katolicka nauka społeczna a fundusze inwestycyjne

Data: 2019-08-21 12:51:06
Autor: Olin
katolicka nauka społeczna a fundusze inwestycyjne
Prof. nadzw. dr hab. Eryk Łon - członek RPP - w Radiu Maryja prezentuje swe
poglądy:
http://www.radiomaryja.pl/informacje/prof-eryk-lon-polski-rynek-kapitalowy-nadzieja-polskiej-gospodarki/

"Polska jest krajem, w którym zamieszkuje ogromna liczba katolików, do
których sam się zaliczam. Według danych portalu Aleteia, blisko 90 proc.
Polaków przyznaje się do katolicyzmu. Polska pozostaje nadal najbardziej
katolickim państwem Europy. Z tego powodu warto rozważyć wykorzystanie
katolickiej nauki społecznej przy tworzeniu nowych funduszy inwestycyjnych.
może warto w przyszłości utworzyć w naszym kraju fundusz Świętej Barbary?
Fundusz ten mógłby prowadzić swą działalność przy wykorzystaniu wiedzy
jakiejś rady społecznej, która mogłaby określać konkretne kryteria doboru
spółek do funduszu, także w ramach jego konkretnych subgałęzi, czyli takich
subfunduszy. Być może potrzebne byłoby współdziałanie w tej mierze z radami
społecznymi przy arcybiskupie poznańskim, śląskim lub np.
szczecińsko-kamieńskim.
Wykorzystanie rynku kapitałowego w polityce pieniężnej, także w przypadku
naszego kraju, to zagadnienie bardzo aktualne. W poprzednich wypowiedziach
wskazywałem, że na świecie toczy się III wojna światowa i że jest to wojna
ekonomiczna.
Oby do recesji nie doszło, tego życzę mieszkańcom Ziemi, a przede wszystkim
mojej ziemskiej ojczyźnie Polsce. Natomiast trzeba jednak pamiętać, że
wszystko jest możliwe i trzeba być starannie przygotowanym do zareagowania
w przypadku pojawienia się różnych scenariuszy. O jednym z najbardziej
dramatycznym wspomina 5 przepowiednia św. Bernadety Soubirous."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-08-21 03:57:56
Autor: japanizer
On Wednesday, August 21, 2019 at 12:51:30 PM UTC+2, Olin wrote:
[...]

Jeszcze mało Kościół nakradł w Polsce, że wyciągają łapy po więcej?

Data: 2019-08-21 13:12:35
Autor: Olin
katolicka nauka społeczna a fundusze inwestycyjne
Dnia Wed, 21 Aug 2019 03:57:56 -0700 (PDT), japanizer@japanizer.org
napisał(a):

Jeszcze mało Kościół nakradł w Polsce, że wyciągają łapy po więcej?

O ile dobrze zrozumiałem sw. Barbara ma być tylko patronką tego
przedsięwzięcia, co gwarantuje pewne i wysokie zyski, bo zapewne nad sprawą
pochyli się również Dzieciątko Jezus. Jeżeli tylko biznesmeni nie
omieszkają skorzystać z przepowiedni św. Bernadety, sukces jest
gwarantowany.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-08-22 00:59:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
katolicka nauka społeczna a fundusze inwestycyjne

"Olin" 1d07arne3pf2o$.eagybr516lqd$.dlg@40tude.net

[...]

Czy Barbara nie umiera za sprawą dekarboniazcji? ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-08-21 13:16:21
Autor: z
W dniu 2019-08-21 o 12:57, japanizer@japanizer.org pisze:

Jeszcze mało Kościół nakradł w Polsce, że wyciągają łapy po więcej?

Znaczy przyznajesz że polisolokaty sraty... to ZŁODZIEJSTWO?

Data: 2019-08-22 01:01:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
katolicka nauka społeczna a fundusze inwestycyjne

<japanizer@japanizer.org> 12f26c58-4f8b-4fc3-8b64-5d70f47ac503@googlegroups.com

: Jeszcze mało Kościół nakradł w Polsce, że wyciągają łapy po więcej?

