kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia

Data: 2009-09-07 11:07:20
Autor: Obywatelskie nieposłuszeństwo
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia
fragment:
Lada dzień w Rumunii zalegalizowane zostanie kazirodztwo. Już teraz
kontakty seksualne między członkami bliskiej rodziny są wyjęte spod
sankcji karnej w takich państwach jak Francja, Portugalia, Hiszpania.
Czy to słuszne i moralne?
całość:
http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=355:kazirodztwo-w-ue-dozwolone&catid=63:patologie-systemu&Itemid=27
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

Data: 2009-09-07 13:26:17
Autor: Piotr
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia
Dnia Mon, 07 Sep 2009 11:07:20 +0200, Obywatelskie nieposłuszeństwo
napisał(a):

fragment:
Lada dzień w Rumunii zalegalizowane zostanie kazirodztwo. Już teraz
kontakty seksualne między członkami bliskiej rodziny s± wyjęte spod
sankcji karnej w takich państwach jak Francja, Portugalia, Hiszpania.
Czy to słuszne i moralne?
cało¶ć:
http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=355:kazirodztwo-w-ue-dozwolone&catid=63:patologie-systemu&Itemid=27

Postymp. Najpierw będzie legalne i trendy dymanie zwierz±tek.
Piotr

Data: 2009-09-07 16:48:44
Autor: ColgatesBilly
napisał(a):

[...]

Taz mowie ze ich trzeba pod sciane bez sondu...

Jak tylko taki otworzy jape o wolnosci, rownosci, sprawiedliwosci
i prawach czlowieka - kula w leb, wraz z cala rodzina i z sasiadami.
Jak w Korei

Kol

Data: 2009-09-07 10:25:11
Autor: Antenka
[...]

:-DDD

Antenka

P.s. Ty mi lepiej powiedz Kris, co u Haliny słychać? Grzmi? :)

Data: 2009-09-07 19:35:29
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:mueewef0fn5i$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

My ludfzi Polnocy podobnie myslimy...

Data: 2009-09-07 21:26:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 7 Sep 2009 13:26:17 +0200, Piotr napisał(a):

http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=355:kazirodztwo-w-ue-dozwolone&catid=63:patologie-systemu&Itemid=27

Postymp. Najpierw będzie legalne i trendy dymanie zwierz±tek.

My¶lisz że jak już postympacy zalegalizuj± dymanie zwierz±tek to nie
będziesz mógł się oprzeć?

A może obawiasz się że zmusz± cię do tego?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-07 21:52:41
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Sep 2009 21:26:58 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

My¶lisz że jak już postympacy zalegalizuj± dymanie zwierz±tek to nie
będziesz mógł się oprzeć?

A może obawiasz się że zmusz± cię do tego?

Obawiam się postympu, zgrzesiu, bo to dok±d on prowadzi mi się nie
podoba.
Piotr

Data: 2009-09-07 22:20:11
Autor: Piotr
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia
Dnia Mon, 7 Sep 2009 22:11:21 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Do dymania zwierz±tek cię poprowadzi?

Boszz...
IdĽ sobie z tymi prostackimi uproszczeniami do klubu dla pedziów i tam
sobie porezonuj.
Piotr

Data: 2009-09-07 23:00:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 7 Sep 2009 22:20:11 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Ale to ty Piotrze obawiasz się legalizacji dymania zwierz±tek, nie ja.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-08 12:25:37
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Sep 2009 23:00:50 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ale to ty Piotrze obawiasz się legalizacji dymania zwierz±tek, nie ja.

A gdzieże¶ to wekslu wyczytał? W zam±conej przez ciebie wodzie chyba,
he, he, bo nic innego nie robisz tandeto, tylko usiłujesz mi co¶
wetkn±c w brzuch. Piotr

Data: 2009-09-07 21:53:09
Autor: janusz@fajny.adres.to
napisał(a):
[...]

Ponoć we Szwecyi jest legalne.
(nie sprawdzałem i nie mam zamiaru sprawdzać)

j..

Data: 2009-09-08 09:28:40
Autor: CYC
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1279gnu9f4z8x$.dlgmasz.facet.luzik...

