kiedy pobierane opłaty za karty?

Data: 2015-05-12 18:34:24
Autor: m7marek
kiedy pobierane opłaty za karty?
zadam może idiotyczne pytanie, ale nigdy do tej pory nie płaciłem w żadnym banku za posiadanie karty lub rachunku i nie wiem: Kiedy pobierana jest opłata miesięczna za kartę, na koniec danego miesiąca, za który płacimy czy z góry na początku.

Dokładnie to chodzi mi kartę TM byłego Synca, czy już w maju muszę wyrobić 200zł , żeby w czerwcu nie pobrali opłaty?
A w getinie, w którym miesiącu muszę wyrobić 300zł?

Data: 2015-05-12 18:49:16
Autor: J.F.
Użytkownik "m7marek"  napisał w wiadomości
zadam może idiotyczne pytanie, ale nigdy do tej pory nie płaciłem w żadnym banku za posiadanie karty lub rachunku i nie wiem: Kiedy pobierana jest

A to zlikwiduj te karty/konta i nie plac dalej :-)

opłata miesięczna za kartę, na koniec danego miesiąca, za który płacimy czy z góry na początku.

Tak ogolnie, to wydaje mi sie ze oplaty sa z dolu, tzn po okresie, niekoniecznie miesiecznym.
Ba, skoro jest zwolnienie warunkowe, to jak mieliby zwalniac w razie spelnienia ?
(choc da sie zrobic).
Sama oplata jest jest pobierana pare dni pozniej.

Dokładnie to chodzi mi kartę TM byłego Synca, czy już w maju muszę wyrobić 200zł , żeby w czerwcu nie pobrali opłaty?
A w getinie, w którym miesiącu muszę wyrobić 300zł?

A data wprowadzenia zmian w tabeli ?
Bo nadal ogolnie - jak od  1 maja obowiazuje jakis zapis, to w czerwcu moga sciagnac oplate za uzywanie karty w maju ...

I uwazaj na date ksiegowania - wydatki pod koniec miesiaca moga byc zaliczone do nastepnego.

J.

Data: 2015-05-12 19:36:00
Autor: m7marek
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55522f0d$0$2207$65785112@news.neostrada.pl...

A to zlikwiduj te karty/konta i nie plac dalej :-)
i jedną z kartę mam zamiar zlikwidować, ale jeszcze nie mogę się zdecydować którą

A data wprowadzenia zmian w tabeli ?
sync:  1 czerwiec, a wiec w myśl tego co napisałeś, w maju nie muszę się martwić
getin: 1 lipiec i tu dopiero do powiedzmy 20 lipca muszę wyrobić normę 300zł by zdążyły się rozliczyć.

dzięki, tak też myślałem, ale chciałem się upewnić

Data: 2015-05-12 19:54:12
Autor: mx
kiedy pobierane opłaty za karty?
do powiedzmy 20 lipca muszę wyrobić normę

Bez przesady, 2 dni robocze wystarczają  bankom na zaksięgowanie

Data: 2015-05-12 21:44:48
Autor: aa
On Tuesday, May 12, 2015 at 1:54:48 PM UTC-4, mx wrote:
> do powiedzmy 20 lipca muszę wyrobić normę

Bez przesady, 2 dni robocze wystarczają  bankom na zaksięgowanie

Bank Pocztowy na zaksięgowanie potrzebuje minimum 3 dni robocze. Jeśli w środku jest weekend, to wychodzi z tego 5 dni kalendarzowych,
a jak jeszcze przyplącze się jakieś święto, to i tydzień może się z tego zrobić.
Sprawdzone wielokrotnie.

Data: 2015-05-13 06:00:18
Autor: jureq
Dnia Tue, 12 May 2015 18:34:24 +0200, m7marek napisał(a):

zadam może idiotyczne pytanie, ale nigdy do tej pory nie płaciłem w
Ĺźadnym banku za posiadanie karty lub rachunku i nie wiem: Kiedy
[...]

TOiP:

5) Wszystkie opłaty i prowizje pobierane są „z dołu” po wykonaniu usługi.

8)Opłaty miesięczne za Karty debetowe pobierane są za pełen okres rozliczeniowy ostatniego dnia miesiąca.

Teoretycznie pierwszy raz powinni pobrać 30 czerwca i brać pod uwagę obroty z czerwca. Więc spodziewam się, że to będzie pobierane na koniec dnia 30.06, a nie na początek dnia.

