kaski ......i do wiezienia

Data: 2010-01-19 10:04:14
Autor: Wojtek
kaski ......i do wiezienia
Zalecac, promowac, dawac ulgi na zakup (bez VATU), ale odliczyc sobie
od podatku.....A tak co? Uchwala prawo, a ty obywatelu sie boj, a jak
sie nie zastosujesz do paki.....

Sie nie przejmuj! Ja jestem równiez za kaskami na glowach dzieci (i nie tylko) Kaski poowinni nosic tez ci co sie ucza - bez wzgledu na wiek (cos na ksztalt dawnego zielonego listka w autach;)
Jesli zdarzy Ci sie zapomniec - nie panikuj tylko ciesz sie jazda na nartkach zgodnie ze zdrowymi zasadami...
Kto Cie ukara za brak kasku??
Tych DWÓCH policmajstrów co maja etaty na stoku? Bo chyba nie wlasciciele wyciagów...

pzdr

Wojtek

Data: 2010-01-19 11:39:35
Autor: J.F.
kaski ......i do wiezienia
Użytkownik "Wojtek" <woytaski@op.pl> napisał w
Jesli zdarzy Ci sie zapomniec - nie panikuj tylko ciesz sie jazda na nartkach zgodnie ze zdrowymi zasadami...  Kto Cie ukara za brak kasku??
Tych DWÓCH policmajstrów co maja etaty na stoku?

Badz pewien ze nowe prawo zaczna egzekwowac.

Bo chyba nie wlasciciele  wyciagów...

Dopisze sie do ustawy ze z wyciagu moze korzystac tylko mlodziez w kaskach, pod kara grzywny dla wlasciciela ..

J.

kaski ......i do wiezienia