kaski ocena

Data: 2010-06-14 00:03:09
Autor: mmaurycy
kaski ocena
witam,
może się komuś przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

Data: 2010-06-14 00:53:10
Autor: sowa
kaski ocena
Użytkownik "mmaurycy" <mmaurycy@vp.pl> napisał w wiadomości news:hv3kis$1h7$1news.onet.pl...

tutaj pelna wersja
http://sharp.direct.gov.uk/

sie ciekawe wnioski moga nasunac

--
pozdrawiam,
Sowa
Niebieskie 75x56.5 - juz nie dziewica...
FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2010-06-14 13:37:53
Autor: Miecio
kaski ocena
W dniu 2010-06-14 00:03, mmaurycy pisze:
witam,
może się komuś przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

Takie listy są stricte marketingowe. Póki model jest w sprzedaży to jest w czołówce. Jak tylko wychodzi z produkcji to ląduje na szarym końcu.

Data: 2010-06-14 13:39:37
Autor: Miecio
kaski ocena
W dniu 2010-06-14 13:37, Miecio pisze:
[...]

Idealny przykład: Lazer LZ6 VS SHOEI XR1000 - kto miał w ręku oba ten wie o czym mowa.

Data: 2010-06-14 13:58:52
Autor: sowa
kaski ocena
Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv54hh$vj6$2mx1.internetia.pl...

Takie listy są stricte marketingowe. Póki model jest w sprzedaży to jest
w czołówce. Jak tylko wychodzi z produkcji to ląduje na szarym końcu.

no nie wiem...
C3 chyba nadal sprzedaja...
a w czolowce to nie jest:P

--
pozdrawiam,
Sowa

Data: 2010-06-14 15:49:44
Autor: Marcin N
kaski ocena

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hv54hh$vj6$2@mx1.internetia.pl...
[...]

Ja nie wiem, o czym mowa. Możesz przybliżyć?

Data: 2010-06-14 15:57:25
Autor: Tytus z fabryki
kaski ocena
Siemka

Mnie rozwala pieciogwiazdkowy Mariushin 777.
Nie wiem co oni testowali ale w moim nawet bez uzywania odpadala tapicerka. O odpadajacej czesci nad czolem nie wpomne. A przeciez ona chyba tez ma chronic :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-14 16:04:58
Autor: KJ Si³a S³ów
kaski ocena
Tytus z fabryki pisze:
[...]

Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i podlozyla Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko Ciebie.
:-)

Masz pare fajnych zdjec z niedzieli, niektore bylyby prawie plakatowe, gdyby nie ten niekomponujacy sie absolutnie kask...
Shoei-a.
:-)

KJ

Data: 2010-06-14 18:52:26
Autor: Glub
kaski ocena
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Tytus z fabryki pisze:

Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i
podlozyla Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko
Ciebie.

Mi tez chyba fabryka podłożył świnie, n103...
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-06-15 10:13:12
Autor: Tytus z fabryki
kaski ocena
Siemka
*** "KJ Si³a S³ów"
Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i podlozyla Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko Ciebie.

A ja mysle ze dla Ciebie zrobili jeden porzadnie :)

*** Masz pare fajnych zdjec z niedzieli, niektore bylyby prawie plakatowe, gdyby nie ten niekomponujacy sie absolutnie kask.. Shoei-a.

Aha - najlepsze sa te z Toyka w tle :):):)

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-15 10:49:45
Autor: KJ Si³a S³ów
kaski ocena
Tytus z fabryki pisze:

Aha - najlepsze sa te z Toyka w tle :):):)

poki w tle to spoko.

Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482635615966633698

KJ

Data: 2010-06-15 09:00:02
Autor: AZ
kaski ocena
On 2010-06-15, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

poki w tle to spoko.

Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482635615966633698

Bo mu w kadr wlazles jak fotografowal otaczajaca przyrode.

Tu zdjecie ze strony organizatorow:
http://img.webme.com/pic/n/nowodwor/94.jpg

Ale musze Cipo wiedziec ze strasznie masz brudny ten motur.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-15 11:18:35
Autor: Tytus z fabryki
kaski ocena
Siemka

*** "KJ Si³a S³ów"
Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482635615966633698

No co chcesz - piekne statyczne ujecie.

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-14 19:39:51
Autor: []v[]artec
kaski ocena
Marcin N pisze:

[...]

Miałem LZ6. To chyba podstawowy model LAZER'a tani, prosty bez wodotrysków, wygodnego wnętrza i głośny. Kosztuje coś około 250-300 zł nie ma niczego specjalnego prócz ładnych malowań, klasycznego sportowego kształtu i solidności wykonania jak na tę klasę cenową. A okazuje się, że jest bardzo bezpieczny. Nie wskoczył do tego rankingu niedawno...

Nie wiem jak było wcześniej z XR1000, ale teraz widząc XR1100 na pierwszym miejscu to SHOEI chyba smaruje a Arai się nie postarał i nie lubi/wspiera tej organizacji.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet

Data: 2010-06-15 11:34:35
Autor: Small
kaski ocena

Idealny przykład: Lazer LZ6 VS SHOEI XR1000 - kto miał w ręku oba ten
wie o czym mowa.

Mam LZ6, trzymalem w rekach XR1000. Tego drugiego bym nie kupil za ta kase, podobno moja glowa do niego nie pasuje:) LZ6 ma gorsze wykonczenie, ale szczerze to bardzo mnie cieszy wysoka pozycja w rankingu bezpieczenstwa. To zreszta zdecydowalo o zakupie. A sam kask oceniam bardzo dobrze po 2 letniej eksploatacji. Jest troche glosny, ale bez przesady. Paruje na zimnym jak wszystkie inne. Innych wad nie znalazlem. Wszystkie srubki na miejscu, powloka trzyma klase, srodek nie smierdzi, dobrze trzyma sie glowy.

Small
GSX750F

Data: 2010-06-15 12:48:59
Autor: duddits
kaski ocena
W dniu 2010-06-15 11:34, Small pisze:
[..]
bez przesady. Paruje na zimnym jak wszystkie inne. Innych wad nie
znalazlem. Wszystkie srubki na miejscu, powloka trzyma klase, srodek nie
smierdzi, dobrze trzyma sie glowy.

Ha, ale właśnie. Mój na ten przykład nie paruje. Znaczy jak mocno
chuchnę bezpośrednio na szybkę od wewnątrz to oczywiście tak, ale opar
bardzo szybko znika. To zapewne efekt dobrej wentylacji, antifoga i
deflektora nosa. W każdym razie eksploatowałem do połowy grudnia w
zeszłym roku i nie było z tym żadnego problemu.

Shark S900.

--
duddits

Data: 2010-06-15 14:00:37
Autor: - MarusC
kaski ocena
mmaurycy <mmaurycy@vp.pl> napisa³(a):
witam,
może siÄ&#65533;komuÅ&#65533;przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

E tam, nie ma wogule na tej li¶cie ani Shoeia Hornete ani Marushina X-moto.

Marek

R1200GS

F650 '95 sprzedam

Data: 2010-06-20 22:13:23
Autor: Mariusz
kaski ocena
W dniu 2010-06-14 00:03, mmaurycy pisze:
witam,
może się komuś przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

hey

Tylko za cholere nie moge wywnioskowac z tego artykulu czy 5 gwiazdek to dobrze czy zle :)))

Bo skoro to czarna lista mozna by wywnioskowac ze im gorszy produkt tym wiecej ma punktow :) "czarnych"

to jak to jess ?

kaski ocena