Postymp. Najpierw będzie legalne i trendy dymanie zwierz±tek.
Piotr

A sa nielegalne ? to dlaczego w  PiS-ie tyle .......hm . jakby to powiedziec ............ale przeciez wiesz o co chodzi .
:)
cyc

Data: 2009-09-08 12:28:22
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Sep 2009 09:28:40 +0200, CYC napisał(a):

A sa nielegalne ? to dlaczego w  PiS-ie tyle .......hm . jakby to powiedziec ...........ale przeciez wiesz o co chodzi .

Hm, chyba jednak legalne nie jest, ale to piku¶, ważne, żeby zrobiło
się trendy. Taka swoboda w wyrażaniu siebie, bo to nie o rypanie
rogacizny idzie, tylko demontaż "koltuńskiej" moralno¶ci i o
utorowanie drogi ważniejszym zboczkom.
Piotr

Data: 2009-09-07 14:14:36
Autor: jadrys
Obywatelskie niepos����������������������������� pisze:
[...]

Oczywiście że słuszne. Czas skończyć z dyktatem fałszywych moralistów, którzy nakazują innym jak maja żyć..

Data: 2009-09-07 10:44:22
Autor: Antenka
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil
Oczywi¶cie że słuszne. Czas skończyć z dyktatem fałszywych moralistów,
którzy nakazuj± innym jak maja żyć..

Przeraziłe¶ mnie. Pójdziesz do łóżka z własn± córk±?!  Sodoma i
Gomora! :- /

Antenka

Data: 2009-09-07 13:13:58
Autor: Antenka
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil

Nie, z córk± nie.

Aha, czyli z własn± siostr±, mam± i babci±?  No i oczywi¶cie z młodsz±
o 20-lat kuzynk± .. :D

Antenka

Data: 2009-09-07 22:47:35
Autor: Slavinka
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

Nie, z córk± nie.

Aha, czyli z własn± siostr±, mam± i babci±?  No i oczywi¶cie z młodsz±
o 20-lat kuzynk± .. :D

Antenka

Po dziesięciu latach małżeństwa to każdy chłop jest kazirodc± - przestaje go
ci±gn±ć do żony - siostry, zwłaszcza że i tak za stara...

Data: 2009-09-07 23:04:57
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Nie, z córk± nie.

Aha, czyli z własn± siostr±, mam± i babci±?  No i oczywi¶cie z młodsz±
o 20-lat kuzynk± .. :D

Antenka

Nie mam już ww. osób w rodzinie.

Data: 2009-09-07 14:17:43
Autor: Antenka
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil
Nie mam już ww. osób w rodzinie.

 Oj przepraszam :-((

Antenka

Data: 2009-09-07 21:10:50
Autor: Piotr
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil
Dnia Mon, 07 Sep 2009 20:50:51 +0200, jadrys napisał(a):

Nie, z córk± nie.

Hołdujesz jakim¶ kołtuńskim przes±dom, jadrysiu. Prawdziwy
postympowiec nie pierdzieli się nic, a nic.
Piotr

Data: 2009-09-07 21:19:29
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ja bym tego nie zrobił, ale nie ważyłbym się zabraniać innym.

Data: 2009-09-07 21:31:12
Autor: mund
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h83mbt$25f$2news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Czyli jednak miałby¶ wewnętrzny opór przed takimi praktykami.
A opór ten wynika jednak z instynktu, który podpowiada, żeby tego nie robić z krewnymi.

Data: 2009-09-07 21:46:58
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Tylko z tego względu że nie czuję żadnego poci±gu seksualnego do członków mojej rodziny.  Zreszt± córkę ostatni raz widziałem gdy była jeszcze niemowlakiem - czyli niemal 20 lat temu..

Data: 2009-09-08 14:13:19
Autor: raff
jadrys pisze:
Piotr pisze:
[...]

Alez oczywiscie, wolnosc musi byc.

I zadnych praw. Niech rzyje rewolucija!

R.

Data: 2009-09-08 16:57:13
Autor: jadrys
raff pisze:
jadrys pisze:
Piotr pisze:
[...]

