kiedy

Data: 2011-10-25 15:37:24
Autor: apr...
kiedy
te ....y przywrócą normalny czas ?
w sobotę znowu zmiana na zimowy, jabana mać !

Data: 2011-10-25 18:47:23
Autor: mkarwan
kiedy

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j86l3k$hnn$1inews.gazeta.pl...
te ....y przywrócą normalny czas ?
w sobotę znowu zmiana na zimowy, jabana mać !

Czemu robisz siebie durnia?
Od niedzieli będzie właśnie normalny czas.
Do tej pory miałeś +1.

Data: 2011-10-25 19:02:10
Autor: apr...
kiedy
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> w sobotę znowu zmiana na zimowy, jabana mać !

Czemu robisz siebie durnia?
Od niedzieli będzie właśnie normalny czas.
no właśnie piszę kiedy te ....y przywrócą normalny czas bez tych jebanych zmian ?

Data: 2011-10-25 22:52:54
Autor: Ikselka
kiedy
Dnia Tue, 25 Oct 2011 18:47:23 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

No i własnie wyjaśnij także mnie, durnej jak wielu poza Tobą jednym
oświeconym, PO CO to było. Jak kania dżdżu czekam na jakieś sensowne
wyjaśnienie tego debilizmu z czasem letnim i zimowym. To dawaj!
:-/
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-26 08:12:12
Autor: mkarwan
kiedy
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kgmjk31l7tzh$.19fdrok9ffbj0$.dlg40tude.net...
[...]

Przesunięcie czasu o godzinę powoduje, ze zużywamy mniej energii elektrycznej na oświetlenie mieszkań sklepów hal fabrycznych ulic. Oświetlenie włączamy o godzinę później.  Rano jasno jest dość wcześnie więc nie potrzebujemy włączać światła.
Mam nadzieję, że to jest wystarczająco oczywiste.

Data: 2011-10-26 06:28:04
Autor: apr...
kiedy
> [...]

Mam nadzieję, że to jest wystarczająco oczywiste.
o ja cie p.....e, jakbym czytał jakiegoś durnego leminga czytającego z promptera, nie chce mnie się szukać, że to nie daje prawie żadnych oszczędności a skutek dla organizmu człowieka jest bardzo duży.
czekam na CUDowną odPOwiednią odPOwiedź.

Data: 2011-10-26 15:17:55
Autor: mkarwan
kiedy

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8899k$1ki$1inews.gazeta.pl...
> [...]

oszczędności a skutek dla organizmu człowieka jest bardzo duży.
czekam na CUDowną odPOwiednią odPOwiedź.

Jeśli załączasz oświetlenie godzinę później to nie mam żadnych oszczędności energii?
Poza tym energia w okresie szczytowym kosztuje drożej.

Data: 2011-10-26 21:45:25
Autor: Ikselka
kiedy
Dnia Wed, 26 Oct 2011 15:17:55 +0200, mkarwan napisał(a):

Jeśli załączasz oświetlenie godzinę później to nie mam żadnych oszczędności energii?

:-DDDDDD
A kto Ci broni INDYWIDUALNIE oszczędnosciowo sobie włączać ją później? A
naqwet wcale nie włączać?
Musisz mieć prikaz?
I oto widzisz, bzdet nad bzdety z tym czasem zimowym, bo ja se włączam
żarówkę 2 h wcześniej! - bo ciemno jest!
I już po oszczędnościach. Zmuś mnie, żebym włączała jak Ty.

Oszczędność energii na prywatnych odbiorcach? - dobre sobie.
A odpowiedz mi - PO CO w ogóle oszczędzać energię? Bardzo mnie ten problem
zawsze interesował - pomijajac czasy stanu wojennego.

Poza tym energia w okresie szczytowym kosztuje drożej.

Co za pierdoły! Kosztuje TYLE SAMO, tylko LICZĄ sobie za nią więcej.
W Ameryce dolar kosztuje dolara, a u nas ile się da.

Lekcja polskiego:

Coś może kosztować MNIEJ lub WIĘCEJ, a nie DROŻEJ czy TANIEJ i jest wtedy
DROŻSZE lub TAŃSZE.
Ceny nie mogą być DROŻSZE ani TAŃSZE, tylko WYŻSZE lub NIŻSZE.
Koszt nie może być DROGI ani TANI, tylko WYSOKI lub NISKI.
Vide napis na halach Praktiker - "Tanim kosztem budujesz, remontujesz,
naprawiasz" czy jakoś tak.

Data: 2011-10-27 09:20:47
Autor: mkarwan
kiedy
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1st3vbpgh9u6v$.b3e9bnbpen0a$.dlg40tude.net...
[...]

