kasztan i wgniotka

Data: 2011-09-24 20:55:05
Autor: Heinzkalter
kasztan i wgniotka

"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j5g6qr$erq$1news.onet.pl...
Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan. Taki byl huk, ze az sie przerazilem. Na parkingu sprawdzilem - jest wgniotka.
Pytanie filozoficzne, bo samochod smiesznej wartosci, ale gdyby byl drogi to bym sie zdrowo wk..l. I teraz:
Czy mozna od miasta ubiegac sie jakiegos odszkodowania na naprawe szkody? (wiem wiem - nie da sie udowodnic, bo z kasztanem w rece nie przyjde du UMiG :))
 Cala dluga aleja kasztanowcow przez srodek miasta.
Czy miasto powinno w takim przypadku jakos zabezpieczyc droge np. scinajac galezie nad nia? Albo rozciagnac jakas siatke?
-- venioo
GG:198909

By³y strza³y w trzeciej minucie?

hk

Data: 2011-09-24 22:36:12
Autor: venioo
kasztan i wgniotka
W dniu 2011-09-24 20:55, Heinzkalter pisze:

By³y strza³y w trzeciej minucie?

hk

A umiesz poprawnie skonfigurowac czytnik?

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-25 19:05:58
Autor: Heinzkalter
kasztan i wgniotka

"venioo" <p.wienke@onet.eu> wrote in message news:j5levu$ipf$1news.onet.pl...
[...]

Ja mam poprawnie - to ty masz problemy z czytaniem.
Obesrale¶ sie co?

hk

Data: 2011-09-25 22:46:23
Autor: venioo
kasztan i wgniotka
W dniu 2011-09-25 19:05, Heinzkalter pisze:

[...]

Zamiast dalej prezentowaæ ¿enuj±co niski poziom lepiej wy³±cz cytowanie sygnaturki i poprawnie ustaw swoj±.

--
venioo
gg:198909

kasztan i wgniotka