kiedy ostatni raz kosicie trawe?

Data: 2016-09-08 17:04:19
Autor: karolm
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
jak w temacie

Data: 2016-09-08 20:25:49
Autor: z
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
W dniu 2016-09-08 o 17:04, karolm pisze:
jak w temacie

Ja ostatni raz koszę miedze i inne chaszcze po podorywce a przed orką zimową :-)
Ręka do góry kto wie czym różnią się te dwie orki :-)

Data: 2016-09-09 00:29:01
Autor: Kris
W dniu czwartek, 8 września 2016 20:25:55 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2016-09-08 o 17:04, karolm pisze:
> jak w temacie

Ja ostatni raz koszę miedze i inne chaszcze po podorywce a przed orką zimową :-)
Ręka do góry kto wie czym różnią się te dwie orki :-)
Jako osoba urodzona, wychowana i przez dwadzieścia parę lat na wsie to wiem. Wielokrotnie ursusem C330 a później C360 orałem;)

Data: 2016-09-09 10:32:55
Autor: z
W dniu 2016-09-09 o 09:29, Kris pisze:
Jako osoba urodzona, wychowana i przez dwadzieścia parę lat na wsie to wiem. Wielokrotnie ursusem C330 a później C360 orałem;)

Witaj bracie :-)
Od dwudziestu lat robię przy komputerach. Mam nadwagę i wzrok mi się sypie. Po co mi to było :-)

PS. Ech poszalało by się C360.
Na razie muszę się zadowolić reanimacją radiomagnetofonu CONDOR.
Taki powrót do młodzieńczych lat :-)

Data: 2016-09-09 02:31:57
Autor: Kris
W dniu piątek, 9 września 2016 10:33:01 UTC+2 użytkownik z napisał:

Witaj bracie :-)
Od dwudziestu lat robię przy komputerach. Mam nadwagę i wzrok mi się sypie. Po co mi to było :-)
Prawie dokładnie to samo mam- od kilkunastu lat praca biurowa, brzuch urósł, wzrok się pogorszył;)
PS. Ech poszalało by się C360.
Traktorem jeździłem samodzielnie już w wieku 7 lat. Teraz za cos takiego pewnie by Tate do kryminału zamknęli.
C360 sprzedaliśmy lokalnemu rolnikowi ale C330 powędrował na drugi koniec Polski- w góry.
Wtedy te c330 bardzo chodliwym towarem były właśnie górale je masowo kupowali.

Data: 2016-09-29 08:10:38
Autor: ZbyszekZ
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
W dniu czwartek, 8 września 2016 17:04:53 UTC+2 użytkownik karolm napisał:
jak w temacie

W sobotę przed ostatnią wywózką zielonego. Mam nadzieję że to będzie listopad.

--
ZZ@private

Data: 2016-10-07 08:17:46
Autor: quent
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
On 08.09.2016 17:04, karolm wrote:
jak w temacie

Łatwo ocenić na oko czy nadaje się do ścięcia.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

kiedy ostatni raz kosicie trawe?