każdy ¶piewac może?

Data: 2014-04-27 18:45:34
Autor: Kamil
każdy ¶piewac może?
Witam

Czy Robert Janowski w programie "Jaka to melodia?" powinien spiewać? Program
jest ciekawy i sprawnię prowadzony. Natomiast ¶piew prowadz±cego to zgrzyt.
Człowiek nie ma ni głosu, ni słuchu. Czy decydenci TV pójd± po rozum do
głowy i zabroni± mu tych żenuj±cych produkcji?

Pozdrawiam

Data: 2014-04-27 19:17:35
Autor: sat_diver
każdy śpiewac może?
Nastał dzień 2014-04-27 18:45, Kamil donosi, że:> Czy Robert Janowski w programie "Jaka to melodia?" powinien spiewać? Program
> jest ciekawy i sprawnię prowadzony. Natomiast śpiew prowadzącego to zgrzyt.
> Człowiek nie ma ni głosu, ni słuchu. Czy decydenci TV pójdą po rozum do
> głowy i zabronią mu tych żenujących produkcji?
No popatrz, mam zupełnie odwrotne odczucia:
1. program jest fatalny i 'amuzyczny'
2. prowadzący akurat śpiewa nieźle (może nie w programie): posłuchaj w YT choćby "Mury Jerycha" czy "A ja nie"

Data: 2014-04-27 20:03:48
Autor: Kamil
każdy śpiewac może?
Użytkownik "sat_diver" napisał:

2. prowadzący akurat śpiewa nieźle (może nie w programie): posłuchaj w
YT choćby "Mury Jerycha" czy "A ja nie"

Mam lepsze propozycje do słuchania. Choćby dziewczyn w programie Laskowik &
Malicki. Co do głosu Janowskiego to rzecz gustu, o którym podobno się nie
dyskutuje. oim zdaniem jest marny. Natomiast słuchu muzycznego ten człowiek
nie ma za grosz. Niemiłosiernie fałszuje. Jeśli tego nie słyszych to znaczy,
że tez nie masz słuchu. Proponuję więc ściągnij sobie program do pomiaru
częstotliwości i poddaj wyczyny Janowskiego analizie. Masakra. Nadaje się z
biedÄ… do "cioci na imieninach", ale nie do publicznej telewizji.

Pzdr

Data: 2014-04-28 01:35:27
Autor: pawell32
każdy śpiewac może?
On 27.04.2014 20:03, Kamil wrote:
[...]

od dawna sam Malicki + dwie dziewczyny (choć nie takie młode. miałem okazję rozmawiać po koncercie) i dwóch panów ;-)
śpiewają super.
co do sedna, program jest słaby, bo za dużo gada i bierze się za śpiewanie. kiedyś czasem to oglądałem.

co do wspomnianych piosenek, z ciekawości posłucham.

Data: 2014-04-27 19:45:33
Autor: Frez
każdy ¶piewac może?
W dniu 2014-04-27 18:45, Kamil pisze:
[...]

Powinni zabronić innych bzdur na vivach i innych MTVałach...

każdy ¶piewac może?