kask szcz臋kowy Probiker KX4 - jakie opinie?

Data: 2010-12-21 11:45:19
Autor: alex
kask szcz臋kowy Probiker KX4 - jakie opinie?
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> writes:

Czy kto艣 z Was u偶ywa艂 kask贸w Probiker? Marka ma艂o popularna,
praktycznie niedost臋pna w Polsce.

Probiker to marka w艂asna Louisa, tak jak Streetfighter.

Znalaz艂em takiego szcz臋kowca:

http://www.louis.de/_307448570705a7290c4c63e7860f787b2b/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=150&wgr=836&list_total=3&anzeige=0&artnr_gr=215007

To model KX4, bardzo ciekawe malowanie, atrakcyjna cena, w te艣cie na
webbikeworlds - te偶 wypad艂 bardzo dobrze (pod nazw膮 zeus 3000).

KX4 nie znam, znam KX1, kt贸ry kupi艂em jako tani pasuj膮cy mi szcz臋kowiec
jeszcze w czasach skuta, i je偶d偶臋 w nim do tej pory (czyli 2 sezony
d艂u偶ej ni偶 planowa艂em).

KX1 to jest kask na 2-3 sezony. G艂o艣ny jest, jeszcze g艂o艣niejszy przez
to, 偶e w trakcie u偶ywania szyba si臋 odkszta艂ci艂a i na g贸rnej kraw臋dzi
jest szczelina teraz. Szyb臋 wogle powinieniem wymieni膰 po drugim
sezonie. KX1 ma troch臋 inn膮 konstrukcj臋 (i jest ci臋偶szy) i takie du偶e
ozdobne 艣ruby mocuj膮ce boczki okaza艂y si臋 zrobione z g贸wna i ci臋偶ko je
odkr臋ci膰 bez zestrugania. Na tras臋 obowi膮zkowo korki w uszy. Szyba
paruje [-- -] bardzo mocno. Dla mnie wygodny, ja mam szeroki 艂eb i na
mnie wchodzi ten probiker L, a Szuberty nawet XXL s膮 za ciasne (za
w膮skie w osi lewo-prawo). Wybra艂em go wtedy w Lousie z kilkunastu ta艅szych
kask贸w. Ale to by艣 musia艂 zmierzy膰, kask贸w nie nale偶y kupowa膰 wysy艂kowo
wogle.

Po dw贸ch latach mechanizm si臋 wyrobi艂 i szcz臋ka opada w r贸偶nych
zabawnych sytuacjach.

Przyzwoity, bud偶etowy kask, sza艂u si臋 nie spodziewaj. Ja ju偶 wiem jaki
b臋dzie nast臋pny, ale p贸ki co je偶d偶臋 w tym.

alex
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

kask szcz臋kowy Probiker KX4 - jakie opinie?