kawecki, pietrzykowski...zapomnieliscie wpastowac

Data: 2009-03-22 01:25:40
Autor: Mariusz Merta
kawecki, pietrzykowski...zapomnieliscie wpastowac
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/18279
qrka znowu musze za was robote odwalac
Mariusz Merta

Data: 2009-03-22 10:32:23
Autor: ColgatesBilly

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message news:daa10325-48fe-4630-ac34-9495cfdd3702p11g2000yqe.googlegroups.com...
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/18279
qrka znowu musze za was robote odwalac
Mariusz Merta

Musi czytaja nasza grupe, bo od roku czesto uzywalem
twgo slowa....
No ale, mi to wszystko wolno, zas takie przeprosiny to kpiny

Kol

Data: 2009-03-23 05:06:08
Autor: cirrus
kawecki, pietrzykowski...zapomnieliscie wpastowac
Uzytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisal w wiadomosci news:sImxl.2747$_f7.849uutiset.elisa.fi...
[...]

Merta jestes naszym pelnomocnym przedstawicielem w Tworkach, mysle ze Kawecki sie nie obrazi, ze wystapilem równiez w jego imieniu.

--
stevep

Data: 2009-03-23 07:47:15
Autor: antyanatinae
kawecki, pietrzykowski...zapomnieliscie wpastowac

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tkdami.net> napisał

Merta jestes naszym pelnomocnym przedstawicielem w Tworkach, mysle ze Kawecki sie nie obrazi, ze wystapilem równiez w jego imieniu.

-- stevep

Absolutnie, Merta i Tworki, to skojarzenie jak najbardziej trafne.

P.
--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

Figurski powiedział o Lechu Kaczyńskim: "Mały, niedorozwinięty, głupi człowiek".

kawecki, pietrzykowski...zapomnieliscie wpastowac