kiedy to wszystko jebnie

Data: 2015-08-24 18:44:58
Autor: Jan Niezbędnik
kiedy to wszystko jebnie
mam nadzieje Ĺźe juĹź teraz

Data: 2015-08-24 19:40:31
Autor: PiteR
kiedy to wszystko jebnie
Jan Niezbędnik pisze tak:

mam nadzieje że już teraz

za pięć lat

--
Piter

w banku bądź czujny jak pies podwójny!

Data: 2015-08-25 08:31:09
Autor: Antymek
kiedy to wszystko jebnie

Użytkownik "Jan Niezbędnik" <abcdefghijklmnop@gmail.com> napisał w
wiadomości news:55db4a09$0$8387$65785112news.neostrada.pl...
mam nadzieje Ĺźe juĹź teraz

Teraz jeszcze nie.
Jebnie po 2 latach rządzenia przez PiSlamistów do spółki
z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym
pokropionymi przez Rydzyka.

Data: 2015-08-25 08:16:25
Autor: nowyjestem
kiedy to wszystko jebnie
W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 16:19:18 UTC+2 użytkownik Antymek napisał:
> [...]

Teraz jeszcze nie.
Jebnie po 2 latach rządzenia przez PiSlamistów do spółki
z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym

precyzyjna odpowiedź wymagałaby zdefiniowania
pojęć "jebnie" oraz "to wszystko" ;)

Data: 2015-08-25 08:19:58
Autor: nowyjestem
kiedy to wszystko jebnie
> Jebnie po 2 latach rządzenia przez PiSlamistów do spółki
> z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym
> pokropionymi przez Rydzyka.

precyzyjna odpowiedź wymagałaby zdefiniowania
pojęć "jebnie" oraz "to wszystko" ;)

biorąc pod uwagę że pytanie zadano na grupie
usenetowej pl.biznes.banki, dosłowne odczytanie
pytania oznaczałoby że autor pyta o datę jednoczesnej
upadłości wszystkich instytucji bankowych w Polsce

na tak zadane pytanie odpowiadam: NIGDY!

Data: 2015-08-25 18:55:25
Autor: Antymek
kiedy to wszystko jebnie

Użytkownik <nowyjestem@poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym
pokropionymi przez Rydzyka.

precyzyjna odpowiedź wymagałaby zdefiniowania

"jebnie to wszystko" to znaczy :  stan Polski po okresie rządzenia przez
PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

Data: 2015-08-25 10:33:15
Autor: nowyjestem
kiedy to wszystko jebnie

"jebnie to wszystko" to znaczy :  stan Polski po okresie rządzenia przez PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

biorąc pod uwagę że w Polsce nie ma znaczącej liczby ekstremistów
muzułmańskich, "jebnie to wszystko" nie wcześniej niż po przyjęciu
przez Polskę kilku milionów imigrantów ;)

Data: 2015-08-25 10:38:19
Autor: nowyjestem
kiedy to wszystko jebnie
do spółki z Partią Franciszka.

zaciekawiony czym jest tajemnicza "partia
franciszka" i jedyny googiel jaki mi wyskoczył
to Franciszek Jerzy Stefaniuk z PSL-u :)

a zatem rzeczone "jebnięcie" musiałoby
zostać poprzedzone koalicją PIS-u z PSL-em

a takowa (przez conajmniej kilka lat)
nie jest planowana ;)

Data: 2015-08-25 10:41:44
Autor: nowyjestem
kiedy to wszystko jebnie
"jebnie to wszystko" to znaczy :  stan Polski po okresie rządzenia przez PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

masz na myśli Donalda Franciszka T(eraz) U(słyszycie) S(ame) K(łamstwa)? :)

koalicja POPIS rządzi od 2005 i póki co końca nie widać :(

Data: 2015-08-25 21:04:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kiedy Polacy odrzucą niesprawiedliwość?

<nowyjestem@poczta.pl> da5313f1-061b-48ab-b1b6-1d5b9be6e90b@googlegroups.com

: T(eraz) U(słyszycie) S(ame) K(łamstwa)? :)

IMO Tusk nie zawsze kłamał. Czasami mówił prawdę? Czasami milczał? ;)

Dla mnie jego rządzenie wypowiedziały jego sądy:

  -- 'wypuklina dysku kręgosłupowego' to 'skolioza kręgosłupa'.

Tuskowa: merytoryczność rzetelność, wiedza, logika, doświadczenie...
W skrócie -- Tuskowa mądrość życiowa. :)

Tak widzę rządy Tuska i samego Tuska.

Zadłużenie rządu do granic niemożliwości; rabunek mienia OFE; powalenie ,,systemu
emerytalnego''; rozbestwienie ,,pracowników'' ZUS; ,,umerytorycznienie'' (w obecnym
stanie polski sąd może bezkarnie twierdzić choćby nawet tak absurdalnie: 'Ziemia
jest czworościanem') sądów; podwyższanie podatków (nawet wisienki opodatkował Tuskowy
minister Szczurek) i narzucanie na społeczeństwo absurdalnych kar za cokolwiek, czyli
ustrój, który nieźle określa termin: 'terroryzm wewnętrzny'...

   http://www.wroclaw.so.gov.pl/downloads/biegli/14022008/biegli_14022008.pdf <-- **gov**-- .
   http://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-23-2/opinie-numer-23/roztropnie-z-bieglymi.html <-- -- '

Powyżej podaję linki (niepotrzebnie? bo kto chce, ten je znajdzie a kto pomyśli,
ten dojdzie do zawartych tam treści, o ile pójdzie po rozum do ,,głowy'', nie do
koryta pełnego prosa sypanego przez Kopaniów i jemu podobnych ,,prawników''?)
ukazujące, jaką wagę należy przywiązywać do opinii biegłego sądowego.

   https://www.google.pl/search?newwindow=1&q=bieg%C5%82y+nie+wydaje+wyroku&oq=bieg%C5%82y+nie+wydaje+wyroku&gs_l=serp.3..35i39.337798.343897.0.344352.24.24.0.0.0.0.248.2319.19j3j1.23.0....0...1c.1.64.serp..1.23.2313.Fjtxv09XvFE

(w skrócie -- biegły nie sądzi, lecz zeznaje podobnie jak strona czy
świadek a sąd MUSI ocenić opinię i nie może jej powielić bezkrytycznie;
dopiero rozum (biorący pod uwagę także wiedzę ogólną i życiowe doświadczenie
sędziów) daje poznanie **prawdy koniecznej** do sądzenia)

-=-

Tusk to masakra -- kara należna polskiemu narodowi. :) Narodowi wybierającemu
do władz ludzi nieuczciwych, lecz ,,takich milutkich''.

-=-

Nie jestem zwolennikiem PiS:

 -- jestem zwolennikiem dobrych banków
 -- jestem zwolennikiem dobrych galerii handlowych
 -- nie mam kredytów (ani we frankach, ani w juanach,
    ani w złotówkach, pomijając karty kredytowe i te
    liczne kredyty które są mi oferowane nieskutecznie)
 -- jestem przeciwnikiem ZUS
 -- nie jestem przeciwnikiem NFZ

ale jestem zdecydowanym przeciwnikiem Przestępczej Organizacji.

I chyba jestem juz niemal Bolszewikiem -- uważam, że nie należy zbyt obficie
karmić tych ludzi, którzy nie pracują. (Bolszewicy ponoć mówili: 'kto nie
pracuje ten nie je') Tak ,,pracuje'' ZUS:

  http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/fakty-tvn-urzedniczka-zus-zlapana-na-kradziezy-dzieciecych-butow,571335.html

  W jednym z ostrowskich sklepów ginęły buty, więc właściciel zainstalował kamerę.
  I przyłapał na gorącym uczynku... urzędniczkę z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
  Ta tłumaczy sie, że to nie kradzież, tylko "zadośćuczynienie". Za niewydaną kiedyś
  w tym sklepie resztę. Materiał "Faktów" TVN.Pani inspektor - która w ZUS jest
  specjalistką od egzekucji zaległości - twierdzi, że tylko wyrównywała rachunki - Ja
  nie kradłam tych butów, chciałam uzyskać zadośćuczynienie. Dziewczyna mi nie wydała
  pieniędzy, kiedyś mnie oszukała - tłumaczyła się kobieta, przyłapana na gorącym uczynku.

Jestem chyba zwolennikiem JKM:

 -- uważam, że należy pozbawić praw wyborczych ludzi biorących zasiłki dla bezrobotnych?

NIE -- jakiekolwiek zasiłki płacone z pieniędzy publicznych!!!

 -- uważam, że kara śmierci dla sędziów zbyt mocno odbiegających od sprawiedliwości to dobra kara

Kto by wydawał wyroki? -- na szczęście kolejne pokolenia są lepsze od poprzednich, ale należy
dać szanse ludziom młodym i zacząć karać tych, którzy ,,wprawdzie są zbrodniarzami ewidentnymi,
ale są tacy milutcy''...

Jednak PiS ma szansę na zwycięstwo w wyborach a JKM -- nie ma.
Trzeba być realistą... Polacy nie są gotowi na rewolucję.

-=-

Ogólnie jednak jestem apolityczny? :) Uważam, że należy wybierać do współpracy
(więc także do ,,władz'') ludzi uczciwych bez względu na ich przynależność:
rasową, religijną światopoglądową, narodową, etniczną, kulturową...

