kask szczękowy do 1000 PLN

Data: 2009-03-14 22:45:04
Autor: Alti
kask szczękowy do 1000 PLN

Użytkownik "jarle" <jarle@_NOSPAM_o2.pl> napisał

A i jeszcze jedno, obiła mi się o uszy francuska firma GPA robiąca, która zasłynęła kaskami konnymi (bardzo dobrej jakości podobno)

To muszą mieć wyjebaną w kosmos aerodynamikę.......

A co do tematu to ja ostatnio kupiłem na ebay.co.uk schuberta S1.
Zapłaciłem 209Ł = ok 1100pln a kumpel odebrał i przywiózł mi do PL.
Wojtek

Data: 2009-03-14 22:46:06
Autor: Alti
kask szczękowy do 1000 PLN

Użytkownik "Alti" <alti71@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gph8ge$3d1$1inews.gazeta.pl...

[...]

A co do szczekowców to widziałem na ebayu Schuberta C2 za ok 230Ł
Wojtek

kask szczękowy do 1000 PLN