IMO raczej rabuje, nie kradnie. ;)
[nie ma Boskiego przekazania -- ,,nie rabuj!'']

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-08-22 09:00:48
Autor: J.F.
Użytkownik  japanizer napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:12f26c58-4f8b-4fc3-8b64-5d70f47ac503@googlegroups.com...
[...]

No, co by nie mowic - nakradl/zdobyl/uzyskal wieki temu.
Potem mu zabrali, teraz tylko ciut odzyskal.

J.

Data: 2019-08-22 00:12:48
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 9:03:21 AM UTC+2, J.F. wrote:

>Jeszcze mało Kościół nakradł w Polsce, że wyciągają łapy po więcej?

No, co by nie mowic - nakradl/zdobyl/uzyskal wieki temu.
Potem mu zabrali, teraz tylko ciut odzyskal.

Jest to jeden z powodów, dlaczego podatek katastralny nigdy nie zostanie wprowadzony w Polsce (np. ze zwolnieniem od podatku jednej posiadanej nieruchomości, aby nie objął większości osób fizycznych).

Kościół Katolicki jest największym posiadaczem nieruchomości w Polsce i zrobi najgorsze okropieństwa wobec narodu polskiego, by uciąć dyskusje o tym podatku w zarodku.

Data: 2019-08-22 17:03:27
Autor: J.F.
Użytkownik  japanizer napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b000d13d-36fd-4739-8bde-96cd978229e3@googlegroups.com...
> [...]

Potem mu zabrali, teraz tylko ciut odzyskal.

Jest to jeden z powodów, dlaczego podatek katastralny nigdy nie zostanie wprowadzony w Polsce

No nie wiem, nie wiem ... wizje socjalne panstwa coraz wieksze, na to potrzeba pieniedzy.

A czy miastom nie trzeba funduszy, choczby na szkoly dla dzieci obywateli ... a teraz im zabrano zrodla przychodow ...

[...]

Alez dlaczego ? KK sie zwolni z tego podatku.

Albo sie nie zwolni, bo przeciez jest zwolniony na podstawie końkordatu :-P

J.

Data: 2019-08-22 10:17:01
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 5:06:28 PM UTC+2, J.F. wrote:
> [...]

Alez dlaczego ? KK sie zwolni z tego podatku.

Dzisiaj się zwolni, a jutro się nie zwolni, zbyt niebezpieczny precedens, dla największego posiadacza nieruchomości w kraju.

Data: 2019-08-22 19:30:13
Autor: J.F.
Użytkownik  japanizer napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f41cc691-54b6-41ae-a828-77d85f5e9f76@googlegroups.com...
On Thursday, August 22, 2019 at 5:06:28 PM UTC+2, J.F. wrote:
Użytkownik  japanizer napisał w wiadomości grup
[...]
> [...]

Dzisiaj się zwolni, a jutro się nie zwolni, zbyt niebezpieczny precedens, dla największego posiadacza nieruchomości w kraju.

Tak patrzac, to jutro moga mienie KK znacjonalizowac.

Wychodzi na to, ze KK powinien sie w polityke wtrącać :-)

J.

Data: 2019-08-22 11:01:54
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 7:32:47 PM UTC+2, J.F. wrote:
> [...]

Tak patrzac, to jutro moga mienie KK znacjonalizowac.

Tu chyba nie tak prosto, bo złamanych zostałoby wiele umów i traktatów międzynarodowych.
Co innego ze zmianą opodatkowania, które jest domeną prawa narodowego.

Wychodzi na to, ze KK powinien sie w polityke wtrącać :-)

Co też robi.

Data: 2019-08-22 20:51:27
Autor: J.F.
Użytkownik  japanizer napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bf84ca5b-c8fd-4c10-b9a9-11d48646f583@googlegroups.com...
> [...]

Co innego ze zmianą opodatkowania, które jest domeną prawa narodowego.

No to sie te umowy wypowie ... albo i nie, jesli jakis realnych sankcji nie przewiduja ...

Data: 2019-08-21 15:29:00
Autor: Animka
W dniu 2019-08-21 o 12:51, Olin pisze:
O jednym z najbardziej
dramatycznym wspomina 5 przepowiednia św. Bernadety Soubirous."

