kaski ocena

Data: 2010-06-14 13:37:53
Autor: Miecio
kaski ocena
W dniu 2010-06-14 00:03, mmaurycy pisze:
witam,
mo偶e si臋 komu艣 przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

Takie listy s膮 stricte marketingowe. P贸ki model jest w sprzeda偶y to jest w czo艂贸wce. Jak tylko wychodzi z produkcji to l膮duje na szarym ko艅cu.

Data: 2010-06-14 13:39:37
Autor: Miecio
kaski ocena
W dniu 2010-06-14 13:37, Miecio pisze:
[...]

Idealny przyk艂ad: Lazer LZ6 VS SHOEI XR1000 - kto mia艂 w r臋ku oba ten wie o czym mowa.

Data: 2010-06-14 13:58:52
Autor: sowa
kaski ocena
U偶ytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hv54hh$vj6$2mx1.internetia.pl...

Takie listy s膮 stricte marketingowe. P贸ki model jest w sprzeda偶y to jest
w czo艂贸wce. Jak tylko wychodzi z produkcji to l膮duje na szarym ko艅cu.

no nie wiem...
C3 chyba nadal sprzedaja...
a w czolowce to nie jest:P

--
pozdrawiam,
Sowa

Data: 2010-06-14 15:49:44
Autor: Marcin N
kaski ocena

U偶ytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:hv54hh$vj6$2@mx1.internetia.pl...
[...]

Ja nie wiem, o czym mowa. Mo偶esz przybli偶y膰?

Data: 2010-06-14 15:57:25
Autor: Tytus z fabryki
kaski ocena
Siemka

Mnie rozwala pieciogwiazdkowy Mariushin 777.
Nie wiem co oni testowali ale w moim nawet bez uzywania odpadala tapicerka. O odpadajacej czesci nad czolem nie wpomne. A przeciez ona chyba tez ma chronic :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-14 16:04:58
Autor: KJ Si砤 S丑w
kaski ocena
Tytus z fabryki pisze:
[...]

Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i podlozyla Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko Ciebie.
:-)

Masz pare fajnych zdjec z niedzieli, niektore bylyby prawie plakatowe, gdyby nie ten niekomponujacy sie absolutnie kask...
Shoei-a.
:-)

KJ

Data: 2010-06-14 18:52:26
Autor: Glub
kaski ocena
KJ Si艂a S艂贸w <KJ@noway.com> wrote:
Tytus z fabryki pisze:

Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i
podlozyla Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko
Ciebie.

Mi tez chyba fabryka pod艂o偶y艂 艣winie, n103...
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-06-15 10:13:12
Autor: Tytus z fabryki
kaski ocena
Siemka
*** "KJ Si砤 S丑w"
Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i podlozyla Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko Ciebie.

A ja mysle ze dla Ciebie zrobili jeden porzadnie :)

*** Masz pare fajnych zdjec z niedzieli, niektore bylyby prawie plakatowe, gdyby nie ten niekomponujacy sie absolutnie kask.. Shoei-a.

Aha - najlepsze sa te z Toyka w tle :):):)

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-15 10:49:45
Autor: KJ Si砤 S丑w
kaski ocena
Tytus z fabryki pisze:

Aha - najlepsze sa te z Toyka w tle :):):)

poki w tle to spoko.

Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482635615966633698

KJ

Data: 2010-06-15 09:00:02
Autor: AZ
kaski ocena
On 2010-06-15, KJ Si艂a S艂贸w <KJ@noway.com> wrote:

poki w tle to spoko.

Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:

http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482635615966633698

Bo mu w kadr wlazles jak fotografowal otaczajaca przyrode.

Tu zdjecie ze strony organizatorow:
http://img.webme.com/pic/n/nowodwor/94.jpg

Ale musze Cipo wiedziec ze strasznie masz brudny ten motur.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-15 11:18:35
Autor: Tytus z fabryki
kaski ocena
Siemka

*** "KJ Si砤 S丑w"
Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:
http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#5482635615966633698

No co chcesz - piekne statyczne ujecie.

Tytus z fabryki

Data: 2010-06-14 19:39:51
Autor: []v[]artec
kaski ocena
Marcin N pisze:

[...]

Mia艂em LZ6. To chyba podstawowy model LAZER'a tani, prosty bez wodotrysk贸w, wygodnego wn臋trza i g艂o艣ny. Kosztuje co艣 oko艂o 250-300 z艂 nie ma niczego specjalnego pr贸cz 艂adnych malowa艅, klasycznego sportowego kszta艂tu i solidno艣ci wykonania jak na t臋 klas臋 cenow膮. A okazuje si臋, 偶e jest bardzo bezpieczny. Nie wskoczy艂 do tego rankingu niedawno...

Nie wiem jak by艂o wcze艣niej z XR1000, ale teraz widz膮c XR1100 na pierwszym miejscu to SHOEI chyba smaruje a Arai si臋 nie postara艂 i nie lubi/wspiera tej organizacji.

--
Martec - Jelenia G贸ra
..:: CB 900F Hornet

Data: 2010-06-15 11:34:35
Autor: Small
kaski ocena

Idealny przyk艂ad: Lazer LZ6 VS SHOEI XR1000 - kto mia艂 w r臋ku oba ten
wie o czym mowa.

Mam LZ6, trzymalem w rekach XR1000. Tego drugiego bym nie kupil za ta kase, podobno moja glowa do niego nie pasuje:) LZ6 ma gorsze wykonczenie, ale szczerze to bardzo mnie cieszy wysoka pozycja w rankingu bezpieczenstwa. To zreszta zdecydowalo o zakupie. A sam kask oceniam bardzo dobrze po 2 letniej eksploatacji. Jest troche glosny, ale bez przesady. Paruje na zimnym jak wszystkie inne. Innych wad nie znalazlem. Wszystkie srubki na miejscu, powloka trzyma klase, srodek nie smierdzi, dobrze trzyma sie glowy.

Small
GSX750F

Data: 2010-06-15 12:48:59
Autor: duddits
kaski ocena
W dniu 2010-06-15 11:34, Small pisze:
[..]
bez przesady. Paruje na zimnym jak wszystkie inne. Innych wad nie
znalazlem. Wszystkie srubki na miejscu, powloka trzyma klase, srodek nie
smierdzi, dobrze trzyma sie glowy.

Ha, ale w艂a艣nie. M贸j na ten przyk艂ad nie paruje. Znaczy jak mocno
chuchn臋 bezpo艣rednio na szybk臋 od wewn膮trz to oczywi艣cie tak, ale opar
bardzo szybko znika. To zapewne efekt dobrej wentylacji, antifoga i
deflektora nosa. W ka偶dym razie eksploatowa艂em do po艂owy grudnia w
zesz艂ym roku i nie by艂o z tym 偶adnego problemu.

Shark S900.

--
duddits

kaski ocena