khanula: zgwałcone kobiety nie powinny mieć prawa do aborcji ["czyn zabroniony" to niekoniecznie gwałt]

Data: 2012-11-08 09:55:15
Autor: A. Filip
khanula: zgwałcone kobiety nie powinny mieć prawa do aborcji ["czyn zabroniony" to niekoniecznie gwałt]
khanula@gazeta.pl pisze:
- Ten zapis ustawowy jest martwy. Ale ta "furtka aborcyjna" wciÄ…ĹĽ
pozostaje. Trzeba ją zlikwidować, a kobiety, które zaszły w ciążę w
wyniku czynu zabronionego, powinny być objęte szczególną opieką
państwa, pomocą psychologiczną i finansową

tacy jak on cos jedza, czy wachaja? moze jakies promienowania tak
dziala na ich system nerwowy? chyba ze to polega na tym ze maly
ptaszek - to duzy problem. stad nienawisc do kobiet!

PS.Bez wątpienia istnieje świat niewidzialny. Jest tylko problem: jak
to daleko od centrum miasta i do ktĂłrej jest u nich w tygodniu
otwarte?

A dlaczego mylisz/mieszasz gwałt z "czynem zabronionym"?

Ja pamiętam GW kampanie jak to w wersji zero "zgwałcona nastolatka miała
mieć wzbraniane prawo do legalnej aborcji w RP3" a w wersjach kolejnych
stanęło na istniejącym i wyegzekwowanym prawie do aborcji płodu
poczętego w trakcie _dobrowolnego_ stosunku nieletnich (zabronionego
prawem ze względu na wiek uczestniczących a nie zastosowany przymus).

W języku polskim nie ma dosłownie anglosaskiego zwrotu "statutory rape".

Data: 2012-11-08 01:15:11
Autor: khanula
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 09:55:53 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
khanula@gazeta.pl pisze:

> [...]

Ja pamiętam GW kampanie jak to w wersji zero "zgwałcona nastolatka miała

mieć wzbraniane prawo do legalnej aborcji w RP3" a w wersjach kolejnych

stanęło na istniej±cym i wyegzekwowanym prawie do aborcji płodu

poczętego w trakcie _dobrowolnego_ stosunku nieletnich (zabronionego

prawem ze względu na wiek uczestnicz±cych a nie zastosowany przymus).

W języku polskim nie ma dosłownie anglosaskiego zwrotu "statutory rape".

ja mieszam? przeczytaj artykol, vide zalaczony link. co komu po twoim wymadrzaniu sie skoro nie odnosi sie to w zaden sposob do istoty problemu. warto zastanowic sie nad przeslaniem ideowym mojej wypowiedzi. zawsze istotne w dyskusji jest odnoszenie sie do ad vocem a nie do ad personam. czy jesli sie zdarzy ze nie pomyle sie, lub tak jak twierdzisz blednie interpretuje prawne znaczenie danej definicji okreslonego, czynu to problemu nie bedzie? zagadnienie w swojej istocie pozostanie bez zmiany. byc moze zmienie sie jedynie ewentualnie kwalifikacja prawna, a zgwalcone kobiety i tak beda musialy rodzic niechciane dzieci, poczete w wyniku gwaltu!

Data: 2012-11-08 10:21:22
Autor: A. Filip
khanula@gazeta.pl pisze:
[...] ja mieszam? przeczytaj artykol, vide zalaczony link. [...]

Linka nie podałeś _kłamco_ prosty.

Data: 2012-11-08 02:10:40
Autor: khanula
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:21:25 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
khanula@gazeta.pl pisze:

> [...] ja mieszam? przeczytaj artykol, vide zalaczony link. [...]

Linka nie podałe¶ _kłamco_ prosty.

ups! zwracam honor

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gorski-zgwalcone-kobiety-nie-powinny-miec-prawa-do,1,5298892,wiadomosc.html

PS."Ani dzień dobry, ani spierdalaj, czyste chamstwo bez sztucznych barwników"

Data: 2012-11-08 03:14:32
Autor: Andromeda
On 8 Lis, 11:10, khan...@gazeta.pl wrote:

> [...]

PS."Ani dzień dobry, ani spierdalaj, czyste chamstwo bez sztucznych barwników"

GWAłCICIEL
 Bo zgwałcone kobiety nie zgłosz± gwałtu, bo policja zmusi do
urodzenia, tak więc gwałciciele mog± gwałcić i nic im nie zrobi±, bo
kobiety bały się będ± zgłaszać. Czyli to info jest- gwałciciele
możecie gwałcić, bo nic wam nie zrobimy.

khanula: zgwałcone kobiety nie powinny mieć prawa do aborcji ["czyn zabroniony" to niekoniecznie gwałt]