Data: 2009-06-30 14:00:02 | |
Autor: pIOTER | |
katastrofa A310 | |
Airbus sprzedaje spore ilosci samolotow juz od dluzszego czasu wiec ryzyko katastrofy ktorejs z tych maszyn statystycznie rosnie. Po drugie jeszcze nikt nie wymyslil samolotu calkowicie otpornego na niesprzyjajace warunki atmosferyczne
pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2009-06-30 05:28:31 | |
Autor: Suhy | |
katastrofa A310 | |
Tyle czasu latały bez większych problemów.
Nie wierze w jakąś ukrytą wadę. |
|
Data: 2009-06-30 14:29:57 | |
Autor: pIOTER | |
katastrofa A310 | |
ja takze nie wierze, a malkontentom radzil bym uwazniej sie przygladac pogodzie za oknem
pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2009-07-01 10:15:28 | |
Autor: Krzysztof Wiktor | |
katastrofa A310 | |
Dnia 30-06-2009 o 14:29:57 pIOTER <giray@wupe.peel> napisał(a):
ja takze nie wierze, a malkontentom radzil bym uwazniej sie przygladac Nie znasz się, ta seria wypadków na świecie wyraźnie wskazuje, że islamscy terroryści zastosowali nową technikę. Wykorzystują małe zielone ludziki wprowadzane na lotnisku do samolotu, a te w czasie lotu uprawiają dywersję. ;) -- Pozdrawiam serdecznie, Krzysztof Wiktor |
|
Data: 2009-07-01 15:52:41 | |
Autor: pIOTER | |
katastrofa A310 | |
te male zielone ludziki maja raczej technologie umozliwiajace generowanie ciezkich warunkow meteorologicznych na trasie przelotu samolotu, z reszta sie zgadzam ;)
pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4204 (20090701) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2009-06-30 16:02:19 | |
Autor: Delfino Delphis | |
katastrofa A310 | |
Suhy wrote:
Tyle czasu latały bez większych problemów. Wydaje mi się, że jednak 310 to zupełnie inna technologia niż 330. |
|
Data: 2009-06-30 19:39:56 | |
Autor: pIOTER | |
katastrofa A310 | |
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:h2d5tp$j5u$3news.onet.pl... Suhy wrote: Tyle czasu latały bez większych problemów. Wydaje mi się, że jednak 310 to zupełnie inna technologia niż 330. mysle ze to odpowiednik jak juz b757/767, a te jakos masowo nie spadaja, nie wiem tylko jak tam jest z elektornika, airbus zawsze lubil ja pakowac tam gdzie nie trzeba pogoda sie coraz bardziej nieprzedywidywalna na swiecie robi i katastrof, nie tylko lotniczych, nia spowodowanych bedzie coraz wiecej pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4201 (20090630) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2009-07-01 00:40:33 | |
Autor: Gatar | |
katastrofa A310 | |
Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:h2dj7q$chs$1nemesis.news.neostrada.pl... mysle ze to odpowiednik jak juz b757/767, a te jakos masowo nie spadaja, nie Hmmmm.... co rozumiesz pod pojęciem "masowe spadanie" ? pzdr Gatar |
|
Data: 2009-07-01 07:45:18 | |
Autor: pIOTER | |
katastrofa A310 | |
to aluzja do domniemanych problemow technicznych airbusow ;)
pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4202 (20090630) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2009-07-01 19:57:15 | |
Autor: Jarek Ossowski | |
katastrofa A310 | |
Użytkownik "Suhy" <suhy@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:ee971a31-6542-40fe-89d0-7de2696ff457r33g2000yqn.googlegroups.com... Tyle czasu latały bez większych problemów. Jasne... Sam pamiętam jak parę lat temu była seria wypadków Airbusów podczas lądowania i okazało się, że miały one jakąś wadę podwozia. Zastanawia mnie natomiast jedna sprawa: powtarza się akcja z dementowaniem informacji o odnalezieniu czarnych skrzynek tak jak w przypadku poprzedniej katastrofy. Albo to zbieg okoliczności albo Airbus ma jakiś ukryty cel w tym, żeby informacja o odnalezieniu CS nie wyszła na światło dzienne lub żeby ich w ogóle nie odnaleziono. -- Z poważaniem, Jarek Ossowski jarek22[at]aster[kropka]pl Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą. |
|
Data: 2009-07-02 19:09:49 | |
Autor: Piotr Zgliczyński | |
katastrofa A310 | |
Użytkownik "Jarek Ossowski" <adresw@stopce.pl> napisał w wiadomości
news:h2g843$57n$1news.onet.pl... Użytkownik "Suhy" <suhy@neostrada.pl> napisał w wiadomości Chodzi o te Airbusy? http://en.wikipedia.org/wiki/Dash_8#Major_landing_gear_incidents :) pozdr, pmz. |
|
Data: 2009-07-05 18:33:34 | |
Autor: Jarek Ossowski | |
katastrofa A310 | |
Użytkownik "Piotr Zgliczyński" <pzglicz.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości
news:h2ipkk$2q0$2news.onet.pl... Chodzi o te Airbusy? Nie. Incydenty, o których mówię, miały miejsce dużo wcześniej niż w 2007 roku. Poza tym mówiłem wyraźnie, że chodziło mi o Airbusy a nie Bombardiery. -- Z poważaniem, Jarek Ossowski jarek22[at]aster[kropka]pl Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą. |
|
Data: 2009-07-06 06:24:36 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
katastrofa A310 | |
Użytkownik Jarek Ossowski napisał:
Użytkownik "Piotr Zgliczyński" <pzglicz.nospam@onet.pl> napisał w wiadomości Nie wadę podwozia a złe założenia w oprogramowaniu - jak koła przedniej osi podwozia kręciły się wyraźnie wolniej niż tylnej to komputer uznawał że przyziemienie nie nastąpiło i uniemożliwiał włączenie rewersów. I tak przerżnął pas na Okęciu samolot Lufthansy - mokro było, koła pierwszej osi złapały akwaplaning... Później pozmieniali procedury w komputerach samolotu. -- Darek |
|