[mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczn± wierno¶ć

Data: 2013-06-10 20:11:42
Autor: osa
[mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczn± wierno¶ć
http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/mBank/22572604

Trzeba do końca lipca wydać min. 3000zł, a przez 11 miesięcy (od lipca) co miesi±c zrobić min. 3 operacje.

Widać z każd± kolejn± edycj± promocji mB±k przykręca ¶rubę.

Data: 2013-06-10 11:12:37
Autor: luc
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 20:11:42 UTC+2 użytkownik osa napisał:

Widać z każd± kolejn± edycj± promocji mB±k przykręca ¶rubę.

Już nie mB±k, teraz to mPasiak ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-10 21:06:40
Autor: mx
[mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczn± wierno¶ć
"luc"  wrote
teraz to mPasiak ;-)

A inspiracja sk±d? Spod Łowica czy z Kurpsiów?
100 % to pierwsze.

Data: 2013-06-10 20:06:05
Autor: Rafał Grzelak
osa wrote:

http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/mBank/22572604

Trzeba do końca lipca wydać min. 3000zł, a przez 11 miesięcy (od
lipca) co miesi±c zrobić min. 3 operacje.

Widać z każd± kolejn± edycj± promocji mB±k przykręca ¶rubę.

Porownujac poprzednie edycje, to ciezkie dali warunki tym razem.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-06-11 00:38:00
Autor: J.F.
Dnia Mon, 10 Jun 2013 20:06:05 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
osa wrote:
[...]

Oj tam, wystarczy telewizor kupic, czy komputer, czy wczasy i juz
polowa spelniona.

Tym razem widac prezenty nie sa dla wszystkich, trzeba sobie zasluzyc
:-)

J.

Data: 2013-06-11 01:08:39
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 11 Jun 2013 00:38:00 +0200, J.F. napisał(a):

Porownujac poprzednie edycje, to ciezkie dali warunki tym razem.

Oj tam, wystarczy telewizor kupic, czy komputer, czy wczasy i juz
polowa spelniona.

 E tam, kasę akurat łatwo wyci±gn±ć (dozwolony mTransfer z pewnymi
wyj±tkami), gorzej, że znów jest to promocja na nałapanie nowych klientów -
obecni i przeszli posiadacze KK do odstrzału.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-06-11 01:22:09
Autor: cc9
W dniu 2013-06-10 20:11, osa pisze:
[...]

A jak to jest z t± opłat±:

Opłata roczna pobierana po zakończeniu każdego roku użytkowania karty głównej:
300 zł
Opłata nie będzie pobrana, jeżeli roczna warto¶ć lub ilo¶ć transakcji bezgotówkowych (wł±czaj±c przelewy ze wszystkich kart wydanych
do rachunku danej karty kredytowej) za ostatnie 12 miesięcy
wyniesie minimum 24 000 zł lub 120 transakcji.

Jak zrezygnuję w 13tym miesi±cu to co - płacę czy nie płacę za drugi rok? Je¶li jest jakie¶ ryzyko - to da się to tak zrobić, żeby dokładnie po 12 miesi±cach zlikwidować, żeby nie narazić się na zwrot za kindle'a, a jednocze¶nie na opłatę za drugi rok?

Data: 2013-06-11 06:00:37
Autor: mietek
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 01:22:09 UTC+2 użytkownik cc9 napisał:
> [...]

Jak zrezygnuję w 13tym miesi±cu to co - płacę czy nie płacę za drugi rok? Je¶li jest jakie¶ ryzyko - to da się to tak zrobić, żeby dokładnie po 12 miesi±cach zlikwidować, żeby nie narazić się na zwrot za kindle'a, a jednocze¶nie na opłatę za drugi rok?

było przedyskutowane przy okazji poprzedniej akcji: http://livesmarter.pl/groupon-pl-karta-kredytowa-mastercard-czytnik-kindle-5-mbank/
nie płacisz.

Data: 2013-06-13 18:33:35
Autor: cc9
[mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczną wierność
http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/mBank/22572604

Trzeba do końca lipca wydać min. 3000zł, a przez 11 miesięcy (od lipca)

A ktoś wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza „brak zdolności kredytowej” przy wnioskowaniu o tą kartę przez linka z groupona z minimalnym limitem (3 tys.), a jednocześnie atakuje w serwisie transakcyjnym ofertami (potwierdzonymi na mlinii, że pod te oferty
zdolność jest) na kredyty, limity i karty na wielokrotnie większe kwoty
(oferta gwarantowana, 100% przyznawalności itp. - przynajmniej tak piszą). Zresztą o nic poza dochodem netto (kilka średnich) we wniosku nie pytają, a decyzja przychodzi po kilku minutach.