O jakich prawach mówisz? Gdy się dwoje ludzi ma ochotę na seks, a kto¶ obcy im zabrania, to nie jest żadne prawo, ale ubezwłasnowolnienie..

Data: 2009-09-08 18:56:53
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Sep 2009 16:57:13 +0200, jadrys napisał(a):

O jakich prawach mówisz? Gdy się dwoje ludzi ma ochotę na seks, a kto¶ obcy im zabrania, to nie jest żadne prawo, ale ubezwłasnowolnienie..

No wła¶nie, przecie ci klaruję jadrysiu - u postympu wydymanie córci
jest cool, spox możesz to zrobić, oczywi¶cie jeżeli tylko masz ochotę,
przecież jeste¶ tego wart!
Piotr

Data: 2009-09-08 19:59:29
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Wszystko wolno!

Idzje Rewolucja!

R.

Data: 2009-09-08 20:28:19
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Mi osobi¶cie żadne stosunki kazirodcze, aborcje itp. duperele sie nie podobaj±, i nigdy bym ich nie robił, ale jeszcze bardziej nie podoba mi się to że komu¶ się tego zabrania..
Nie ma gorszego sqr...stwa niż narzucanie swojej woli  innym..

Data: 2009-09-08 20:41:28
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Sep 2009 20:28:19 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Zabawne, to wydymanie córci jest mniejszym złem, niż zabranianie
wydymania córci?
Ty na pewno ne poczebujesz być szyt?
Piotr

Data: 2009-09-08 21:12:18
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Gdy się córcia zgadza z ojcem, to co nam do tego? Mamy modelować zachowania innych wg. naszego "widzi mi się"?

Data: 2009-09-08 21:43:10
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Sep 2009 21:12:18 +0200, jadrys napisał(a):

Gdy się córcia zgadza z ojcem, to co nam do tego? Mamy modelować zachowania innych wg. naszego "widzi mi się"?

Jeżeli o mnie chodzi, to możesz wydymać nawet własnego dziadka,
jadrysiu. I to nie koniecznie z jego zgod±, w końcu jeste¶ tego wart.
Piotr

Data: 2009-09-08 22:23:26
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Wy - "prawiczki" jeste¶cie jak pies ogrodnika, Piotrze...

Data: 2009-09-07 21:23:39
Autor: mund
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h83km7$t4n$2news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Nawet z cór± koryntu?

Data: 2009-09-07 14:21:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 07 Sep 2009 14:14:36 +0200, jadrys napisał(a):

Oczywi¶cie że słuszne. Czas skończyć z dyktatem fałszywych moralistów, którzy nakazuj± innym jak maja żyć..

Boszz...
Hm, dzieci się z tego rodz±, jakie¶ pokrzywione.
Wisz postympowcu, taki zakaz nie powstał z próżni, albo moralnego
niepokoju, tylko czystej pragmatyki.
Ja wiem, że wy postympowcy nie musicie rodzić dzieci a te, które ujd±
spod skrobanki, to se państwo będzie leczyć i wychowywać, więc siostra
brata może dymać bezkarnie, przecie Boga nie ma. Co nie?
Piotr

Data: 2009-09-07 15:17:47
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Mon, 07 Sep 2009 14:14:36 +0200, jadrys napisał(a):

Oczywiście że słuszne. Czas skończyć z dyktatem fałszywych moralistów, którzy nakazują innym jak maja żyć..

Boszz...
Hm, dzieci siÄ™ z tego rodzÄ…, jakieĹ› pokrzywione.
Wisz postympowcu, taki zakaz nie powstał z próżni, albo moralnego
niepokoju, tylko czystej pragmatyki.
Ja wiem, że wy postympowcy nie musicie rodzić dzieci a te, które ujdą
spod skrobanki, to se państwo będzie leczyć i wychowywać, więc siostra
brata może dymać bezkarnie, przecie Boga nie ma. Co nie?
Piotr

Dzieciaki pokrzywione?  Mit Piotrze.  Nie sĹ‚yszaĹ‚em o ani jednym przypadku upoĹ›ledzenia dziecka  poczÄ™tego przez spokrewnionych rodzicĂłw.
Ten mit powstaĹ‚ dawno temu, gdy byĹ‚y toczone wieloletnie wojny,  gdy byĹ‚ duĹĽy niedobĂłr mężczyzn. Szkoda tylko ĹĽe ciemnogrĂłd do dziĹ› go podtrzymuje.
A Bóg? Jest całkiem prawdopodobnie istnieje, jednak nie w takiej formie jak Go widzą katolicy..

