katotaliban PiS chce deportować ateistów

Data: 2016-11-18 11:08:03
Autor: Tomasz Chmielewski
katotaliban PiS chce deportować ateistów
http://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/161118973-Poslanka-PiS-o-deportacji-ateistow-prawoslawnych-i-muzulmanow.html

Posłanka PiS Beata Mateusiak-Pielucha przekonuje, że ateiści
lub osoby wyznające inną wiarę niż katolicka powinny podpisywać
specjalne oświadczenia, w których deklarowaliby poszanowanie
dla tych wartości, które w Polsce uważane są najważniejsze. W
przeciwnym razie byłby to powód do deportacji.

Czyli jak jestem katolikiem, to mam przyzwolenie na łamanie prawa? Paranoja PiS nie ma końca!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-18 10:00:28
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
[...]

Przestań być katolikiem, zapytaj się dokąd będą deportować. Może się opłaca.
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2016-11-18 10:03:24
Autor: Miś Polarny z Budnik
W dniu 2016-11-18 o 03:08, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

Jestem za. Tylko niech załatwią żeby tych deportowanych przyjęły Niemcy.

Data: 2016-11-18 18:10:26
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/18/2016 06:03 PM, Miś Polarny z Budnik wrote:
[...]

Jesteś za deportowaniem łamiących prawo ateistów i niedeportowaniem łamiących prawo katolików?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-18 10:31:00
Autor: Miś Polarny z Budnik
W dniu 2016-11-18 o 10:10, Tomasz Chmielewski pisze:
Jesteś za deportowaniem łamiących prawo ateistów i niedeportowaniem
łamiących prawo katolików?
Jestem za deportowaniem ateistów do Niemiec. Obojętnie za co, może być i bez powodu:)

Data: 2016-11-18 19:17:37
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/18/2016 06:31 PM, Miś Polarny z Budnik wrote:
[...]

No to witamy kolejnego betnowego katotalibana PiS na liście :)

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-18 11:21:09
Autor: u2
W dniu 2016-11-18 o 11:17, Tomasz Chmielewski pisze:
No to witamy kolejnego betnowego katotalibana PiS na liście

taa chmieluś, jak się spieszysz to połykasz literki:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-11-18 19:29:35
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/18/2016 07:21 PM, u2 wrote:
W dniu 2016-11-18 o 11:17, Tomasz Chmielewski pisze:
No to witamy kolejnego betnowego katotalibana PiS na liście

taa chmieluś, jak się spieszysz to połykasz literki:)

Wiadomo, płacą od posta! :)

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-18 11:34:19
Autor: u2
katotaliban PiS chce deportować ateistów
W dniu 2016-11-18 o 11:29, Tomasz Chmielewski pisze:
Wiadomo, płacą od posta!

serio nie masz żadnej pensji chmieluś ?:)

Data: 2016-11-18 19:43:52
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/18/2016 07:34 PM, u2 wrote:
W dniu 2016-11-18 o 11:29, Tomasz Chmielewski pisze:
Wiadomo, płacą od posta!

serio nie masz żadnej pensji chmieluś ?:)

Kilka 500+ i grosiki posta, jak żyć?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-18 12:25:32
Autor: u2
W dniu 2016-11-18 o 11:43, Tomasz Chmielewski pisze:
Kilka 500+ i grosiki posta, jak żyć?

nie ściemniaj, ty bezdzietny pierdziel:)