Po pierwsze nie Bernadety tylko Bernardetty, po drugie-to nie są jej przepowiednie. Głosiła to co jej Matka Boska mówiła.

http://www.parafia-goliszew.pl/czytelnia/list/listbernadetty.html

--
animka

Data: 2019-08-21 16:29:09
Autor: Olin
Dnia Wed, 21 Aug 2019 15:29:00 +0200, Animka napisał(a):

Po pierwsze nie Bernadety tylko Bernardetty, po drugie-to nie są jej przepowiednie. Głosiła to co jej Matka Boska mówiła.

http://www.parafia-goliszew.pl/czytelnia/list/listbernadetty.html

Rada Polityki Pieniężnej będzie musiała zgłębić tę kwestię na najbliższym
posiedzeniu.

Data: 2019-08-22 02:09:46
Autor: Animka
W dniu 2019-08-21 o 16:29, Olin pisze:
[...]

A niech se zgłębia. Miałam na myśli tego profesorka co nawet nie wie co jest co i jak trzeba poprawnie napisać i się nie kompromitować.

--
animka

Data: 2019-08-22 00:56:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
katolicka nauka społeczna a fundusze inwestycyjne

"Olin" gw6nd0zmzp59.1arorg264wx37.dlg@40tude.net

[...]

Ale do którego katolicyzmu? -- rzymskiego, czy polskiego?... ;)

  https://pl.wikipedia.org/wiki/Katolicki_Kościół_Narodowy_w_Polsce
  https://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Narodowy_Kościół_Katolicki <-- USA
  https://pl.wikipedia.org/wiki/Polskokatolicyzm
  https://pl.wikipedia.org/wiki/Starokatolicyzm
  https://pl.wikipedia.org/wiki/Kościół_Polskokatolicki_w_Rzeczypospolitej_Polskiej <-- Polska

[...]

Dlaczego nie św. Jadwigi? ;) Bo była Węgierka? ;) Ale i polskim królem!
(iluż to królów żeńskich było w Polsce czy w naszych przodków Rzeczpospolitych?)

[...]

Pachnie protestantyzmem... Czyżby ekumenizm?... ;)

[...]

To ta wojna, po której IV światowa będzie prowadzone kamieniami?

Oby do recesji nie doszło, tego życzę mieszkańcom Ziemi, a przede wszystkim

W RFN już jest recesja!!! Poprzednie fale miały miejsce wtedy,
gdy w Polce rządził DTusk ze swą świtą...

mojej ziemskiej ojczyźnie Polsce.

Do Polski niemiecka fala recesyjna ;) przywędruje niebawem...
Tyle tylko, że Niemiaszki są gotowe, a Polacy -- niekoniecznie...

Na niemiecką recesję cykliczną ;) nałoży się zapewne zamieszanie
około-BRexitowe... Do tego w tle szaleją sankcje nałożone na FR...

DTramp szuka szmalu -- ściąga z: Korei, Japonii, Polski...
(z Meksyku zapewne też)

Natomiast trzeba jednak pamiętać, że
wszystko jest możliwe

Zwłaszcza u Boga! Znów Polska będzie ,,zieloną wyspą'' na tle
zapadających się gospodarek, po czym okaże się, że Duńczycy
i Niemcy stali się bogaczami wtedy, gdy Polacy -- biedakami?... ;)

i trzeba być starannie przygotowanym do zareagowania
w przypadku pojawienia się różnych scenariuszy.

Przykładowo -- podniesienia podatków?

O jednym z najbardziej dramatycznym wspomina
5 przepowiednia św. Bernadety Soubirous."

Tzn.?

BTW -- ta święta chyba nie ulega rozkładowi...
Może by tak zbadać sprawę -- ileż jedzenia ulega zepsuciu...
Ileż konserwantów można by uniknąć...

Czyż ,,nie zabijaj!'' nie skłania do ograniczania/eliminacji
konserwantów? ;)

[oby nie spaść z tego stanowiska...
[zwłaszcza po pijaku...]]

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/