kawecki, pietrzykowski, Ziemkiewicz o walesie...

Data: 2009-03-30 07:32:24
Autor: Mariusz Merta
kawecki, pietrzykowski, Ziemkiewicz o walesie...
http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/walesa-cwaniak-narodowy,1281549
poczytajta se chlopaki...
a swoja droga widze, ze autorytet wam wyjedzie z
Polski...slusznie...niech jedzie w jasna cholere...
na zadnym innym polityku tak sie nie zawiodlem jak na nim
zreszta, nie tylko ja...Waldemar Lysiak tez swego czasu
napisal..."panie walesa, ja panu wierzylem, a pan ze mnie zrobil
wala..."
przynajmniej jestem w dobrym towarzystwie...
a wy porubnicy GW****na...
krok po kroku idziecie w dol...i to wzbudza wasza furie...mnie to
cieszy...ale smuci mnie fakt, ze przez gnojowisko salonu GW Polska
stracila tyle czasu
Mariusz Merta

kawecki, pietrzykowski, Ziemkiewicz o walesie...