w nim. 100 km przejechac to można ogłuchnąć. Dziwne jest to że jak stanę na podnórzkach w czasie jazdy i wystawię się za strugę powietrza z nad owiewki to jest tylko szum wiatru, natomiast jak usiąde to huk niemiłosierny. Jak otworzę lekko szybkę lub na maxa do góry to też jest cisza, czyli szum wiatru a nie huk. I dodatkowo jak podłożę rękę pod brodę to też jest ok. Nie wiem co o tym sadzić, kask rozmiarowo ten sam, ale czy to problem z turystyczną owiewką zamiast fabrycznej czy po prostu powietrze gdzies wiruje?????
Może ktos spotkał się z podobnym problemem? i cos poradzi :-)

--
Przemek P
RF900

Data: 2011-05-30 15:04:42
Autor: IvanoV

Użytkownik "Przemek P" <general71@@o2.pl> napisał w wiadomości news:4de38b29$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mam Sharka S700 (czyli S900 bez blendy) i jest to samo. Gdy struga powietrza znad owiewki trafia w dolną część kasku, huczy niemiłosiernie. Robiłem próbę i wykręciłem szybę z motocykla - jazda stała się przyjemna. Stąd wniosek, że te kaski nadają się może na nakeda, a jeśli chcesz ich używać na motocyklu z owiewką, musisz zaopatrzyć się w porządne zatyczki do uszu.

Nawet w instrukcji Francuzi napisali aby uważać, by struga powietrza znad szyby nie trafiała w dolną część kasku, bo może to znacznie pogorszyć jego właściwości akustyczne.

IvanoV
ZR-7S

kask shark vision-R mam problem