kiedy multibank zwraca opłate za prowadzenie konta ?

Data: 2009-07-01 11:00:21
Autor: george
kiedy multibank zwraca opłate za prowadzenie konta ?
Pobrał 1 lipca 9,5 pln mimo ze  wymagany przepływ (2,5k) nastąpil w czerwcu.
Kiedy ( i czy wogóle) to zwracają... wie ktos ?

george

Data: 2009-07-01 11:03:04
Autor: MarekZ
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:h2f8o1$455$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pobrał 1 lipca 9,5 pln mimo ze  wymagany przepływ (2,5k) nastąpil w czerwcu.
Kiedy ( i czy wogóle) to zwracają... wie ktos ?

Powinni oddać jutro z datą dzisiejszą.

Data: 2009-07-01 11:06:48
Autor: george

"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote in message news:h2f80v$vb1$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

dzieki. mam nadzieje że tak bedzie... moja cierpliwosc do tego banku jest na wyczerpaniu.

pozdrawiam.

Data: 2009-07-01 10:10:30
Autor: xbartx
kiedy multibank zwraca opłate za prowadzenie konta ?
Dnia Wed, 01 Jul 2009 11:06:48 +0200, george napisał(a):

dzieki. mam nadzieje Âże tak bedzie... moja cierpliwosc do tego banku
jest na wyczerpaniu.

U nich zawsze tak było, że najpierw pobierali i po jakimś czasie zwracali, zawsze to jeden dzień poleży nieoprocentowane a jak pomnożyć to przez liczbę klientów to niezła kasa jest podejrzewam. Co do cierpliwości to ja rok wytrzymałem ;)

Data: 2009-07-07 09:17:19
Autor: george
kiedy multibank zwraca op3ate za prowadzenie konta ?

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:h2fcmm$d9j$2inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 01 Jul 2009 11:06:48 +0200, george napisał(a):

dzieki. mam nadzieje ?e tak bedzie... moja cierpliwosc do tego banku
[...]

podsumowanie :

nie zwracają po jendym dniu. Mają na to 5 dni roboczych. Na dodatek nie robia tego zawsze mimo ze spełniam warunki.

Saldo na koniec miesiąca wynosiło 0.00 pln.
Pobrali 9,5 prowizji 1.07. Saldo wyniosło po tej operacji -9,5pln
Czekałem do dzis na zwrot. Nie dostałem. Dzownie na lniie a tam powiedzieli mi że nie zwrócą dopóki nie wplace na konto tych 9,5... mimo że mają obowiązek mi je zwrócic przez nastepne 5 dni rooczych.
Upraszczając : nam ujemne saldo ( czyli pobrali ), ale zwócić nie maja zamiaru !

george

kiedy multibank zwraca opłate za prowadzenie konta ?