Data: 2009-09-07 16:30:48
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h83162$76g$1news.onet.pl...

[...]

Nie mity, ale udowodnione naukowo, że kazirodztwo zwiększa ryzyko chorób genetycznych u dzieci.

Data: 2009-09-07 16:56:46
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

Bzdura.. Rodzaj ludzki (i zwierzÄ™cy zresztÄ… teĹĽ) tysiÄ…clecia ĹĽyĹ‚ w pojedynczych plemionach gdzie wszyscy byli spokrewnieni ze sobÄ….  I jakoĹ› nie byĹ‚o ludzkich "Godzilli".

Naukowcy coraz więcej "udowadniają" żeby tylko ludziom nie żyło się łatwo, lekko i przyjemnie.

Data: 2009-09-07 17:24:09
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h836vg$nol$1news.onet.pl...

Bzdura.. Rodzaj ludzki (i zwierzÄ™cy zresztÄ… teĹĽ) tysiÄ…clecia ĹĽyĹ‚ w pojedynczych plemionach gdzie wszyscy byli spokrewnieni ze sobÄ….  I jakoĹ› nie byĹ‚o ludzkich "Godzilli".

Nie było, bo osobniki chore, upośledzone po prostu ginęły nie dożywając dojrzałości.

No i wreszcie plemiona nie żyły w zupełnym odosobnieniu.
Wymieniali między sobą kobiety, albo je po prostu porywali podczas wypraw wojennych, które równiez temu służyły.

Data: 2009-09-07 20:50:40
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

Owszem, bywaĹ‚o i tak jak piszesz, ale wiÄ™kszość plemion ĹĽyĹ‚a w caĹ‚kowitej izolacji.  Nawet dzisiaj sÄ… plemiona w Papui Nowej Gwinei czy Amazonii ktĂłre ĹĽyjÄ… w odseparowaniu od innych.
Chyba też zdajesz sobie sprawę że kalekie dzieci rodzą się z normalnych - o całkowicie różnym genotypie rodziców..

Data: 2009-09-07 21:27:24
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h83kls$t4n$1news.onet.pl...

[...]

Oczywiście, że rodzą się.

Swoją drogą, owe odizolowane plemiona składają się z pewnej liczby osób, przynajmniej kilkudziesięciu.
A to juĹĽ stanowi pewnÄ… pulÄ™ genĂłw, ktĂłra zmniejsza ryzyko.
No i ojciec z cĂłrkÄ… raczej nie sypia. Ani matka z synem.

Data: 2009-09-07 21:38:22
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

Moim zdaniem, nie ma żadnego ryzyka, nie ma na to żadnych dowodów, poza mętnymi tłumaczeniami jajogłowych.

No i ojciec z cĂłrkÄ… raczej nie sypia. Ani matka z synem.

No tu sie muszę zgodzić - nie wierzę że nawet wśród dzikich może sie znaleźć osobnik który ma pociąg seksualny do własnej matki..

Data: 2009-09-07 18:07:00
Autor: matusm
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil pedofilia

Użytkownik "Obywatelskie nieposłuszeństwo" <obnie@obnie.info> napisał w wiadomo¶ci news:i7j9a5duse6kk3fnlspj5vl8tkpctbd51j4ax.com...
[...]

To Obywatelstwo  zostalo  zalozone przez sbekow to i informacje  wiarygodne na miare smieci SB

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-07 13:17:37
Autor: Antenka
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwil pedofilia
To Obywatelstwo  zostalo  zalozone przez sbekow to i informacje  wiarygodne
na miare smieci SB

Aha, to do pieca z takimi informacjami

Antenka

kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia