katalog rozrz膮d贸w

Data: 2010-10-26 14:13:12
Autor: Rafa艂
katalog rozrz膮d贸w
Witam
Pytanie lu藕no zwi膮zane z grup膮, lecz tu chyba najwi臋cej os贸b, kt贸re mog膮 co艣 pom贸c..

Poszukuje jakiego艣 katalogu, najlepiej w wersji elektronicznej, gdzie b臋d膮 z wymiarowane elementy rozrz膮du do jak najwi臋kszej liczby silik贸w.
Sam owego nie znalaz艂em. Mo偶na jedynie wygrzeba膰 informacje maj膮c ju偶 konkretny silnik, ale to takie troch臋 na oko艂o i bardzo niewygodne.

Potrzebuje przenie艣膰 nap臋d za pomoc膮 paska z臋batego. Z powodzeniem mog臋 do tego wykorzysta膰 elementy u偶ywane, ze starego silnika, potrzebuje tylko zna膰 wymiary. To jest d艂ugo艣膰, szeroko艣膰 paska, 艣rednice k贸艂ek, konstrukcje napinacza itp.
M贸g艂bym p贸j艣膰 do sklepu z cz臋艣ciami motoryzacyjnymi, tam maj膮 takie fajne katalogi, lecz wola艂 bym sobie to zrobi膰 na spokojnie przy komputerze. Poza tym nie mam 偶adnego znajomego w sklepie 偶eby zawraca膰 mu g艂ow臋 przez d艂u偶sz膮 chwil臋 aby potem nic nie kupi膰, bo u偶ywany rozrz膮d dostane za free od mechanika. Temu drugiemu te偶 nie chce si臋 snu膰 po warsztacie i grzeba膰 w "艣mieciach" utrudniaj膮c prac臋.

Wiecie mo偶e czy jest gdzie艣 na sieci taki katalog? Przy okazji mo偶e te偶 si臋 przyda膰 podobny katalog element贸w paska akcesori贸w, mo偶e jaka艣 rolka czy napinacz bardziej mi podpasuje..

Z g贸ry dzi臋ki za pomoc
Pozdrawiam
Rafa艂

katalog rozrz膮d贸w