Dodatkowo zwróć uwagę, że masz warunek

2) 0 zł pod warunkiem wykonania przez Klienta i rozliczenia przez Bank transakcji bezgotówkowych na kwotę minimum 200 zł dokonanych Kartą debetową w danym miesiącu rozliczeniowym, liczone dla każdej wydanej do rachunku Karty indywidualnie.

I znów według tego warunku operacje wykonane w jednym miesiącu a rozliczone w następnym nie liczą się do żadnego z nich! Czy tak będzie rzeczywiście zobaczymy. Spodziewam się, że raczej będzie decydować tylko data rozliczenia.

Data: 2015-05-13 20:36:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kiedy pobierane opłaty za karty?

"m7marek" mita2k$ecb$1@usenet.news.interia.pl

Dokładnie to chodzi mi kartę TM byłego Synca, czy już w maju muszę wyrobić

Przepraszam, jeśli powtarzam się... ;) Czy te karty można zastrzec via WWW?
Jeśli tak -- jak? Jeśli nie -- jak je zastrzec?

Data: 2015-05-14 17:50:37
Autor: m7marek
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mj05ir$slt$1@node1.news.atman.pl...

Przepraszam, jeśli powtarzam się... ;) Czy te karty można zastrzec via WWW?
Jeśli tak -- jak? Jeśli nie -- jak je zastrzec?

Rachunki > karty > wybrana_karta > Zmień status karty  (małym druczkiem)

PS. Zaglądając tam okazało się, że tam figuruje tylko karta z nowym terminem ważności, a karty jeszcze nie dostałem, a Status: aktywny. Trochę to niepokojące powinna być widoczna stara aktywna, a nowa jako nieaktywna.

Data: 2015-05-15 19:39:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kiedy pobierane opłaty za karty?

"m7marek" mj2ga5$a5b$1@usenet.news.interia.pl

Rachunki > karty > wybrana_karta > Zmień status karty  (małym druczkiem)

Mam do dyspozycji:

 () Blokada karty
 () Zastrzeżona
 () Zamknięta

[a przecież to ja mam złożyć dyspozycję, nie zaś dostać coś do swej dyspozycji?]

więc nie wiem, co mam wybrać... Celuję w dwie ostatnie możliwości -- nie w pierwszą.
Postawiłem na 'Zamkniętą'. Ale mam jeszcze 2 rachunki -- matki i ojca.

   Operacja została zaakceptowana
   Identyfikator transakcji: 26914410.

Spróbowałem iść dalej -- zmienić status 'Zamkniętą' na inny, ale okazało
się, że nie jest to takie łatwe. ;) Jednak nadal mam limity karty...
I mam historię transakcji...

   05-08-2014   Transakcja gotówkowa - wpłatomat
   16-07-2014   Transakcja gotówkowa - wpłatomat
   07-07-2014   Transakcja gotówkowa - wpłatomat

Tedy do wpłacania makulatury mam o jedną kartę mniej.
Zostały marmury Millego, Citi i BZWBKKBSg -- tam mogę wpłacać i makulaturę, i złom...
Oraz wpłatomaty Citi.

PS. Zaglądając tam okazało się, że tam figuruje tylko karta
z nowym terminem ważności, a karty jeszcze nie dostałem,
a Status: aktywny. Trochę to niepokojące powinna być
widoczna stara aktywna, a nowa jako nieaktywna.

U mnie sprawa też jasna: ;)

 data wydania to 05/2015
 a data ważności to 06/2018

i także jest to jedyna u mnie karta SyneCkowa/TeMobilna...

To (; się nazywa ;) Wyższa kultura karciana. ;)

-=-

Dzięki za poradę. Zobaczyłem ją wczoraj, ale że
wczoraj ledwo żyłem, sprawdziłem to dopiero teraz.

-=-

Przy okazji -- w SyneCku jest ,,wirtualny oddział'' ale IMO tylko wirtualnie. ;)
(klikanie tam niewiele daje-- może jest za późno? )

Data: 2015-05-19 00:45:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kiedy pobierane opłaty za karty?

"Eneuel Leszek Ciszewski" mj5b0k$8hl$1@node2.news.atman.pl

[...]

Przybyła zwykłym listem. Śliczna, można rzec -- ekskluzywna,
starannie tłoczona... Bez pstrokacizny znanej z SyneCka...
Białe tło, wielka litera T i 4 kwadraciki oraz znak peRFIDności...
Ponadto konieczności typu: numerki, 'VALID', 'LESZEK',
'CISZEWSKI', 'MasterCard'...

Po prostu Śliczna!!!

Bielsza niż moja pościel. ;)
I kolorki podobne do kwiatków na mojej pościeli...

Skasowana, zanim przywędrowała. :)

kiedy pobierane opłaty za karty?