kaweckiego chyba szlag trafi!

Data: 2009-08-04 08:47:33
Autor: alojzy bibuła
kaweckiego chyba szlag trafi!
Data: 2009-08-04 11:37:24
Autor: Mariusz Merta
proszę nie oczekiwać od kaweckiego przeprosin, spr ostowania czy czegokolwiek w tym stylu
on po prostu robi swoje, za to mu płacą a nie za rozważania czy coś
jest dobre czy nie
czy zgodne z przyzwoitością czy nie...
swego czasu stwierdził, że nie mam magistra w sposób tak autorytatywny
iż sąd ostateczny można by odwołać...
ten człowiek ma prawdę w głębokim poważaniu...za to duch "prawdy
moskiewskiej..." w nim żyje...
w końcu to człowiek gw***na
Mariusz Merta

Data: 2009-08-04 17:55:31
Autor: Piotr
kaweckiego chyba szlag trafi!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 08:47:33 -0700 (PDT), alojzy bibuła napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/2020525,11,item.html

On tego zwyczajnie nie zauważy. Zapastuje coś o kolejnym śledztwie,
kolejnym laptopie i kolejnym podejrzeniu popełnienia, ot normalne
newsy Donkolandu.
Piotr

Data: 2009-08-04 08:57:44
Autor: alojzy bibuła
On 4 Sie, 17:55, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

On tego zwyczajnie nie zauważy. Zapastuje coś o kolejnym śledztwie,
kolejnym laptopie i kolejnym podejrzeniu popełnienia, ot normalne

a inne "postympowe" media milczą :(

Data: 2009-08-04 09:20:14
Autor: alojzy bibuła
On 4 Sie, 17:57, alojzy bibuła <bi...@vp.pl> wrote:

> On tego zwyczajnie nie zauważy. Zapastuje coś o kolejnym śledztwie,
> kolejnym laptopie i kolejnym podejrzeniu popełnienia, ot normalne
> [...]

tu troche więcej
http://www.zielona-gora.po.gov.pl/index.php?id=3&ida=4281

a po co pismakow przesluchiwali?

kaweckiego chyba szlag trafi!