kasowanie urządzeń zaufanych - mbank

Data: 2019-10-02 03:45:31
Autor: Heniek
kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
W dniu wtorek, 1 października 2019 12:39:41 UTC+2 użytkownik mariusz napisał:
Codziennie po zakończonej pracy czyszczę cookies, w związku z tym rano dnia kolejnego muszę od nowa dodawać urządzenie zaufane. Limit już mi sie wyczerpał i mam info z mbanku że musze pousuwać 10 urządzen zaufanych żeby móc dodawać kolejne, gdzie to sie usuwa??

Ustawienia - Dostęp do banku - Wyłącz dostęp i w następnym kroku Usuń.

--
Heniek

Data: 2019-10-02 03:57:52
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 2 października 2019 12:45:33 UTC+2 użytkownik Heniek napisał:
> [...]

Ustawienia - Dostęp do banku - Wyłącz dostęp i w następnym kroku Usuń.

Chyba Ci się pomyliło z "zaufanymi urządzeniami" z apkami mobilnymi.

kasowanie urządzeń zaufanych - mbank