kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny

Data: 2019-11-18 18:35:22
Autor: boukun
kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny
Senator PO Bogdan Zdrojewski stwierdził, że kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny. W rozmowie z "Wprost" podkreślił, że powinna mówić o tym wprost i "tłumaczyć, że obecny system skazuje miliony Polaków na głodowe emerytury". Jak wyjaśnił, "odpowiedzialny polityk musi mieć odwagę mówić wyborcom prawdę i ponosić odpowiedzialność 'za przyszłą kadencję własnego narodu'". Koledzy z partii odcinają się jednak od jego słów.

Jak zapewnił Jan Grabiec, wypowiedź Zdrojewskiego nie jest stanowiskiem Platformy. Co więcej jest sprzeczna z jej programem.

Oświadczenie rzecznika PO zamieścił na Twitterze dziennikarz Michał Kolanko.

Przypomnijmy, że Zdrojewski zadeklarował, że jeżeli Grzegorz Schetyna zdecyduje się kandydować na przewodniczącego Platformy Obywatelskiej, będzie jego konkurentem.

https://wiadomosci.wp.pl/platforma-obywatelska-odcina-sie-od-slow-swojego-senatora-bogdana-zdrojewskiego-6447385606432385a

Zdrowy na umyśle
3 godziny temu

Jest takie powiedzenie-jak się nie najadłeś to już się nie naliżesz.Jeśli po 40 latach latach dostaniemy głodowe emerytury to po dwóch latach dłuższej pracy nie będziemy bogaczami .Wystarczy nie kraść naszych składek.ZUS marnuje nasze pieniądze.Są grupy zawodowe które nie płacą składek a dostają wysokie emerytury

Inż. budowlany
5 godzin temu

Dla tych z PO co chcą wydłużenia wieku emerytalnego do 72 lat zapraszam do mnie na budowę dróg. Już po 1 dniu szybko zmienią zdanie. Dobrze jest siedzieć z żoną w Senacie i opowiadać dyrdymały, prawda Panie Zdrojewski.

Data: 2019-11-18 10:08:25
Autor: Bruno Brunowski
kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny
Jeszcze będziecie błagać by dać wam popracować dłużej, gdyż emerytura na przeżycie nie starcza.

"- Według naszych szacunków w 2040 roku relacja przeciętnej emerytury do średnich zarobków spadnie poniżej 40 proc., a w 2060 będzie wynosić niecałe 30 proc. - powiedziała prof. Gertruda Uścińska, prezes ZUS, w rozmowie z Interią. Dodała przy tym, że praca dłużej nawet o jeden rok skutkować będzie emeryturą z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych wyższą o 8-10 proc."
https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/emerytury/prezes-zus-mowi-ze-czekaja-nas-nizsze-emerytury/1wj3hwl

--
Bruno

Data: 2019-11-18 19:41:27
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Jeszcze będziecie błagać by dać wam popracować dłużej, gdyż emerytura na przeżycie nie starcza.
Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kto? Budowlańcy, drogowcy?

boukun

tolerancyjny
47 min. temu

PO zawsze będzie mało sprzedawali majatek skarbu państwa czyli wszystkich polakow zabrali offe i tak mało tylko peowcy się bogacili przekrętami i kradzieżą oraz lapowkarstwem i to plynacym również z zagranicy dla reszty praca do śmierci

El Profesor
1 godzinę temu

Można zrobić test. Pan Zdrojewski niech pracuje do śmierci za minimalną pensję, przy zamrożeniu jego obecnego majątku i dochodów. Kiedy umrze, to do takiego poziomu podnosimy wiek emerytalny.

qaz
1 godzinę temu

Zdrojewski weź nakolanniki i poukładaj kostkę brukową przez tydzień, po 10 godz. dziennie a w sobotę powiesz czy chcesz tak pracować po 65 roku życia. Nigdy się taką pracą nie shańbiłeś a może wejdziesz na rusztowanie na 8 piętro i będziesz docieplał ściany w wieku 67 lat?

Skorpion
57 min. temu

Nigdy w życiu nie schanbili się pracą bo praca dla gojów

RR
23 min. temu

Dwa lata pracy mają mieć wpływ na wysokość emerytury? Większej bzdury nie słyszałem! Ludzie mają różne okresy pracy a nikt nikomu nie zabrania pracować jeżeli ma pracę albo będą chcieli zatrudnić go dalej.

Data: 2019-11-18 11:23:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 listopada 2019 19:41:30 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

To 30% ostatniej pensji i rozstajemy się bez żalu. Vide oświadczenie pani z ZUS. Takie realia.

