kat A hondacbr500r

Data: 2013-04-13 11:50:32
Autor: Baczek
kat A hondacbr500r
majac prawo jazdy kat. A moge prowadzic honde cbr500r w polsce nie majac problemow z ubezpieczeniem?? obecnie mieszkam we francji i dowiedzialam sie ze zakupujac motor bede miala problemy z ubezpieczeniem... poniewaz powinnam miec kat A2... prosze porade bo jestem w  trakcie zakupu i nie wiem co robic...

Nie do końca roszumiem o co pytasz. Może posiadać pojazd i go ubezpieczyć nie posiadając PJ.

Data: 2013-04-13 10:58:59
Autor: kiniek
kat A hondacbr500r
Baczek napisal

[...]

mam prawo jazdy kategori a i jestem w trakcie zakupu hondy cbr500r gdy zapytalam o ubezpieczenie w salonie gdzie kupuje motro zostalam poinformowana ze musze miec kat A2 bo inaczej nikt nie sprzeda mi ubezpieczenia.... gdym zarejstrowala ten motor w pl miala bym podobne problemy jak tutaj czy musze zrobic nowe prawko??

kat A hondacbr500r