kawa ZZR 600

Data: 2012-05-29 00:45:38
Autor: AZ
kawa ZZR 600
On 05/28/2012 11:28 PM, robson2325 wrote:
Witam; mam takie pytanko, mam kawe ZZR 600 i dzieje się takie co¶
wrzucam 1 bieg wkręca się ładnie na maksa, wrzucam 2 bieg wkręca się na
14 tys. obr/min. wrzucam 3 bieg i wkręca się na 7 tys.obr/min 100km/h i
więcej nie wydoi i na dodatek szarpie a gaz do oporu jest jak trochę
puszczę gaz to się chwilowo zbiera i na 4 biegu podobnie jest tylko ze
do 6 tys daje radę a objawy takie same s± .byłem już z tym problemem u 2
mechaników i nikt nie wie co się dzieje. mam pro¶bę jak kto¶ już spotkał
się z takimi objawami w moto to prosił bym o pomoc.

Lewe powietrze, dziurawy/zatkany filtr powietrza, zatkane dysze w gaĽnikach, słabe ¶wiece, w tej kolejno¶ci bym to sprawdzał. Z do¶wiadczenia wiem, że te motocykle s± wrażliwe na słabe/zużyte ¶wiece, jak nie załujesz to proponuję irydowe.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-28 23:41:41
Autor: Kefir
kawa ZZR 600
On May 29, 12:45 am, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> [...]

gaĽnikach, słabe ¶wiece, w tej kolejno¶ci bym to sprawdzał. Z
do¶wiadczenia wiem, że te motocykle s± wrażliwe na słabe/zużyte ¶wiece,

Je¶li toto ma zasilanie grawitacyjne i gazniki, to efekt pasuje do
zbyt powolnego splywajania paliwa do gaznikow.
Przyczyny: brak odpowietrzenia zbiornika paliwa, zalamane przewody
paliwowe, zatkane filtry (jesli sa) zatkane
siatki filtrujace na wejscu do gaznikow.

Swoja sciezka gratuluje mechanikow. Nie dalbym im umyc motocykla.

PS Dla wiadomosci autowa watku: to nie jest forum sikacz.pl, lecz
ZUPELNIE NIEZALEZNA od tegoz gupa dyskusyjna pl.rec.motocykle,
 na ktora "tfurcy" najglupszego portalu wtrynili sie bez pytania celem
podbicia sobie statystyk w wyszukiwarkach.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze zabijac szare

Data: 2012-05-29 08:58:28
Autor: AZ
kawa ZZR 600
On 05/29/2012 08:41 AM, Kefir wrote:

[...]

Kulega nie podał czy ma wersje D czy E, w nowszej (E) jest już pompa paliwa i owszem też może szwankować i albo na próbę czyszczenie styków albo zestaw naprawczy.

Swoja sciezka gratuluje mechanikow. Nie dalbym im umyc motocykla.

No, dlatego swój motocykl serwisuję sam i nie muszę się póĽniej wkurwiać, że co¶ popsuli.

UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze zabijac szare
komorki oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne.

My¶lisz, że jak przeczytałem 2 artykuły to zaszły już u mnie? Te zmiany znaczy się? Nerwowo spojrzałem na ręce i zmian skórnych jeszcze nie mam.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-29 10:34:48
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
kawa ZZR 600
AZ napisał(a):
Nerwowo spojrzałem na ręce i zmian skórnych jeszcze nie mam.

a wlosy miedzy palcami masz?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-29 09:17:24
Autor: PanAdol
kawa ZZR 600

[...]

Dobre. A moze pojsc dalej i wysylac na kazdy post z sikacza odpowiedz w stylu :

- przepraszamy niemamy nic do Ciebie ale nie odpowiemy bo "mniej wiecej Twoj tekst".
Poprosimy o skorzystanie z ktoregos z serwera news i przeczytanie faq - wtedy z wielka checia odpowiemy na Twoje pytanie.

Wsumie mozna by pewnie jakis automat zrobic do tego.
Pzdr
PanAdol

Data: 2012-05-29 10:49:42
Autor: Marcin N
kawa ZZR 600
W dniu 2012-05-29 08:41, Kefir pisze:

[...]

Kogo miałby pytać ¶cigacz? Czy google albo onet też musz± pytać przed podł±czeniem do newsów? Rozumiem, że ¶cigacz zachował się (być może) nieelegancko, ale czy złamał jakie¶ przepisy?

Data: 2012-05-29 09:15:11
Autor: masti
kawa ZZR 600
Dnia pięknego Tue, 29 May 2012 10:49:42 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

[...]

Kogo miałby pytać ścigacz? Czy google albo onet też muszą pytać przed
podłączeniem do newsów? Rozumiem, że ścigacz zachował się (być może)
nieelegancko, ale czy złamał jakieś przepisy?

czy srajÄ…c przy stole Ĺ‚amiesz jakeiĹ› przepisy?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-29 11:26:29
Autor: Marcin N
kawa ZZR 600
W dniu 2012-05-29 11:15, masti pisze:
[...]

