kaski ......i do wiezienia

Data: 2010-01-19 11:30:53
Autor: J.F.
kaski ......i do wiezienia
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci
http://www.rp.pl/artykul/421162,421043_Od_lutego_dzieci_jezdza_w_kaskach.html
nie uwazacie, ze nasze prawo jest jakies takie coraz bardziej
restrykcyjne? Jak sie zastosujesz to do pierdla.....A nie mozna byloby
lagodniej z obywatelem postepowac?

Ale czemu nas pytasz, a nie siebie .. przed wyborami ? :-)

Zalecac, promowac, dawac ulgi na zakup (bez VATU), ale odliczyc sobie
od podatku.....A tak co? Uchwala prawo, a ty obywatelu sie boj, a jak
sie nie zastosujesz do paki.....

W ogolnosci tez jestem przeciw temu nakazowi, ale z paka nie przesadzaj - tylko wykroczenie, dostanie rodzic 200zl grzywny, to zaraz popedzi do sklepu.

Paka moze byc jak dziecko bez kasku sie zabije, wtedy bedzie niedopelnienie obowiazkow.

Ja tam nie neguje zasadnosci stosowania kaskow, ale to tak jak ze
swiatlami w aucie caly rok. Ja i tak jezdzilem caly rok, bo chcialem,
bo wiem, ze lepiej widac. A teraz musze i sie boje, ze czasami zdarzy
mi sie zapomniec....i ze dostane mandat! Wiec sie boje i co chwila
sprawdzam reka czy odpowiednia galka jest w odpowiedniej pozycji.

Skoro uwazasz ze lepiej widac .. to moze mandat zasadny ?
Automat lub sygnalizator sobie dorob :-)

Ja tam tak nie uwazam, statystyki wypadkow tez nie bardzo potwierdzaja ..

J.

kaski ......i do wiezienia