--
Bruno

Data: 2019-11-18 20:27:13
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Budżet musi zasilać ZUS, takie realia. Nie na wojsko, a na emerytów!
Nie można na siłę schorowanym budowlańcom kazać pracować (gdzie?) do usranej śmierci. Każdy może sobie dorabiać, jak ma zdrowie. A biurokratów wyjebać wcześniej,będzie więcej pieniędzy w budżecie.

boukun

Data: 2019-11-18 11:39:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 listopada 2019 20:27:16 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Nie można na siłę schorowanym budowlańcom kazać pracować (gdzie?) do usranej śmierci. Każdy może sobie dorabiać, jak ma zdrowie. A biurokratów wyjebać wcześniej,będzie więcej pieniędzy w budżecie.

Już zasila. To co się zbiera na ZUS nie starcza na wszystkie wypłaty.

W tym roku to będzie jakieś 36 mld. Ponad 10 mniej niż planowano.

https://www.forbes.pl/wiadomosci/dotacje-z-budzetu-do-fus-beda-mniejsze-o-11-mld-zl/lex1h0v

--
Bruno

Data: 2019-11-18 20:42:06
Autor: boukun
> [...]

Już zasila. To co się zbiera na ZUS nie starcza na wszystkie wypłaty.

W tym roku to będzie jakieś 36 mld. Ponad 10 mniej niż planowano.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No i nie powinno być płaczu. A biurokratów, tak jak powiedziałem, wyjebać na wcześniejsze emerytury i będzie więcej w budżecie.

boukun

Data: 2019-11-21 21:05:33
Autor: Pisiorowy Escobar
kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Kto? Budowlańcy, drogowcy?

jak dużym trzeba być debilem, by uwierzyć że wiek 65 lat jest do utrzymania ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-11-19 07:44:17
Autor: Runtime
W dniu 2019-11-18 o 18:35, boukun pisze:
Senator PO Bogdan Zdrojewski stwierdził, że kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny.

No zaczynaj już się martwić.

--
Runt

Data: 2019-11-19 08:15:02
Autor: boukun
Użytkownik "Runtime"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Senator PO Bogdan Zdrojewski stwierdził, że kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny.

No zaczynaj już się martwić.
Runt

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Za 4 lata, będę miał 62 lata. Następne wybory wygra też PiS, więc nie ma strachu...

boukun

Data: 2019-11-18 23:57:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 listopada 2019 08:15:03 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Za 4 lata, będę miał 62 lata. Następne wybory wygra też PiS, więc nie ma strachu...

A co to niby zmieni?

Data: 2019-11-19 00:00:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 listopada 2019 08:57:47 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

"- Według naszych szacunków w 2040 roku relacja przeciętnej emerytury do średnich zarobków spadnie poniżej 40 proc., a w 2060 będzie wynosić niecałe 30 proc. - powiedziała prof. Gertruda Uścińska, prezes ZUS, w rozmowie z Interią. Dodała przy tym, że praca dłużej nawet o jeden rok skutkować będzie emeryturą z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych wyższą o 8-10 proc."

Masz na obrazku, łatwiej ci będzie ogarnąć:
https://pbs.twimg.com/media/EJuAks5WwAA8pIA?format=png&name=4096x4096

--
Bruno

Data: 2019-11-19 13:42:54
Autor: boukun
> [...]

"- Według naszych szacunków w 2040 roku relacja przeciętnej emerytury do średnich zarobków spadnie poniżej 40 proc., a w 2060 będzie wynosić niecałe 30 proc. - powiedziała prof. Gertruda Uścińska, prezes ZUS, w rozmowie z Interią. Dodała przy tym, że praca dłużej nawet o jeden rok skutkować będzie emeryturą z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych wyższą o 8-10 proc."

Ich szacunki to ściema :)

boukun

Data: 2019-11-19 06:38:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 listopada 2019 13:42:55 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> No zaczynaj już się martwić.
> Runt
>
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
>
> Za 4 lata, będę miał 62 lata. Następne wybory wygra też PiS, więc nie ma
> strachu...

A co to niby zmieni?

[...]

Łudź się dalej.

--
Bruno

Data: 2019-11-19 08:55:30
Autor: Runtime
W dniu 2019-11-19 o 08:15, boukun pisze:
Użytkownik "Runtime"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Senator PO Bogdan Zdrojewski stwierdził, że kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny.
No zaczynaj już się martwić.

Za 4 lata, będę miał 62 lata.

Dziadek ;-)

Następne wybory wygra też PiS,

A jeżeli nie? ;-)

więc nie ma strachu...

Masz jeszcze 7 lat sraczki ;-)

--
Runt

kiedy Platforma dojdzie do władzy, podniesie wiek emerytalny