kasowanie dysku

Data: 2014-06-27 13:01:44
Autor: feldmarszałek tusk
kasowanie dysku
zakładam nową gałąź, jeśli Ktoś ma coś wartościowego do powiedzenia to proszę...

Data: 2014-06-27 13:09:54
Autor: Chris
kasowanie dysku
W dniu 2014-06-27 13:01, feldmarszałek tusk pisze:
zakładam nową gałąź, jeśli Ktoś ma coś wartościowego do powiedzenia to
proszÄ™...

Uneqjvcr 3 - creznaragar hfhjnavr qnalpu m qlfxój UQQ

uggc://jjj.qboercebtenzl.cy/Uneqjvcr,Cebtenz,Jvaqbjf,30301.ugzy

Sbezng flfgrzbjl avr jlmrehwr qnalpu

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-27 13:12:48
Autor: Mrzafka
kasowanie dysku
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lojje2$keq$3node2.news.atman.pl...
[...]

-- www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Jrź, cemrfgnń ebgbjnć, ob fvę pułbcnx mncłnpmr, żr avr zn m xvz cvfnć. ;)

--
Mrzafka
mrzafka@deszcz.com.pl

Data: 2014-06-27 13:15:26
Autor: Chris
kasowanie dysku
W dniu 2014-06-27 13:12, Mrzafka pisze:
Jrź, cemrfgnń ebgbjnć, ob fvę pułbcnx mncłnpmr, żr avr zn m xvz cvfnć. ;)

Nyr cemrpvrż cbqnłrz qbxłnqavr gb b pb fvę clgnł :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-27 15:09:35
Autor: BQB
kasowanie dysku
[...]

N Gjbwr jpmrśavrwfmr xbqbjnavr mn cbzbpą zcs gb j pmlz wrfg? Ob wnxbś avr zbtę avp qbcnfbjnć.

Data: 2014-06-27 15:21:29
Autor: Mirek Ptak
kasowanie dysku
Dnia 2014-06-27 15:09,  *BQB* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

N Gjbwr jpmr¶avrwfmr xbqbjnavr mn cbzbp± zcs gb j pmlz wrfg? Ob wnxb¶
avr zbtê avp qbcnfbjnæ.

Xraal gnyx :)

Cbmqenjvnz - Zverx
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-06-27 15:45:34
Autor: Chris
kasowanie dysku
W dniu 2014-06-27 15:21, Mirek Ptak pisze:
[...]

Jvrqmvn³rz ¿r fx±q¶ gb cnzvêgnz :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2014-06-28 15:57:40
Autor: z
kasowanie dysku
W dniu 2014-06-27 13:01, feldmarsza³ek tusk pisze:
zak³adam now± ga³±¼, je¶li Kto¶ ma co¶ warto¶ciowego do powiedzenia to
proszê...

Ba³wany naskroba³y tyle postów. Wakacje...

Ja potrzebujê prosty idiotoodporny sposób na wyzerowanie dysku ³±cznie z jego podpisem. Jest to klon dysku systemowego który chcê dalej bezpiecznie u¿ywaæ.

Data: 2014-06-28 20:48:49
Autor: Adam Wysocki
kasowanie dysku
z <z@z.pl> wrote:

Ja potrzebujê prosty idiotoodporny sposób na wyzerowanie dysku ³±cznie z jego podpisem. Jest to klon dysku systemowego który chcê dalej bezpiecznie u¿ywaæ.

I dosta³e¶.

uggc://jjj.qboercebtenzl.cy/Uneqjvcr,Cebtenz,Jvaqbjf,30301.ugzy

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Data: 2014-06-28 21:55:07
Autor: animka
kasowanie dysku
W dniu 2014-06-28 15:57, z pisze:
W dniu 2014-06-27 13:01, feldmarszałek tusk pisze:
zakładam nową gałąź, jeśli Ktoś ma coś wartościowego do powiedzenia to
proszÄ™...

Bałwany naskrobały tyle postów. Wakacje...

Ja potrzebuję prosty idiotoodporny sposób na wyzerowanie dysku łącznie z
jego podpisem. Jest to klon dysku systemowego który chcę dalej
bezpiecznie używać.

Zainstaluj sobie CCleaner. W tym programie jest wymazywanie dysku.
Albo poszukaj sobie porady na Google. Szybciej znajdziesz. To żaden wysiłek.

--
animka

kasowanie dysku