katastrofa A310

Data: 2009-06-30 12:07:36
Autor: adam
katastrofa A310
Data: 2009-06-30 08:50:35
Autor: Peak
katastrofa A310
On 30 Cze, 08:07, "adam" <1777112...@wpp.pl> wrote:
http://wyborcza.pl/1,75248,6772335,Znow_katastrofa_Airbusa__Maszyna_r...

No tera to chyba nie przypadek?

Jemen. Podejrzewam, ze samolot byl z drugiej albo trzeciej reki,
wyszkolenie pilotow i mechanikow tez nie jest takie jak w Lufthansie,
zle warunki pogodowe na podejsciu... Pewnie pogoda + blad pilota, ale
zobaczymy - moze cos z silnikam po naglym daniu pelnej mocy na g/a.
Mam nadzieje ze tym razem to te skrzynki znajda.

Data: 2009-06-30 16:06:25
Autor: Jarosław Sokołowski
katastrofa A310
Peak napisał:

No tera to chyba nie przypadek?

Jemen. Podejrzewam, ze samolot byl z drugiej albo trzeciej reki,

Tak konkretnie, to z siódmej.

--
Jarek

Data: 2009-07-01 20:21:30
Autor: Jarek Ossowski
katastrofa A310
Uzytkownik "Peak" <kpodsiadlo@gmail.com> napisal w wiadomosci
Mam nadzieje ze tym razem to te skrzynki znajda.

A ja mysle, ze tamte CS juz dawno znalezli tylko nikt tego nie podal do
publicznej wiadomosci. Skad te podejrzenia? Bo znowu zaczyna sie akcja z
dementowaniem informacji o odnalezieniu czarnych skrzynek i znowu robi to
francuski minister. Poza tym zastanawiam sie dlaczego francuzi wtracaja sie do
poszukiwan samolotu nalezacego do linii lotniczych suwerennego panstwa i
dlaczego to francuzi dementuja informacje o odnalezieniu czarnych skrzynek? Czy
tylko dlatego, ze byli tam francuscy obywatele? Czy gdyby rozbil sie Boeing z
francuzami na pokladzie to tez by sie mieszali do poszukiwan? Jak dla mnie to
rzad Francji jest po prostu adwokatem Airbusa.

--
Z powazaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrazam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Prosze nie laczyc go z moim
dawnym, obecnym i przyszlym pracodawca.

Data: 2009-07-02 19:07:30
Autor: Piotr Zgliczynski
katastrofa A310
Uzytkownik "Jarek Ossowski" <adresw@stopce.pl> napisal w wiadomosci
[...]

Bez przesady.

Pomijajac spiskowe teorie, wyjasnienie katastrofy lezy w najlepszym interesie Francji i to z mnóstwa powodów: ofiary, linia (rzad ma jakies 44% udzialów w Air France), no i Airbus (ponownie rzad FR ma niebezposrednie udzialy w EADS)

Czy gdyby rozbil sie Boeing z francuzami na pokladzie to tez by sie
mieszali do poszukiwan?

Poszukiwania moga byc prowadzone "na zlecenie" BEA. Podobnie, zdaje sie, rozwiazano poszukiwania szczatków po Swissair 111 (prowadzily je wladze kanadyskie). A podejrzewam, ze samo BEA dziala tu na podobnej zasadzie jak NTSB, które wlacza sie do zagranicznych dochodzen, gdy samolot byl wyprodukowany w USA (lub tam zarejestrowany), lub jesli wystapi znaczaca ilosc ofiar tej narodowosci.

Jak dla mnie to rzad Francji jest po prostu
adwokatem Airbusa.

A, to juz insza inszosc.

pozdr,
pmz.

Data: 2009-06-30 12:13:03
Autor: Inead
katastrofa A310

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h2co5c$dt6$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/1,75248,6772335,Znow_katastrofa_Airbusa__Maszyna_rozbila_sie_w_poblizu.html

No tera to chyba nie przypadek?

A co?

Data: 2009-06-30 12:17:23
Autor: adam
katastrofa A310
A co?

Na pokładzie był 66 francuzów. Mówi ci to coś?

Data: 2009-06-30 11:21:47
Autor: adarek07
katastrofa A310
adam wrote:
A co?

Na pokładzie był 66 francuzów. Mówi ci to coś?

Nie. Nic mi nie mowi. Moglbys nieco szerzej wyluszczyc o co Ci chodzi niz zadawac cos co mialo byc pytaniem retorycznym ale nie wyszlo?

Pozdr,
Darek.

Data: 2009-06-30 13:57:44
Autor: pIOTER
katastrofa A310

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h2conn$fic$1news.onet.pl...
A co?

Na pokładzie był 66 francuzów. Mówi ci to coś?

tak, jeszcze jedna 6 i bedzie 666 ;D

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

Data: 2009-06-30 14:31:30
Autor: Lucek Rogowiecki
katastrofa A310
pIOTER pisze:
Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h2conn$fic$1news.onet.pl...
A co?
Na pokładzie był 66 francuzów. Mówi ci to coś?

tak, jeszcze jedna 6 i bedzie 666 ;D

czyli ÓÓÓ

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

hehe, fajna sygnaturka :)
z pewnością masz legala??

Data: 2009-06-30 14:34:09
Autor: pIOTER
katastrofa A310
triala z "gazety prawnej" nomen omen ;)

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

Data: 2009-06-30 16:10:34
Autor: rafal
katastrofa A310
pIOTER pisze:
triala z "gazety prawnej" nomen omen ;)

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

A mógłbyś ją wyłączyć lub przynajmniej poprawnie oznaczyć? Nagle jakieś 1,5 m-ca temu na wszystkich grupach pojawiły się posty z tym ... spamem :/

Data: 2009-06-30 12:14:33
Autor: Lucek Rogowiecki
katastrofa A310
adam pisze:
http://wyborcza.pl/1,75248,6772335,Znow_katastrofa_Airbusa__Maszyna_rozbila_sie_w_poblizu.html

No tera to chyba nie przypadek?

a ze więcej beemek ląduje na drzewach niż innych ostatnio, to coś też oznacza?

