kat. C uprawnienia

Data: 2011-03-09 22:25:10
Autor: Waldemar
kat. C uprawnienia
Witam!

Posiadam prawo jazdy kategorii C zrobione w 2003 roku. Nigdy nie robiłem
kursu na przewóz rzeczy bo jeździłem na potrzeby własne, miałem za to
zrobione badania lekarskie i psychotesty. W 2009 czy 2010 się jednak coś
zmieniło i muszę mieć kurs na przewóz rzeczy abym dalej mógł jeździć na
potrzeby własne. Tylko, że kursów na przewóz rzeczy już nie robią. Co
powinienem teraz zrobić aby móc jeździć na potrzeby własne?

Pozdrawiam

Data: 2011-03-10 07:04:39
Autor: danio
kat. C uprawnienia
Musisz zrobic szkolenie okresowe przed upływem 10-09-2013r koszt to tak ok 500zł pózniej badania psychologiczne i lekarskie -po tym wszystkim wymiana PJ w UM na nowe z wpisem kod 95 Powodzenia

Data: 2011-03-10 07:33:47
Autor: Waldemar
kat. C uprawnienia
Użytkownik "danio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d7868e0$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...

Musisz zrobic szkolenie okresowe przed upływem 10-09-2013r koszt to tak ok 500zł pózniej badania psychologiczne i lekarskie -po tym wszystkim wymiana PJ w UM na nowe z wpisem kod 95 Powodzenia

Ok to rozumiem, ale czy jak teraz mam ważnego lekarza i psychotesty, a nie mam i nigdy niemiałem żadnego kursu na przewóz rzeczy ani żadnego starego świadectwa kwalifikacji to mogę jeździć do września 2013 powyżej 7.5 tony?

kat. C uprawnienia