Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   katastrofa A310

katastrofa A310

Data: 2009-06-30 14:00:02
Autor: pIOTER
katastrofa A310
Airbus sprzedaje spore ilosci samolotow juz od dluzszego czasu wiec ryzyko katastrofy ktorejs z tych maszyn statystycznie rosnie. Po drugie jeszcze nikt nie wymyslil samolotu calkowicie otpornego na niesprzyjajace warunki atmosferyczne

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2009-06-30 05:28:31
Autor: Suhy
katastrofa A310
Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.

Data: 2009-06-30 14:29:57
Autor: pIOTER
katastrofa A310
ja takze nie wierze, a malkontentom radzil bym uwazniej sie przygladac pogodzie za oknem

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2009-07-01 10:15:28
Autor: Krzysztof Wiktor
katastrofa A310
Dnia 30-06-2009 o 14:29:57 pIOTER <giray@wupe.peel> napisał(a):

ja takze nie wierze, a malkontentom radzil bym uwazniej sie przygladac
pogodzie za oknem

pIOTER


Nie znasz się, ta seria wypadków na świecie wyraźnie wskazuje, że islamscy
terroryści zastosowali nową technikę.
Wykorzystują małe zielone ludziki wprowadzane na lotnisku do samolotu,
a te w czasie lotu uprawiają dywersję.
;)


--
Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof Wiktor

Data: 2009-07-01 15:52:41
Autor: pIOTER
katastrofa A310
te male zielone ludziki maja raczej technologie umozliwiajace generowanie ciezkich warunkow meteorologicznych na trasie przelotu samolotu, z reszta sie zgadzam ;)

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4204 (20090701) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2009-06-30 16:02:19
Autor: Delfino Delphis
katastrofa A310
Suhy wrote:

Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.

Wydaje mi się, że jednak 310 to zupełnie inna technologia niż 330.

Data: 2009-06-30 19:39:56
Autor: pIOTER
katastrofa A310

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:h2d5tp$j5u$3news.onet.pl...
Suhy wrote:

Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.

Wydaje mi się, że jednak 310 to zupełnie inna technologia niż 330.

mysle ze to odpowiednik jak juz b757/767, a te jakos masowo nie spadaja, nie wiem tylko jak tam jest z elektornika, airbus zawsze lubil ja pakowac tam gdzie nie trzeba
pogoda sie coraz bardziej nieprzedywidywalna na swiecie robi i katastrof, nie tylko lotniczych, nia spowodowanych bedzie coraz wiecej

pIOTER



__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4201 (20090630) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2009-07-01 00:40:33
Autor: Gatar
katastrofa A310

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:h2dj7q$chs$1nemesis.news.neostrada.pl...
mysle ze to odpowiednik jak juz b757/767, a te jakos masowo nie spadaja, nie

Hmmmm.... co rozumiesz pod pojęciem "masowe spadanie" ?

pzdr
Gatar

Data: 2009-07-01 07:45:18
Autor: pIOTER
katastrofa A310
to aluzja do domniemanych problemow technicznych airbusow ;)

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4202 (20090630) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2009-07-01 19:57:15
Autor: Jarek Ossowski
katastrofa A310
Użytkownik "Suhy" <suhy@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:ee971a31-6542-40fe-89d0-7de2696ff457r33g2000yqn.googlegroups.com...
Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.

Jasne... Sam pamiętam jak parę lat temu była seria wypadków Airbusów podczas
lądowania i okazało się, że miały one jakąś wadę podwozia. Zastanawia mnie
natomiast jedna sprawa: powtarza się akcja z dementowaniem informacji o
odnalezieniu czarnych skrzynek tak jak w przypadku poprzedniej katastrofy. Albo
to zbieg okoliczności albo Airbus ma jakiś ukryty cel w tym, żeby informacja o
odnalezieniu CS nie wyszła na światło dzienne lub żeby ich w ogóle nie
odnaleziono.

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski
jarek22[at]aster[kropka]pl

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

Data: 2009-07-02 19:09:49
Autor: Piotr Zgliczyński
katastrofa A310
Użytkownik "Jarek Ossowski" <adresw@stopce.pl> napisał w wiadomości
news:h2g843$57n$1news.onet.pl...
Użytkownik "Suhy" <suhy@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:ee971a31-6542-40fe-89d0-7de2696ff457r33g2000yqn.googlegroups.com...
Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę.
Jasne... Sam pamiętam jak parę lat temu była seria wypadków Airbusów
podczas lądowania i okazało się, że miały one jakąś wadę podwozia.


Chodzi o te Airbusy?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dash_8#Major_landing_gear_incidents

:)

pozdr,
pmz.

Data: 2009-07-05 18:33:34
Autor: Jarek Ossowski
katastrofa A310
Użytkownik "Piotr Zgliczyński" <pzglicz.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości
news:h2ipkk$2q0$2news.onet.pl...
Chodzi o te Airbusy?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dash_8#Major_landing_gear_incidents

Nie. Incydenty, o których mówię, miały miejsce dużo wcześniej niż w 2007 roku.
Poza tym mówiłem wyraźnie, że chodziło mi o Airbusy a nie Bombardiery.

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski
jarek22[at]aster[kropka]pl

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

Data: 2009-07-06 06:24:36
Autor: Dariusz K. Ładziak
katastrofa A310
Użytkownik Jarek Ossowski napisał:
Użytkownik "Piotr Zgliczyński" <pzglicz.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości
news:h2ipkk$2q0$2news.onet.pl...
Chodzi o te Airbusy?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dash_8#Major_landing_gear_incidents

Nie. Incydenty, o których mówię, miały miejsce dużo wcześniej niż w 2007 roku.
Poza tym mówiłem wyraźnie, że chodziło mi o Airbusy a nie Bombardiery.

Nie wadę podwozia a złe założenia w oprogramowaniu - jak koła przedniej osi podwozia kręciły się wyraźnie wolniej niż tylnej to komputer uznawał że przyziemienie nie nastąpiło i uniemożliwiał włączenie rewersów. I tak przerżnął pas na Okęciu samolot Lufthansy - mokro było, koła pierwszej osi złapały akwaplaning... Później pozmieniali procedury w komputerach samolotu.

--
Darek

katastrofa A310

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona