kiedy środki powrócą na konto?

Data: 2015-06-09 04:23:32
Autor: nowyjestem
kiedy środki powrócą na konto?
8 czerwca 9:00 wykonano przelew z Inteligo (10205558) na (jak się okazało) już zamknięte konto w Pekao SA (12406986) konto żubrowate w Pekao SA nie istnieje więc środki powinny za jakiś czas powrócić na konto Inteligo pytanie: kiedy należy spodziewać się zaksięgowania przelewu zwrotnego?

Data: 2015-06-09 04:37:55
Autor: Kris
W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 13:23:33 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
konto żubrowate w Pekao SA nie istnieje więc środki powinny za jakiś czas >powrócić na konto Inteligo pytanie: kiedy należy spodziewać się zaksięgowania przelewu zwrotnego?
Zapytaj u żródła bo wg mnie wcale nie takie pewne że środki wróca z automatu. Może gdzieś na rachunek techniczny trafią i będą czekać na dyspozycje właściciela.

Data: 2015-06-09 05:41:40
Autor: nowyjestem
kiedy środki powrócą na konto?
konkretnie to próbowałem doładować żubrową kartę prepaid wydaną z okazji euro 2012 której data ważności minęła w październiku 2013 - a więc od półtorej roku rachunek techniczny tejże karty powinien nie działać.

Data: 2015-06-09 06:19:41
Autor: Kris
W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 14:41:41 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
konkretnie to próbowałem doładować żubrową kartę prepaid wydaną z okazji euro >2012 której data ważności minęła w październiku 2013 - a więc od półtorej roku >rachunek techniczny tejże karty powinien nie działać.

Rachunek karty może i nie działa ale rachunek techniczny czy jak go tam zwał może działać. Ale nie upieram się  bo nie wiem jak to wu żubra. Szybciej Tobie będzie dzwonić na ichnią infolinię zapewne
Nie wiem czy tak z automatu zwracają nadawcy. Przecież można sobie wyobrazić sytuację że zasilałeś kartę przelewem na poczcie czy np.. w Żabce.I wtedy automatyczny zwrot do Ciebie nie trafi bo i gdzie.
 Żubr nie wie skąd/z czyjego konta zasilałeś i czy może tam z automatu zwrócić

Data: 2015-06-09 06:28:54
Autor: nowyjestem
kiedy środki powrócą na konto?
problem w tym że nie umiem udokumentować że prepaid żubrowy jest mój

Data: 2015-06-09 08:03:31
Autor: Kris
W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 15:28:55 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
problem w tym że nie umiem udokumentować że prepaid żubrowy jest mój
Ale zadzwonić na infolinię i zapytać o procedurę w takim przypadku możesz.

Data: 2015-06-09 16:19:20
Autor: Agnieszka
napisał:
> [...]

automatyczny zwrot do Ciebie nie trafi bo i gdzie.
>Żubr nie wie skąd/z czyjego konta zasilałeś i czy może tam z automatu

Jeżeli konto jest zamknięte, to bank zwraca przelew na konto, z którego
dostał pieniądze, najczęściej następnego dnia roboczego (to znaczy pewnie
zwraca tego samego, ale przelewy dochodzą jak dochodzą) - czyli na konto w
Banku Pocztowym jeżeli płaciłeś na poczcie albo na konto do obsługi MP
instytucji, która rozlicza wpłaty dokonywane w Żabkach.

Agnieszka

Data: 2015-06-09 08:02:22
Autor: Kris
kiedy �rodki powr�c� na konto?
W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 16:24:49 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:

[...]
Czyli w obu tych przypadkach do klienta od razu nie wrócą
Ale masz coś na poparcie tego co napsałaś czy tylko tak się Tobie wydaje?

Data: 2015-06-09 08:17:33
Autor: Kris
kiedy �rodki powr�c� na konto?
W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 17:08:39 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f4cb346-bfbc-4188-997f-5bfe7d6e09a1googlegroups.com...
W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 16:24:49 UTC+2 użytkownik Agnieszka Mam.
Dawaj więc.

Data: 2015-06-09 17:21:17
Autor: Agnieszka
kiedy �rodki powr�c� na konto?

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:35f3f72c-17ca-49cc-8c9e-818bb8e82b9agooglegroups.com...
[...]

Co mam dawać? Chyba nie skany przelewów?

Agnieszka

Data: 2015-06-09 16:33:47
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
konkretnie to próbowałem doładować żubrową kartę prepaid wydaną z okazji euro 2012 której data ważności minęła w październiku 2013 - a więc od półtorej roku rachunek techniczny tejże karty powinien nie działać.

No chyba, ze jest wykorzystany do obslugi nowej karty, i wlasnie komus prezent zrobiles.
Nie zapomnij podatku zaplacic :-)

J.

Data: 2015-06-09 15:00:08
Autor: Budzik
kiedy środki powrócą na konto?
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

na dyspozycje właściciela.

Własciciela czego?

Data: 2015-06-09 08:06:10
Autor: Kris
W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 17:00:09 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> na dyspozycje właściciela.
> Własciciela czego?

Tego kto kasę nadał.

Data: 2015-06-09 13:36:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kiedy środki powrócą na konto?

<nowyjestem@poczta.pl> 3583c039-7a48-47c1-a065-2305514825d1@googlegroups.com

[...]

IMO już powinny być.

Data: 2015-06-09 20:19:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrte93$8th$1@node1.news.atman.pl

Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Mille -- kontynuacja odsetkowa
Date: Wed, 6 Aug 2014 16:26:20 +0200

Dziś chyba zabieram swoje zabawki i idę do innej piaskownicy.

Spodziewałem się po 8 godzinie chłodziarki, więc zakończyłem
swój sen nietypowo, co poskutkowało spowolnieniem myślenia. ;)
Po śnie słabo widzę -- zabawki wiec przeniosłem do piaskownicy
EB, której miało już od poniedziałku nie być. Korzystając ze
swego rodzaju  bezpłatności NjuMobile wykonałem 2 połączenia ;)
telefoniczne -- EB zauważył, że najpóźniej w 2 dni zabawki wrócą,
jeśli konto w EB zostało zamknięte, zaś Mille rozwiał wątpliwości
co do możliwości cofnięcia przelewu i zauważył, że zwykle takie
pieniądze wracają najbliższą sesją... Marmurowy EB potwierdził
zniknięcie konta i dał 3 dni, ale tak liczone, że mogłem
spodziewać się zwrotu już dziś, choć niekoniecznie miał
być wykonany pierwszą sesją dzisiejszą...

No i zabawki wróciły -- rzecz jasna noc miały bezodsetkową,
w Mile nie mogę już skorzystać z oszczędnego, gdyż pierwszą
wylewkę zużyłem -- mam jeszcze jakieś codziennie więcej czy
coś w tym stylu... Tam chyba przenocują, po czym spróbuję
je wylać tam, gdzie zamierzałem wczoraj. :)

Być może zabawki wróciły wcześniej, ale poprzedniej nocy
niemal nie spałem, więc ta noc trwała dla mnie od 03 do 16...

Lodówkę miano mi przywieźć miedzy 8 a 12, ale coś zmieniło
się i przełożono przywiezienie na godziny 14-18 bez
uprzedzania mnie o tym. Gdybym wiedział przedwczoraj
o tym, że lodówka przybędzie miedzy 14 i 18, raczej
bym nie przelał środków do złej piaskownicy...
Uniknąłbym wielu innych smutków.

Może przyda się.

-=-

BTW -- wczoraj otworzyłem prestiżowe konto w EB.

Data: 2015-06-10 00:10:44
Autor: Waldek
kiedy środki powrócą na konto?

-=-

BTW -- wczoraj otworzyłem prestiżowe konto w EB.

No i piknie ;)
A w Toyocie strzeliłeś dubla ?

Ps.
Tam ongiś trzasnąłem drzwiami...gdy kot przestał  miauuuuczeć  ;)

Data: 2015-06-10 19:21:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kiedy środki powrócą na konto?

"Waldek" ml7o2e$cue$1@node2.news.atman.pl

BTW -- wczoraj otworzyłem prestiżowe konto w EB.

No i piknie ;)
A w Toyocie strzeliłeś dubla ?

Jeszcze nie.

Na razie wlałem do Getinu Oszczędnego ten tałzen
i łan tałzen (na próbę) do mBanku, gdzie być może
mam 4% do 3 kpln, a jutro chyba otworzę lokatę w EB
na ten tałzen. Do tego w piątek wleję do EB 3 tałzeny
na ROR. Tak powolutku osuszam chlewnię optymalną...

A mam jeszcze do ewakuacji środki z Mille, gdzie niezbyt
szczęśliwie wyszło chyba jakieś 2.4%... (bo niemal ten
tałzen nie załapało się na ,,promocję'') W sumie mam
do ulokowania 2hpln miesięcznie z 3% netto)

Czy Getin daje sensowną (dziś sensowna to chyba więcej
niż 3%) lokatę bez naruszania tego oszczędnego? Coś piszą
o tym, że %%% na oszczędnym tylko wtedy, gdy jest tylko
jedno oszczędne... Co wówczas, gdy jest oszczędne i jest
lokata?

Tojota musi trochę zaczekać, bo nie wyrabiam się.

   Do promocji można przystąpić tylko do 11 czerwca 2015r.

Na razie nie wyrabiam się. Może jutro (w ostatni dzień) założę.
Dziś ledwo żyję.

Muszę zastanowić się nad wydawaniem debetówką 4hpln
(opłata (2,49 pln) niezbyt szybko zżera zyski i nad
utrzymywaniem stałych (co jest zagmatwane) sald.

Słanie papierowego wypowiedzenia to także kłopot.

Tam ongiś trzasnąłem drzwiami...gdy kot przestał  miauuuuczeć  ;)

Słusznie. :)

Data: 2015-06-10 02:32:27
Autor: nowyjestem
kiedy środki powrócą na konto?
Może przyda się.

dzisiaj pierwszą sesją pieniądze wróciły

Nadawca / Odbiorca:
69 1240 0027 0333 3333 3333 3333
Bank Pekao SA Centrala-Ośrodek Operacji Kart
ul.Gieldowa 5 01-211 Warszawa. POLSKA
Dane transakcji:
..-PRZEKROCZONY TERMIN WAZNOSCI LUB ROCZNY LIMIT WPLAT NA RACH 14124069861000000000607725

kiedy środki powrócą na konto?