kazdy patriota powinien zbojkotowac ten pogrzeb

Data: 2010-04-16 07:49:46
Autor: Bruner
kazdy patriota powinien zbojkotowac ten pogrzeb
i nie uczestniczyc w szopce PISu, bo to zakrawa na kpine ze sie chca rownac z krolami Polskimi.

do Warszawy bym polecial jak by go chowali na powazkach.

Data: 2010-04-16 05:34:56
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Kwi, 13:49, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
i nie uczestniczyc w szopce PISu, bo to zakrawa na kpine ze sie chca rownac
z krolami Polskimi.

do Warszawy bym polecial jak by go chowali na powazkach.

Prezydent ma wiekszy mandat niz krol bo jest wybierany w wyborach
przez wszystkich a nie jak kiedys bywalo przez szlachte - powinienes
wiec sie statusem prezydenta cieszyc - taraz nawet taki plebs jak ty
moze wybierac nadkrola...

Data: 2010-04-16 14:43:36
Autor: boukun
kazdy patriota powinien zbojkotowac ten pogrzeb

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:753b7a4a-e714-4d1b-bd08-0a5267a996d0j21g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

A potem w chuja leci i nikogo nie pyta o zdanie, jak ma rzadzic i chce tarczy antyrakietowej dla Amerykanów na terytorium Polski, nie liczac sie z przeciwna wola polskiego narodu. Komu sluzyl ten slugus Amerykanów?

boukun

Data: 2010-04-16 14:54:24
Autor: Tomek
[...]

Czy mam z tego wnosic, ze bukun=naród polski?
Tomek

Data: 2010-04-16 15:03:08
Autor: boukun

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hq9mon$bij$1news.ett.com.ua...

[...]

To chyba logiczne.
boukun = standardowy przykład polskiego narodowca, książkowy przykład największego, najuczciwszego i najszlachetniejszego polskiego patrioty...

boukun

Data: 2010-04-16 19:35:05
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9n8a$je4$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
boukun przeciez ty jestes zakala narodu polskiego...
awe

Data: 2010-04-16 11:30:33
Autor: Hans Kloss
kazdy patriota powinien zbojkotowac ten pogrzeb

Data: 2010-04-16 21:59:39
Autor: awe
kazdy patriota powinien zbojkotowac ten pogrzeb

Data: 2010-04-16 16:49:24
Autor: cirrus
[...]

Jestes na prawde takim patentowanym kretynem, czy tylko tak dobrze grasz role kretyna?

--
stevep

Data: 2010-04-16 14:41:43
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hq9isr$i68$1news.onet.pl...
i nie uczestniczyc w szopce PISu, bo to zakrawa na kpine ze sie chca rownac z krolami Polskimi.

do Warszawy bym polecial jak by go chowali na powazkach.

Zacznijmy od tego, że z motłochem jest wszędzie niebezpiecznie, nawet na stadionach, bo można być stratowanym...
Ale tytuł wątku jest mądry...

boukun

Data: 2010-04-16 15:49:01
Autor: Tomy M.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9m05$404$1mx1.internetia.pl...

Zacznijmy od tego, że z motłochem jest wszędzie niebezpiecznie, nawet na stadionach, bo można być stratowanym...
Ale tytuł wątku jest mądry...

Wyjaśnię Wam coś Wołkun.

   Ja wybrałem (głosowałem) Kaczyńskiego na prezydenta i był to
dobry wybór, nie żałuję że wybrałem tego człowieka.
Spełnił wszystkie moje oczekiwania, jak żaden z polityków
dotychczas. Wniosek jest taki że wiem jak należy głosować
potrafię odsiać ziarno od plew.
  Jeżeli Wy Wolkun wybraliście Kaczyńskiego ale Was
zawiódł, bo tak rozumiem Wasze ciągłe "ale". To znaczy
Wołkun że NIE UMIECIE WYBIERAĆ ... nie powinniście
chodzić na wybory, bo popełniacie tragiczne błędy
i głosujecie fatalnie ze SWOJEGO punktu widzenia.
Zastanówcie siętrzy razy Wołkun zamin oddacie na
kogoś głos.

  Jeżeli natomiast Wołkun nie głosowaliście na Kaczyńskiego
lecz na Tuska, to nadal nie wiecie czy potraficie
głosować, bo Tusk szansy na prezydenture na razie nie miał.
  Być może Wołkun w przyszłości zagłosujecie na Tuska
i przekonacie się czy umiecie głosować na dobrego kandydata
(ze swojego punktu widzenia). Ale ja już
wiem że umiem i na takich typów jak Tusk nie zamierzam
nawet się odlać a co dopiero głosować.

Na pocieszenie Wolkun powiem Wam że pierwsze moje głosowanie
, czyli pierwsze wolne wybory perzydenckie ... spierdoliłem.
Głosowałem na tego agenta co przez płotki skacze i uważam
że fatalnie dałem dupy. Od tego czasu dokłądniej ważę
słowa kandydató i ich czyny, nie idę za stadem, nawet
nie patrzę gdzie reszta lezie, SAM WYBIERAM i dobrze
wybieram.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 16:45:53
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc86acf$0$17097$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Głupek jesteś i wybierasz swoich wrogów sobie na złość, to mnie nie interesuje. Szkodnik największy od czasów wojny...

boukun

Data: 2010-04-16 22:55:05
Autor: IWSP
kazdy patriota powinien zbojkotowac ten pogrzeb

Data: 2010-04-16 14:50:54
Autor: ColgatesBilly
"Bruner" <sopot@buziaczek.pl> wrote in message news:hq9isr$i68$1news.onet.pl...
i nie uczestniczyc w szopce PISu, bo to zakrawa na kpine ze sie chca rownac z krolami Polskimi.

do Warszawy bym polecial jak by go chowali na powazkach.

To KACZYNSKI WAZNIEJSZY DLA CIEBIE OD JARUGOWEJ?

Data: 2010-04-16 16:27:49
Autor: Tytus
kazdy patriota powinien zbojkotowac ten pogrzeb
Nikt za toba nie bedzie plakal, bekarcie moralny...

kazdy patriota powinien zbojkotowac ten pogrzeb