kasztan i wgniotka

Data: 2011-09-22 22:46:18
Autor: venioo
kasztan i wgniotka
Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan. Taki byl huk, ze az sie przerazilem. Na parkingu sprawdzilem - jest wgniotka.
Pytanie filozoficzne, bo samochod smiesznej wartosci, ale gdyby byl drogi to bym sie zdrowo wk..l. I teraz:
Czy mozna od miasta ubiegac sie jakiegos odszkodowania na naprawe szkody? (wiem wiem - nie da sie udowodnic, bo z kasztanem w rece nie przyjde du UMiG :))
  Cala dluga aleja kasztanowcow przez srodek miasta.
Czy miasto powinno w takim przypadku jakos zabezpieczyc droge np. scinajac galezie nad nia? Albo rozciagnac jakas siatke?
--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-22 21:04:45
Autor: to
kasztan i wgniotka
begin venioo
Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan.

Kasztan jadący przez miasto -- to musiał być niezły widok. Tylko jak mógł spaść Ci na dach, skoro już jechał?

Data: 2011-09-23 01:42:18
Autor: venioo
kasztan i wgniotka
W dniu 2011-09-22 23:04, to pisze:
begin venioo

Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan.

Kasztan jadący przez miasto -- to musiał być niezły widok. Tylko jak mógł
spaść Ci na dach, skoro już jechał?

To jest abstrakcja przerastająca Twoje możliwości intelektualne, więc nie zamierzam Ci tłumaczyć.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-22 23:43:59
Autor: to
kasztan i wgniotka
begin venioo
[...]

Nie wydaje mi się. :>

Data: 2011-09-23 03:03:54
Autor: venioo
kasztan i wgniotka
W dniu 2011-09-23 01:43, to pisze:
begin venioo

[...]

Nie mam nic przeciwko temu. :>

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-23 07:08:14
Autor: wchpikus
kasztan i wgniotka
Moze to byl kasztan w BMW?
:)

Data: 2011-09-22 23:00:26
Autor: Maciek
kasztan i wgniotka
Dnia Thu, 22 Sep 2011 22:46:18 +0200, venioo napisał(a):

Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan.

Tak sobie bezczelnie jezdzil po miescie? Swinia, nie kasztan.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-09-22 21:05:12
Autor: to
kasztan i wgniotka
begin Maciek
Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan.

Tak sobie bezczelnie jezdzil po miescie? Swinia, nie kasztan.

No i masz, ubiegłeś mnie. ;)

Data: 2011-09-23 00:20:41
Autor: kkk
kasztan i wgniotka
Miasto powinno zachowującemu się tak bezczelnie kasztanowi odebrać
prawko! I to bezterminowo!

Data: 2011-09-23 10:33:38
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
kasztan i wgniotka
Powitanko,

Osoby kupujące świątynie na kołach za cały majątek powinny je
ubezpieczać a pretensje o uszkodzenia parkingowe kierować do siebie.

Ale on jechal, nie parkowal. Jest szkoda, powinno byc odszkodowanie, zarzadca drogi tez powinien byc ubezpieczony. Nie ma znaczenia, czy ktos codziennie woskuje i poleruje swoj samochod, czy myje tylko szyby, a calosc raz na rok (jak ja;-)). Nikt zarzadcy drogi nie kazal sadzic drzew przy drodze. Co to wogole za pomysl, zalet zadnych, klopotow od cholery.
Jak walnie galaz i zrobi mu "cabriolet", to tez mu powiesz o swiatyni na kolach?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-09-25 17:16:49
Autor: Shrek
kasztan i wgniotka
On 2011-09-23 10:33, Pawel "O'Pajak" wrote:

Jak walnie galaz i zrobi mu "cabriolet", to tez mu powiesz o swiatyni na
kolach?

Bez jaj - spadająca gałąź nie mieści się w "normalnej eksploatacji" drzewa. Spadające na jesieni kasztany tak, srające ptaki takoż i zarządca nie ma specjalnie możliwości temu zapobiec.

Shrek.

Data: 2011-09-25 18:35:42
Autor: J.F.
kasztan i wgniotka
Dnia Sun, 25 Sep 2011 17:16:49 +0200, Shrek napisał(a):
On 2011-09-23 10:33, Pawel "O'Pajak" wrote:
[...]

Moze nie sadzic kasztanow przy drogach, sciac, albo ominac przy prowadzeniu
drogi. Moze droge zamknac na czas opadania, albo pracownikow zieleni
miejskiej wyslac do oberwania, tak jak ich wysyla do wyciecia starych
galezi :-)
A co bedzie jak taki kasztan szybe zbije ? J.

Data: 2011-09-25 22:48:49
Autor: venioo
kasztan i wgniotka
On 2011-09-23 10:33, Pawel "O'Pajak" wrote:
[...]

Wlasnie stad moje pytanie. Galezie mozna wyciac, albo nad droga zalozyc siatke ochronna.
Jednakze wiekszosc wypowiedzi tutaj prezentuje (niestety) poziom, lekko mowiac, mierny.

Pzdr

--
venioo
gg:198909

Data: 2011-09-26 07:17:54
Autor: Heinzkalter
kasztan i wgniotka
Jakie pytanie takie odpowiedzi

Data: 2011-09-23 10:47:18
Autor: Bydlę
kasztan i wgniotka
On 2011-09-22 22:46:18 +0200, venioo <p.wienke@onet.eu> said:

Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan.

Czym ten kasztan jechał?

Pytanie filozoficzne

No...
;>

--
Bydlę

Data: 2011-09-23 11:14:36
Autor: MZ
kasztan i wgniotka
W dniu 2011-09-23 09:09, !sp pisze:

Wkurwiłbyś się na kogo? Na siebie? Ochroniarza w postaci własnego
dziecka należało na dachu położyć.
Osoby kupujące świątynie na kołach za cały majątek powinny je
ubezpieczać a pretensje o uszkodzenia parkingowe kierować do siebie.

Czyżby? A tak poza głową to wszystko OK?

--
MZ

Data: 2011-09-24 20:55:05
Autor: Heinzkalter
kasztan i wgniotka

"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j5g6qr$erq$1news.onet.pl...
[...]

Były strzały w trzeciej minucie?

hk

Data: 2011-09-24 22:36:12
Autor: venioo
kasztan i wgniotka
W dniu 2011-09-24 20:55, Heinzkalter pisze:

Były strzały w trzeciej minucie?

hk

A umiesz poprawnie skonfigurowac czytnik?

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-25 19:05:58
Autor: Heinzkalter
kasztan i wgniotka

"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j5levu$ipf$1news.onet.pl...
[...]

Ja mam poprawnie - to ty masz problemy z czytaniem.
Obesraleś sie co?

hk

Data: 2011-09-25 22:46:23
Autor: venioo
kasztan i wgniotka
W dniu 2011-09-25 19:05, Heinzkalter pisze:

[...]

Zamiast dalej prezentować żenująco niski poziom lepiej wyłącz cytowanie sygnaturki i poprawnie ustaw swoją.

--
venioo
gg:198909

Data: 2011-09-25 15:08:52
Autor: elmer radi radisson
kasztan i wgniotka
On 2011-09-22 22:46, venioo wrote:

[...]

Jeśli auto byłoby w stanie do kasacji, to myślę ze wskazywało by to na winę leżącą po stronie bezwzględnego *szrotówka* kasztanowcowiaczka.

--

memento lorem ipsum

kasztan i wgniotka