W okresie maj-sierpień rano jest jasno więc niezależnie czy wstajesz godzinę
wcześniej czy później nie włączasz oświetlenia.
Wieczorem jest jednak inaczej, oświetlenie musisz włączyć, jeśli włączasz o
godzinę później to znaczy, ze zużyjesz mniej energii na oświetlenie.
To samo dotyczy oświetlenia ulic, sklepów, zakładów pracy.
Przeanalizuj przykładową taryfę (z 2007 r.), punkt 3.2 strefy czasowe, zwróć
uwagę kiedy występują strefy szczytowe.
W punkcie 10 znajdziesz ceny energii w poszczególnych strefach czasowych.
Energia w szczycie jest droższa.
Energia w szczycie popołudniowym jest droższa niż w szczycie
przedpołudniowym.
Jak sądzisz dlaczego?

Data: 2011-10-27 18:54:13
Autor: Grzegorz Z.
kiedy
mkarwan napisał:

[...]

Może u was na biednej ścianie wschodniej. Uwzględniłeś to, wykształciuchu z
KULawego uniwersytetu?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-26 08:31:56
Autor: wolim
kiedy
W dniu 2011-10-26 08:12, mkarwan pisze:
[...]

W dzisiejszych czasach argumentacja z oświetleniem jest nietrafiona. Energia zużywana na oświetlenie jest znikomą częścią tego, co zużywają zakłady pracy. Zresztą, czy jasno, czy ciemno i tak w pracy świecisz światło, nieprawdaż? Światło świeci się w biurach, halach produkcyjnych, halach sklepowych, itp. W takich supermarketach, na przykład, światła świecą się całą dobę. Wymagają tego również przepisy BHP. Zresztą w porze jesienno-zimowej nawet w biurowcach z dużymi oknami jest ciemno i trzeba się wspomagać żarówką.

Data: 2011-10-26 15:28:18
Autor: mkarwan
kiedy

Przeanalizuj rysunek nr 4 http://www.statsoft.pl/czytelnia/badanianaukowe/d2ekon/Naukowe7.pdf

Data: 2011-10-26 16:04:06
Autor: oyster
kiedy
Użytkownik - mkarwan napisał:
[...]

Tyle, ze ciemno robi się też wcześniej.
Za godzinę będzie 17 i dzisiaj jeszcze będzie w miarę jasno, ale za tydzień o 17-tej będzie juz ciemno jak w dupie.
Ja w zasadzie nie powinienem narzekać bo pracunię kończę wcześnie, ale ktoś kto pracuje w godzinach "biurowych" słoneczko zobaczy dopiero w przyszłym roku.
Ja byłbym za pozostawieniem czasu letniego na stałe. Co to kuhna - ludziom się nie nalezy? Mają żyć jak te szczury w kanałach?
A te bajdy o oszczędności energii można sobie włożyć w buty, bo jak już ktoś zauważył, to oświetlenie nie jest jej głównym konsumentem, a nawet jak się ktoś będzie upierał, że jednak - to patrz wyżej. Ludzie zamiast iść się pobujać po ogródku, parku czy lesie, siedzą w chałupach - zapalają żarówki, włączają TV, komputery, grzeją, albo szwendają po knajpach itp przybytkach. No to gdzie ta niby oszczędność?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-26 16:11:11
Autor: .
kiedy
Dnia Wed, 26 Oct 2011 16:04:06 +0200, oyster napisał(a):

[...]

Masz jeszcze jakieś genialne pomysły? Dominik

Data: 2011-10-26 20:32:26
Autor: oyster
kiedy
Użytkownik - . napisał:
[...]

Owszem - żebyś wziął tłuczek do mięsa i strzelił się tym tłuczkiem w czółko. Tylko wiesz, tak "z chlebkiem" i szczerze.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-26 21:56:46
Autor: Ikselka
kiedy
[...]

No jest - kiedy ludziska nie myślą o głupotach, bo ciemno. Jeszczeby
wymyślili, że po co nam to Euro 2012, te wszystkie dojazdy, stadiony, skoro
lepiej byłoby za te pieniądze sobie atomówkę strzelić i mieć w... rosyjskie
fochy i strachy na Lachy oraz niemiecki dyktat hunijny.

Data: 2011-10-27 09:16:56
Autor: jadrys
kiedy
W dniu 2011-10-26 21:56, Ikselka pisze:

[...]

No nie żartuj sobie z takich spraw. - To boli,. Zwłaszcza w sytuacji gdy Polak nie ma nic do powiedzenia o tym co się w kraju dzieje.

Data: 2011-10-27 09:47:44
Autor: Bogdan Idzikowski
kiedy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8arbp$sth$1news.icm.edu.pl...
[...]

A miał kiedykolwiek, nie licząc wyborów?

Data: 2011-10-28 05:07:47
Autor: stevep
kiedy
Dnia 27-10-2011 o 09:16:56 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

O biedne prostaczki, wszędzie dookoła czycha nieubłagany, krwiożerczy  wróg, chyba to wynika z chłopskiego pochodzenia bo przecież powszechnie  wiadomo, że dola chłopa conajmniej od czasów Piasta i Rzepichy, albo  jeszcze wcześniej była niezwykle ciężka.

--
stevep

kiedy