kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia

Data: 2009-09-07 13:26:17
Autor: Piotr
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia
Dnia Mon, 07 Sep 2009 11:07:20 +0200, Obywatelskie nieposłuszeństwo
napisał(a):

fragment:
Lada dzień w Rumunii zalegalizowane zostanie kazirodztwo. Już teraz
kontakty seksualne między członkami bliskiej rodziny są wyjęte spod
sankcji karnej w takich państwach jak Francja, Portugalia, Hiszpania.
Czy to słuszne i moralne?
całość:
http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=355:kazirodztwo-w-ue-dozwolone&catid=63:patologie-systemu&Itemid=27

Postymp. Najpierw będzie legalne i trendy dymanie zwierzątek.
Piotr

Data: 2009-09-07 16:48:44
Autor: ColgatesBilly
napisał(a):

[...]

Taz mowie ze ich trzeba pod sciane bez sondu...

Jak tylko taki otworzy jape o wolnosci, rownosci, sprawiedliwosci
i prawach czlowieka - kula w leb, wraz z cala rodzina i z sasiadami.
Jak w Korei

Kol

Data: 2009-09-07 10:25:11
Autor: Antenka
[...]

:-DDD

Antenka

P.s. Ty mi lepiej powiedz Kris, co u Haliny słychać? Grzmi? :)

Data: 2009-09-07 19:35:29
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:mueewef0fn5i$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

My ludfzi Polnocy podobnie myslimy...

Data: 2009-09-07 21:26:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 7 Sep 2009 13:26:17 +0200, Piotr napisał(a):

http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=355:kazirodztwo-w-ue-dozwolone&catid=63:patologie-systemu&Itemid=27

Postymp. Najpierw będzie legalne i trendy dymanie zwierzątek.

Myślisz że jak już postympacy zalegalizują dymanie zwierzątek to nie
będziesz mógł się oprzeć?

A może obawiasz się że zmuszą cię do tego?

Data: 2009-09-07 21:52:41
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Sep 2009 21:26:58 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Myślisz że jak już postympacy zalegalizują dymanie zwierzątek to nie
będziesz mógł się oprzeć?

A może obawiasz się że zmuszą cię do tego?

Obawiam się postympu, zgrzesiu, bo to dokąd on prowadzi mi się nie
podoba.
Piotr

Data: 2009-09-07 22:20:11
Autor: Piotr
kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia
Dnia Mon, 7 Sep 2009 22:11:21 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Do dymania zwierzątek cię poprowadzi?

Boszz...
Idź sobie z tymi prostackimi uproszczeniami do klubu dla pedziów i tam
sobie porezonuj.
Piotr

Data: 2009-09-07 23:00:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 7 Sep 2009 22:20:11 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Ale to ty Piotrze obawiasz się legalizacji dymania zwierzątek, nie ja.

Data: 2009-09-08 12:25:37
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Sep 2009 23:00:50 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ale to ty Piotrze obawiasz się legalizacji dymania zwierzątek, nie ja.

A gdzieżeś to wekslu wyczytał? W zamąconej przez ciebie wodzie chyba,
he, he, bo nic innego nie robisz tandeto, tylko usiłujesz mi coś
wetknąc w brzuch. Piotr

Data: 2009-09-07 21:53:09
Autor: janusz@fajny.adres.to
napisał(a):
[...]

Ponoć we Szwecyi jest legalne.
(nie sprawdzałem i nie mam zamiaru sprawdzać)

j..

Data: 2009-09-08 09:28:40
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1279gnu9f4z8x$.dlgmasz.facet.luzik...

Postymp. Najpierw będzie legalne i trendy dymanie zwierzątek.
Piotr

A sa nielegalne ? to dlaczego w  PiS-ie tyle .......hm . jakby to powiedziec ............ale przeciez wiesz o co chodzi .
:)
cyc

Data: 2009-09-08 12:28:22
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Sep 2009 09:28:40 +0200, CYC napisał(a):

A sa nielegalne ? to dlaczego w  PiS-ie tyle .......hm . jakby to powiedziec ...........ale przeciez wiesz o co chodzi .

Hm, chyba jednak legalne nie jest, ale to pikuś, ważne, żeby zrobiło
się trendy. Taka swoboda w wyrażaniu siebie, bo to nie o rypanie
rogacizny idzie, tylko demontaż "koltuńskiej" moralności i o
utorowanie drogi ważniejszym zboczkom.
Piotr

kazirodztwo dozwolone w UE, za chwilę pedofilia