katopedo z antenką

Data: 2010-04-29 06:11:24
Autor: Grzegorz Z.
katopedo z antenką
Ksiądz Roman J., były dyrektor Katolickiego Radia Via w Rzeszowie,
jest podejrzany o molestowanie seksualne trzech dziewczynek oraz
"doprowadzenie jednej z nich do obcowania płciowego". Duchowny został
aresztowany na trzy miesiące.

Jak poinformował Zygmunt Zięba, zastępca szefa Prokuratury Rejonowej w
Ropczycach (Podkarpackie), która prowadzi śledztwo w tej sprawie,
ksiądz nie przyznał się do obcowania płciowego. Przyznał się jedynie
do molestowania małoletnich.

Wśród pokrzywdzonych są dwie dziewczynki poniżej 15. roku życia i
jedna nieco starsza. Prokuratura nie chce udzielać szczegółowych
informacji w tej sprawie, zasłaniając się dobrem pokrzywdzonych
dzieci. Podejrzanemu grozi od dwóch do 12 lat pozbawienia wolności.

51-letni Roman J. jest proboszczem w jednej z podropczyckich
miejscowości. Od kilku lat w swojej miejscowości organizuje
Międzynarodowy Zlot Motocyklistów. Był pierwszym dyrektorem Via
Katolickiego Radia Rzeszów.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ksiadz-podejrzany-o-molestowanie-trzech-dziewczynek,wid,12221301,wiadomosc.html

Data: 2010-04-29 17:28:11
Autor: mkarwan
katopedo z antenką

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8aac5a5e-8dda-42a5-bd18-a0304144d683l32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Księża robią ci konkurencję?
Czemu nie piszesz o innych pedofilach?
Chronisz ich odwracając od nich uwagę?

Data: 2010-04-29 09:01:34
Autor: Grzegorz Z.
katopedo z antenką
On 29 Kwi, 17:28, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8aac5a5e-8dda-42a5-bd18-a0304144d683l32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Zaraz zaraz czy to nie ten sam popierdoleniec który parę lat temu
organizował te śmieszne "patrole drogowe" pt. "policjant i ksiądz" ?

Ty jesteś stamtąd urwan, pewnie pamiętasz lepiej.

Data: 2010-04-29 18:29:53
Autor: mkarwan
katopedo z antenką

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8cc60ea9-fbb1-4b80-bc29-5f5d995b4b4eb18g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Masz problemty ze zrozumiem tego co napisałem?

Data: 2010-04-29 11:54:53
Autor: Grzegorz Z.
katopedo z antenką
On 29 Kwi, 18:29, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8cc60ea9-fbb1-4b80-bc29-5f5d995b4b4eb18g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

>organizował te śmieszne "patrole drogowe" pt. "policjant i ksiądz" ?

Masz problemty ze zrozumiem tego co napisałem?

To ten czy to nie ten?

Data: 2010-04-29 17:54:47
Autor: karwanjestkretynem
katopedo z antenką

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Podejrzanemu grozi od dwóch do 12 lat pozbawienia wolności.

Wszystkie grupowe mohery. przed budynek sądu, w jednej ręce krzyż, w drugiej różaniec, może sąd odstąpi od wymierzenia kary sutannowemu zbokowi. Przecież "on nie winien, wcale"!

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-04-29 19:10:52
Autor: cyc
katopedo z antenką

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hrca4b$jqm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jest sprawa oczywista , ze to pomowienie i prowokacja !!.
Ksiadz nigdy nie dopuscilby sie takiego przestepstwa !....zadnego przestepstwa !.

cyc

Data: 2010-04-29 21:24:25
Autor: Adam
katopedo z antenką

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Uff... A już myślałem, że to pederasta.
AC

Data: 2010-04-29 12:36:09
Autor: Grzegorz Z.
katopedo z antenką
Uff... A już myślałem, że to pederasta.

Sugerujesz że jakby gwałcił chłopców to byłby pederastą?

No pewnie że nie, pederasta to inaczej homoseksualista płci męskiej, a
nie sutannowy gwałciciel dzieci płci żeńskiej.

katopedo z antenką