kiedy księżyc wskaże hotbirda - pytanie do Jerzego P.

Data: 2010-12-29 20:00:22
Autor: blur
kiedy księżyc wskaże hotbirda - pytanie do Jerzego P.
?Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iffrrl$sak$1@inews.gazeta.pl...

witam

parę tygodni temu pytałem o ustawienie anteny, podpowiedziano mi ze
pomocne moze być słońce i ksieżyc. co do słońca to kierunek mniejwiecej
wyznaczyłem, ale przydało by sie jeszcze wysokość ocenić  "na ksieżyc"
nie bardzo sobie radze. czy mogę prosic o ustalenie kiedy ksieżyc
pokryje sie z hotbirdem, widziany z punktu: 50°20' 18°54'?

nie stać cię na chiński miernik ? a elewację masz idealnie prostą ?

kiedy księżyc wskaże hotbirda - pytanie do Jerzego P.