keszbek w synku

Data: 2012-09-07 10:01:36
Autor: kowtow
keszbek w synku
Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz dostal?

Data: 2012-09-07 04:47:05
Autor: pokorrrr
keszbek w synku
On Friday, September 7, 2012 10:00:02 AM UTC+2, kowtow wrote:
Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz dostal?

u mnie juĹź jest.

Data: 2012-09-07 10:07:53
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
keszbek w synku
Pewna osoba, czyli kowtow
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz
dostal?

W sierpniu dawali właśnie 7; może dzisiaj dostaniemy...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-09-07 10:25:36
Autor: lolekanabolek
keszbek w synku
W dniu 2012-09-07 10:07, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
[...]

mają czas do 5 dni roboczych, więc sobie policzcie kiedy powinien być

Marcin

Data: 2012-09-07 13:13:38
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
keszbek w synku
Pewna osoba, czyli lolekanabolek
[...]

Dzisiaj.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-09-07 16:15:21
Autor: PKL
keszbek w synku
Dnia 07.09.2012 Henryk "Plumski" Plumowski <usenet@kihltd.eu> napisał/a:

Dzisiaj.

Dokładnie i dziś przyszło ;)
58.36zł za parę paypal i payU*Allegro

mam nadzieję, że za miesiąc nie będzie problemów z biletami Lufthansa ;]

Data: 2012-09-11 14:38:51
Autor: Zyga
keszbek w synku
W dniu 2012-09-10 15:31, PKL pisze:
Dnia 10.09.2012 Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał/a:
W dniu 2012-09-07 18:15, PKL pisze:
Dnia 07.09.2012 Henryk "Plumski" Plumowski <usenet@kihltd.eu> napisał/a:

Dzisiaj.

Dokładnie i dziś przyszło ;)
58.36zł za parę paypal i payU*Allegro

Pewien jesteś że za paypal dostałeś zwrot? Bo czytałem że za Paypal nie
zwracają.

jak najbardziej, kod MCC tej transakcji mam:
  5641 DEU
byl to zakup na ebay, od sklepu z .de
i platnosc przez paypal.
Zwykla karta mastercard podpieta do konta.

A ja się zasugerowałem tym co tu napisali:
http://samcik.blox.pl/2012/08/Robisz-zakupy-w-necie-karta-Alior-Sync-Mozesz.html I im uwierzyłem :/ A ostatio robiłem trochę zakupów w stanach i 5% przeszło koło nosa :/

pzdr
Zyga

Data: 2012-09-11 13:29:21
Autor: PKL
keszbek w synku
Dnia 11.09.2012 Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał/a:
[...]

no wlasnie, ja nie doladowywalem konta sam wczesniej,
a przy zerowym stanie, obciazylem je i automatycznie pobral sobie
kwote z karty, uzywa pewnie CVV2 ktory wczesniej musialem podac paypalowi
i wtedy system Synca widzi to inaczej.
Co sie dziwic w sumie, 5% to sporo wiecej niz prowizja paypala
i mozna by przelac na konto paypal 20k, przeslac dalej to na konto
do siebie i liczyc profity ;)

Data: 2012-09-07 12:25:11
Autor: neoniusz
keszbek w synku
On 9/7/12 4:01 AM, kowtow wrote:
Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz
dostal?

Co miesiac beda takie pytania? Tak trudno zobaczyc stare watki i uswiadomic sobie, ze CB naliczaja w ciagu dnia albo pod wieczor?

Data: 2012-09-07 18:35:20
Autor: Darek
keszbek w synku
W dniu 2012-09-07 10:01, kowtow pisze:
Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz
dostal?

Prawie 1/2 limitu bezpodatkowego wyrobiłem w jeden miesiąc :)
Opłaciło się założyć tego  Synka

Darek

Data: 2012-09-09 07:09:34
Autor: bufi
keszbek w synku
Darek wrote:

> Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos
> juz dostal?
> Prawie 1/2 limitu bezpodatkowego wyrobiłem w jeden miesiąc :)
Opłaciło się założyć tego  Synka

Czy można jakoś sprawdzić dokładnie, ile i za jaką transakcje naliczyli
cashback?
Widzę tylko 'Premia za transakcje internetowe' i żadnych szczegółów.
 Czy jest gdzieś szczegółowa lista kodów MCC za które rozliczany jest
zwrot a za które nie?

Darek

P.

keszbek w synku