kawasaki kx 65 olej w silniku!

Data: 2013-09-21 16:02:29
Autor: kamil0199
kawasaki kx 65 olej w silniku!
Witam. Posiadam cross-a marki kawasaki kx 65 z 2009r. Chciałem się zapytać jaki olej jest najlepszy do tego motocykla, a także poszukuję osoby, która ma części do tego modelu. Kupię osłonę sprzęgła (chodzi mi o cały dekiel, który znajduje sie obok hamulca nożnego) lub!! oczko, które pokazuje ile jest oleju. Proszę o odp   Z góry dziękuje i pozdrawiam ;))

Data: 2013-09-21 19:26:29
Autor: Grzybol
Użytkownik "kamil0199" <koza36@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Tu cos jest:
http://allegro.pl/kawasaki-kx-65-czesc-kola-cylinder-zaplon-skrzynia-i3541065475.html

--
Grzybol

Data: 2013-09-21 21:40:51
Autor: Monster
W dniu 2013-09-21 19:26, Grzybol pisze,rzeczowo bez bluzgów:

Tu cos jest:
http://allegro.pl/kawasaki-kx-65-czesc-kola-cylinder-zaplon-skrzynia-i3541065475.html

WTF??

--