Data: 2013-06-13 19:49:16
Autor: MarekZ
[mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczną wierność
UĹĽytkownik "cc9"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:51b9f466$0$1449$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A nie ma skutecznej linii postępowania w takim przypadku.

A co do "potwierdzeń na mlinii", to są one także całkowicie bezwartościowe. Składałeś wniosek i dostałeś umowę do zatwierdzenia?

BTW, na próbę wypełniłem sobie wniosek o kredyt gotówkowy w mBanku, bo patrzę że promocja oprocentowania. Oprocentowanie niezłe, natomiast prowizja to 8%.

Osiem procent!

Czy znajdzie się debil biorący taki kredyt (poza przypadkami z nożem na gardle, a zatem potencjalnie niebezpiecznymi dla banku)? Nie martwię się tu jako klient BRE, tylko jako jego mniejszościowy akcjonariusz. Najpierw bank skręca w kierunku banku dla dzieciarni, a teraz gdzie? W kierunku banku dla kretynów?

Data: 2013-06-13 23:22:33
Autor: forestdumb
cc9 wrote:
[...]

pewnie rabnales sie w dacie umowy o prace, chyba minimum 3mc chca?

Zadzwon na mlinie to ci powiedza dlaczego analityk odrzucil wniosek.

Data: 2013-06-14 11:29:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczn± wierno¶ć

"cc9" 51b9f466$0$1449$65785112@news.neostrada.pl

A kto¶ wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza "brak zdolno¶ci

Ja wiem. TTTM. (ten typ tak ma) Z tego słynie mBank, że
lewa jego ręka nie wie, co czyni jego ręka prawa? Że mały
palec jego lewej ręki nie wie, co robi ¶rodkowy palce jego
lewej ręki... Ja wie, co trzeba zrobić -- pogodzić się z tym
i na przyszło¶ć (w przyszło¶ci) uwzględniać ten fakt.

kredytowej" przy wnioskowaniu o t± kartę przez linka z groupona z minimalnym limitem (3 tys.), a jednocze¶nie atakuje w serwisie transakcyjnym ofertami (potwierdzonymi na mlinii, że pod te oferty
zdolno¶ć jest) na kredyty, limity i karty na wielokrotnie większe kwoty
(oferta gwarantowana, 100% przyznawalno¶ci itp. - przynajmniej tak pisz±). Zreszt± o nic poza dochodem netto (kilka ¶rednich) we wniosku nie pytaj±, a decyzja przychodzi po kilku minutach.

Data: 2013-06-14 13:24:07
Autor: cc9
W dniu 2013-06-13 18:33, cc9 pisze:
A ktoś wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza „brak zdolności
kredytowej”

Ok, dzięki wszystkim za komentarz.
Chciałem się tylko upewnić, że nie ma prostej metody zwrócenia im uwagi typu jakieś magiczne hasło na mLinii. Jak nie ma to trudno, olać ich,
tragedii nie ma.

Data: 2013-06-15 07:12:13
Autor: Pablo25
[mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczną wierność
A ktoú wie jak postćpowaă z mbankiem, który stwierdza Ąbrak zdolnoúci kredytowejˇ przy wnioskowaniu o tŕ kartć przez linka z groupona z minimalnym limitem (3 tys.), a jednoczeúnie atakuje w serwisie transakcyjnym ofertami (potwierdzonymi na mlinii, ýe pod te oferty
zdolnoúă jest) na kredyty, limity i karty na wielokrotnie wićksze kwoty
(oferta gwarantowana, 100% przyznawalnoúci itp. - przynajmniej tak piszŕ). Zresztŕ o nic poza dochodem netto (kilka úrednich) we wniosku nie pytajŕ, a decyzja przychodzi po kilku minutach.

A u mnie sytuacja jest odwrotna; zadnych ofert kredytowych dla ciebie w
mbank nigdy nie mialem i nie mam,tylko depozytowe.
W kwietniu wydana zostala mi karta world z limitem 10tys na podstawie
standardowego wniosku,bez zadnych dokumentow; a ostatnio zamienilem
posiadana karte miles&more z limitem 10tys na opcje premium,pomimo ze
dochodu 10tys nie mam,takze bez zadnych papierkow.
Nieprzewidywalne jest procesownie kredytowe w mbanku,w moim przypadku
podobno istotne byly obroty na koncie + historia w BIK

[mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczn± wierno¶ć