kask szczękowy do 1000 PLN

Data: 2009-03-14 18:28:08
Autor: Spider A.J.
kask szczękowy do 1000 PLN

"jarle" <jarle@_NOSPAM_o2.pl> wrote

[ciach]
Airoh SV55-S Sport - 140 Euro
Caberg Rhyno Klapphelm - 170 Euro
Nolan N102 Special n-com - 250 Euro
Schuberth C2 - 280 Euro

Wystarczy?
Nie wiem jak z Nolanem bo slyszalem rozne opinie o tych
garnkach ale pozostale jak najbardziej ze szczegolnym
poleceniem Schuberth bo to naprawde wysoka polka.
Ceny louisa.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-14 18:19:28
Autor: jarle
kask szczękowy do 1000 PLN
A co z HJC FS-MAX??
Jakie opinie użytkowników, polecacie, czy radzenie szukać czegoś innego??

Data: 2009-03-14 19:24:27
Autor: Spider A.J.
kask szczękowy do 1000 PLN

"jarle" <jarle@_NOSPAM_o2.pl> wrote

A co z HJC FS-MAX??
Jakie opinie użytkowników, polecacie, czy radzenie szukać czegoś innego??

Sam jezdze w garnku HJC i bardzo sobie chwale ten wybor,
jak na srednia polke to cena/jakosc jest bardzo dobra, tyle ze ja mam integrala
co do szczekowcow nie mam zadnych miarodajnych opinii:
HJC z tego co wiem robi jeszcze dwa modele z podnoszona szczeka:
HJC IS-Max z jakims super hiper systemem opuszczania blendy przeciwslonecznej
cena okolo: 180 Euro
i drugi HJC CL-Max z jakims podwojnym sysyemem zamykania szczeki
cena okolo 140 Euro
Nie znam szczekowcow HJC ale firma jako taka godna polecenia.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-23 14:34:23
Autor: werem
kask szczękowy do 1000 PLN
Spider A.J.napisal

[...]

Bardzo fajny i wygodny kask. Metalowy zawias spustowy dla szczęki. Wydaje mi się trochę głośny, ale to jest domena szczękowców.

Data: 2009-03-15 12:20:58
Autor: TasmaN
kask szczękowy do 1000 PLN
Użytkownik "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał w wiadomości news:gpgped$412$1wueska.motocykle.org...

Nie wiem jak z Nolanem bo slyszalem rozne opinie o tych
garnkach ale

N102 to nie koniecznie najlepszy wybor.

Duza wygoda, dopasowanie, mila wysciolka to chyba jedyne atuty.

Jednak IMO walke przegrywa zewnetrzna blenda - to zupelna pomylka.
Raz ze zbyt slabe przyciemnienie, to jeszcze przy wiekszych prdkosciach blenda zaczyna zyc wlasnym zyciem i lata z gory na dol jak tylko sie glowa ruszy :/

No i chyba juz standard w Nolanach - cholernie glosny kask :(((((((
Na dluzsza trase bez mp3 ze sluchawkami nie ma sie co wybierac bo przez szum z kasku szlag czlowieka moze trafic :(

Sam zastanawiam sie nad zmiana bo blenda i halas sa upierdliwe :(

-- - TasmaN
Suzi GSXF750 + ryczacy IXIL :)

/Forum GSXF: www.gsxf.pl/

Data: 2009-03-17 13:25:55
Autor: inextechnology
kask szczękowy do 1000 PLN
On 15 Mar, 12:20, "TasmaN" <izzyri...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Spider A.J." <neol...@toWywal.gmx.net> napisał w wiadomościnews:gpgped$412$1wueska.motocykle.org...

> Nie wiem jak z Nolanem bo slyszalem rozne opinie o tych
> garnkach ale

N102 to nie koniecznie najlepszy wybor.

Duza wygoda, dopasowanie, mila wysciolka to chyba jedyne atuty.

Z beczki airoha - odradzam Ci zdecydowanie  Airoh Mathiss, ogolnie
wyglada bardzo dobrze, halasuje znosnie (jak na predkosci <150, ale i
tak uzywam stoperow), ale szlag mnie trafial jesienia gdy brak
antifoga dawal w dupe jak rzadko. To jego podstawowa albo bardzo
istotna wada. Z kaskow ponizej 1k chyba szukalbym HJC - narzeczonej
zakupilem integrala IS-16 z AF i jest bardzo zadowolona. Kumpel kupil
lepsiejszego integrala z HJC i trzeba bylo poprawic wlot na szczece
(kiepskie mocowanie zlamalo sie w trakcie przesylki, ale banalnie
naprawialne i przede wszystkim skutecznie).
HJC to moim zdaniem niezle kaski z rozsadna kase. Tyle moich laickich
rad po pierwszym sezonie :)

p.s. jezeli szukasz szczekowca ze wzgledu na okulary - pamietaj ze
szyba moze miec antifoga, ale okulary juz nie maja :> tez sprawdzalem,
w tej konkurencji wygrwaja jednodniowe szkla kontaktowe.

Jadu
ER5 Blau

kask szczękowy do 1000 PLN