Data: 2009-06-30 14:00:02
Autor: pIOTER
katastrofa A310
Airbus sprzedaje spore ilosci samolotow juz od dluzszego czasu wiec ryzyko katastrofy ktorejs z tych maszyn statystycznie rosnie. Po drugie jeszcze nikt nie wymyslil samolotu calkowicie otpornego na niesprzyjajace warunki atmosferyczne

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

Data: 2009-06-30 05:28:31
Autor: Suhy
katastrofa A310
Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.

Data: 2009-06-30 14:29:57
Autor: pIOTER
katastrofa A310
ja takze nie wierze, a malkontentom radzil bym uwazniej sie przygladac pogodzie za oknem

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

Data: 2009-07-01 10:15:28
Autor: Krzysztof Wiktor
katastrofa A310
Dnia 30-06-2009 o 14:29:57 pIOTER <giray@wupe.peel> napisał(a):

ja takze nie wierze, a malkontentom radzil bym uwazniej sie przygladac
pogodzie za oknem

pIOTER

Nie znasz się, ta seria wypadków na świecie wyraźnie wskazuje, że islamscy
terroryści zastosowali nową technikę.
Wykorzystują małe zielone ludziki wprowadzane na lotnisku do samolotu,
a te w czasie lotu uprawiają dywersję.
;)

--
Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof Wiktor

Data: 2009-07-01 15:52:41
Autor: pIOTER
katastrofa A310
te male zielone ludziki maja raczej technologie umozliwiajace generowanie ciezkich warunkow meteorologicznych na trasie przelotu samolotu, z reszta sie zgadzam ;)

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4204 (20090701) __________

Data: 2009-06-30 16:02:19
Autor: Delfino Delphis
katastrofa A310
Suhy wrote:

Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.

Wydaje mi się, że jednak 310 to zupełnie inna technologia niż 330.

Data: 2009-06-30 19:39:56
Autor: pIOTER
katastrofa A310

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:h2d5tp$j5u$3news.onet.pl...
Suhy wrote:

Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.

Wydaje mi się, że jednak 310 to zupełnie inna technologia niż 330.

mysle ze to odpowiednik jak juz b757/767, a te jakos masowo nie spadaja, nie wiem tylko jak tam jest z elektornika, airbus zawsze lubil ja pakowac tam gdzie nie trzeba
pogoda sie coraz bardziej nieprzedywidywalna na swiecie robi i katastrof, nie tylko lotniczych, nia spowodowanych bedzie coraz wiecej

pIOTER

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4201 (20090630) __________

Data: 2009-07-01 00:40:33
Autor: Gatar
katastrofa A310

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:h2dj7q$chs$1nemesis.news.neostrada.pl...
mysle ze to odpowiednik jak juz b757/767, a te jakos masowo nie spadaja, nie

Hmmmm.... co rozumiesz pod pojęciem "masowe spadanie" ?

pzdr
Gatar

Data: 2009-07-01 07:45:18
Autor: pIOTER
katastrofa A310
to aluzja do domniemanych problemow technicznych airbusow ;)

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4202 (20090630) __________

Data: 2009-07-01 19:57:15
Autor: Jarek Ossowski
katastrofa A310
Użytkownik "Suhy" <suhy@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.

Jasne... Sam pamiętam jak parę lat temu była seria wypadków Airbusów podczas
lądowania i okazało się, że miały one jakąś wadę podwozia. Zastanawia mnie
natomiast jedna sprawa: powtarza się akcja z dementowaniem informacji o
odnalezieniu czarnych skrzynek tak jak w przypadku poprzedniej katastrofy. Albo
to zbieg okoliczności albo Airbus ma jakiś ukryty cel w tym, żeby informacja o
odnalezieniu CS nie wyszła na światło dzienne lub żeby ich w ogóle nie
odnaleziono.

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

Data: 2009-07-02 19:09:49
Autor: Piotr Zgliczyński
katastrofa A310
Użytkownik "Jarek Ossowski" <adresw@stopce.pl> napisał w wiadomości
[...]

Chodzi o te Airbusy?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dash_8#Major_landing_gear_incidents

:)

pozdr,
pmz.

Data: 2009-07-05 18:33:34
Autor: Jarek Ossowski
katastrofa A310
Użytkownik "Piotr Zgliczyński" <pzglicz.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości
Chodzi o te Airbusy?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dash_8#Major_landing_gear_incidents

Nie. Incydenty, o których mówię, miały miejsce dużo wcześniej niż w 2007 roku.
Poza tym mówiłem wyraźnie, że chodziło mi o Airbusy a nie Bombardiery.

Data: 2009-07-06 06:24:36
Autor: Dariusz K. Ładziak
katastrofa A310
Użytkownik Jarek Ossowski napisał:
[...]

Nie wadę podwozia a złe założenia w oprogramowaniu - jak koła przedniej osi podwozia kręciły się wyraźnie wolniej niż tylnej to komputer uznawał że przyziemienie nie nastąpiło i uniemożliwiał włączenie rewersów. I tak przerżnął pas na Okęciu samolot Lufthansy - mokro było, koła pierwszej osi złapały akwaplaning... Później pozmieniali procedury w komputerach samolotu.

--
Darek

katastrofa A310