kiedy mozna odholowac samochod?

Data: 2013-09-14 10:24:40
Autor: tor
kiedy mozna odholowac samochod?
A Tobie co do tego? Może właściciel miał fanaberie i auto sobie stoi. Może pojechał za granicę, albo jest chory i nie może jezdzić. Moje auto swego czasu stało 2,5 roku na parkingu , bo miałem auto firmowe. I wdłg ciebie z tego powodu straż miała mi go odcholować? Jak jest miejsce parkingowe , a auto ma wszystko całe oraz blachy, to może sobie stać. Chyba , że zazdrośc Cię kłuje w dołku ,że ktoś ma a nie używa?
Czasy komunizmu i podpierdalaczy (stoi i mi przeszkadza, stoi i mi gula z zazdrości skacze) już się skończyły. Był u nas na osiedlu taki jeden stary Ormo'wiec , co mu wsio przeszkadzało. Na szczęście (albo i nie , zalezy od pkt widzenia) przeniósł się na drugą stronę i problemy się skończyły.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-14 10:34:54
Autor: A.L.
On Sat, 14 Sep 2013 10:24:40 +0200, "tor" <xy@op6.pl> wrote:

[...]

A kto jest wlascicielem parkingu?

A.L.

Data: 2013-09-14 18:24:01
Autor: tor
kiedy mozna odholowac samochod?
A kto jest wlascicielem parkingu?

Min. Ja . W końcu płacę w czynszu za wybudowanie i utrzymanie tego cuda (opłaty gruntowe, dozorca biegający z miotłą i itp). Przecież spółdzielnia finansuje takie rzeczy z oplat wnoszonych przez mnie i sąsiadów. Jeszcze jakieś pytania?

Data: 2013-09-14 09:43:18
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 14 września 2013 18:24:01 UTC+2 użytkownik tor napisał:
> [...]

Min. Ja . W końcu płacę w czynszu za wybudowanie i utrzymanie tego cuda (opłaty gruntowe, dozorca biegający z miotłą i itp). Przecież spółdzielnia finansuje takie rzeczy z oplat wnoszonych przez mnie i sąsiadów. Jeszcze jakieś pytania?

Skąd wiesz że tamten nie jest członkiem spółdzielni i nie wnosi takich samych opłat?

kiedy mozna odholowac samochod?