Wiesz, jeśli ja sram (idąc za Twoim wysublimowanym przykładem) a gość, który zwraca mi uwagę sra 10 minut później, to trafił swój na swego.

Na tej grupie nieeleganckie zachowanie jest normÄ…. Czemu wymaga siÄ™ kultury od innych, gdy samemu niÄ… siÄ™ nie grzeszy?

Odnoszę jednak wrażenie, że oburzenie na ścigacz ma inne podstawy niż kanon dobrego wychowania - dlatego pytam.

Data: 2012-05-29 10:42:52
Autor: masti
kawa ZZR 600
Dnia pięknego Tue, 29 May 2012 11:26:29 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

[...]

to co tu jeszcze robisz?

Na tej grupie nieeleganckie zachowanie jest normÄ…. Czemu wymaga siÄ™
kultury od innych, gdy samemu niÄ… siÄ™ nie grzeszy?

bo to jest nasze własne i każdy kto tu jest przychodzi świadomie poza sikaczem

Odnoszę jednak wrażenie, że oburzenie na ścigacz ma inne podstawy niż
kanon dobrego wychowania - dlatego pytam.

sikacz pop chamsku wykorzystuje grupÄ™ do nabijania sobie statystyk

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-29 11:29:02
Autor: AZ
kawa ZZR 600
On 05/29/2012 11:26 AM, Marcin N wrote:

[...]

Nie, nie, może masti zły przykład wybrał. Sytuacja jest taka jakby ktoś przyprowadził Ci do domu czy chcesz czy nie grupę 20 srających a sam powiedzial "ale przecież ja nie sram a za nich nie odpowiadam".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-29 11:39:03
Autor: Marcin N
kawa ZZR 600
W dniu 2012-05-29 11:29, AZ pisze:
[...]

powiedzial "ale przecieĹĽ ja nie sram a za nich nie odpowiadam".

Parafrazując jedną Książkę: czy gdyby wśród tych 20 srających był choć jeden sprawiedliwy - to czy nie warto?

Srających widzę po obu stronach barykady. Sam jestem obsrywany głównie przez lokalnych wataszków. I odwrotnie - na ścigaczu też niejeden prawy się trafia. Rozumiem - gdyby grupa była żywa a tematów setki... jednak nie jest.

Kto wie, czy nie dzięki ścigaczowi Kucz i Kefir mają jeszcze komu odpowiadać...

Data: 2012-05-29 11:45:48
Autor: AZ
kawa ZZR 600
On 05/29/2012 11:39 AM, Marcin N wrote:

[...]

Dobra, powiedz wprost i krótko. Chciałeś zapytać skąd ta niechęć do sikacza wśród precli. Zgadłem?

Internet, zwłaszcza ten łatwo dostępny to wylęgarnia wszelakiego analfabetycznego tatałajstwa. Ta częśc zwana Usenetem jest dla nich z racji skomplikowania (skonfigurowanie czytnika) trudno dostępna więc pozwala to zachować jakiś sensowny poziom bez moderacji. Bramki na portalu dla nastolatków na skuterach w tym nie pomagają, ba, nawet ci z nich korzystających nie wiedzą co to jest Usenet.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-29 15:34:42
Autor: Yorick
kawa ZZR 600
Dnia 29 - 05 - 2012 (wtorek) o godzinie 10:49, Marcin N napisał(a):

Kogo miałby pytać ¶cigacz?
Autorów wypowiedzi - czyli każdego z nas. Ja na przykład nigdy nie
wyraziłem zgody na publikację jakiegokolwiek mojego tekstu na tym portalu,
a stale je tam widzę...
Czy google albo onet też musz± pytać przed podł±czeniem do newsów?
Nie jestem pewien. My¶lę, że ze względu na to, iż funkcjonuj± jako archiwa
newsów, mog± się wybronić artykułem 28 ustawy o prawie autorskim.

Rozumiem, że ¶cigacz zachował się (być może) nieelegancko, ale czy złamał jakie¶ przepisy?

IMHO tak - artykuły 23 i 117 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie
autorskim i prawach pokrewnych.

--
Yorick
LS 650

Data: 2012-05-29 16:42:13
Autor: Marcin N
kawa ZZR 600
W dniu 2012-05-29 15:34, Yorick pisze:

Rozumiem, że ¶cigacz zachował się (być może)
nieelegancko, ale czy złamał jakie¶ przepisy?

IMHO tak - artykuły 23 i 117 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie
autorskim i prawach pokrewnych.

Kurde, nie mogłe¶ zacytować?
Musisz jakie¶ numery podać zamiast cytatu?

Data: 2012-05-29 19:08:54
Autor: Piotr Kompa
kawa ZZR 600

W sensie że wykorzystanie twórczo¶ci bez zgody autorów, jak tutaj? http://prawo.vagla.pl/node/9706 :)