-=-

Niebezpieczeństwa?... Wierzący w Boga nie widzi niebezpieczeństw, lecz we wszystkim
upatruje dzieła Boga? Niebezpieczeństwo wierzący widzi wewnątrz siebie. :) Zaś ,,zło''
dookoła niego postrzega jako szansę daną mu przez Boga? Zatem co pomóc może Polakom
w drodze do ,,wiecznej chwały?... IMO:

 -- konflikt koreański (niedokończona wojna amerykańsko-chińska)
 -- konflikt rosyjsko-światowy (de facto prawosławno-jakiś?)
 -- konflikt islamsko-światowy (de facto islamsko-żydowski?)
 -- wzrost potęgi Chin (gdzie w gnieździe siedzi być może amerykański
    orzeł, a być może chińska wrona -- parafrazując HSienkiewicza,
    lecz tak czy siak -- za jakiś czas obudzi się tam smok, na
    pewno chiński)
 -- wzrost potęgi hinduizmu

IMO te wszystkie konflikty są ze sobą powiązane za sprawą wspólnych korzeni. :)
[jasne -- pieniędzy i władzy...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Postscriptum: Nie wiem, dlaczego Agora zabrała mi banery reklamowe. Jest to jakiś
              błąd techniczny -- nadal admini Agory ,,przyłączają'' mi nowe banery.

Data: 2015-08-25 15:22:34
Autor: nowyjestem
kiedy to wszystko jebnie
"jebnie to wszystko" to znaczy :  stan Polski po okresie rządzenia przez
PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

prosilem o _definicję_ a otrzymałem tekst o poziomie
merytorycznym niższym od pisowskiego pytania o lasy :)

ponieważ nie określono po jak długim okresie rządzenia
więc mogłoby także oznaczać stan po pierwszym dniu rządów

co więcej, gdyby tak zdefiniować "jebnie" to rzeczone "jebnięcie" mogłoby np. oznaczać stan rozkwitu gospodarczego Niepodległej Polski gdyby takowy nastąpił :)

Data: 2015-08-25 23:33:57
Autor: User Wkurzony
kiedy to wszystko jebnie
Dnia Tue, 25 Aug 2015 08:31:09 +0200, Antymek napisał(a):

Teraz jeszcze nie.
Jebnie po 2 latach rządzenia przez PiSlamistów do spółki
z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym
pokropionymi przez Rydzyka.

Widać, że głos zabrał jakiś "yntelygent" z upadłego PGR-u w województwie
zachodniopomorskim.

Data: 2015-08-26 00:55:08
Autor: Krzysiek
kiedy to wszystko jebnie
W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 16:19:18 UTC+2 użytkownik Antymek napisał:

Teraz jeszcze nie.
Jebnie po 2 latach rządzenia

Lub 1 rok obecnie rządzących Przyjaciół Ośmiorniczek.
(przy czym rzad się sam wyżywi, nam znów podniosą podatki, na pociechę dadzą więcej wolności: zabronią stosowania słów ojciec i matka by dziecko wychowywane przez dwóch ojców nie czuło się poszkodowane).
No i każą wszystkim bankom oddawać wszystkie prowizje za ostatnie 15 lat ;)

Data: 2015-08-26 13:56:09
Autor: Olin
kiedy to wszystko jebnie
Dnia Wed, 26 Aug 2015 00:55:08 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

 zabronią stosowania słów ojciec i matka by dziecko wychowywane przez dwĂłch ojcĂłw nie czuło się poszkodowane

Najważniejsze, żeby nie zakazali podróży do Nowego Tomyśla, bo to mogłoby
wpłynąć na dochody Maliniaka.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubĂłstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-08-26 23:08:25
Autor: PN
kiedy to wszystko jebnie
Dnia Wed, 26 Aug 2015 13:56:09 +0200, Olin napisał(a):

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Ale Twoje poglądy na Kościół jakoś nie przeszkadzają Ci w prezentowaniu  zabytków sakralnych na swoich zdjęciach z podróży?
https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/AlpyBerchtesgadenskie201502#

Data: 2015-08-26 23:13:15
Autor: Kamil Jońca
kiedy to wszystko jebnie
PN@onet.eu writes:

[...]

A że się tak głupio spytam, co ma wspólnego jedno z drugim?
Dawkins też podobno lubi fugi Bacha
Your point being?
KJ

(FUT warning, bo ta dyskusja zaraz wybuchnie)
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Q: How many lawyers does it take to change a light bulb?

Data: 2015-08-26 23:39:23
Autor: PN
kiedy to wszystko jebnie
Dnia Wed, 26 Aug 2015 23:13:15 +0200, na pl.biznes.banki napisałeś(aś):

[...]

Trochę mnie zawiodłeś. Spodziewałem się, że sam na to wpadniesz, że do
wybudowania tych obiektów były potrzebne pieniądze, te same, które tak
bardzo drażnią Olina.

EOT

Data: 2015-08-27 08:58:59
Autor: Olin
kiedy to wszystko jebnie
Dnia Wed, 26 Aug 2015 23:08:25 +0200, PN@onet.eu napisał(a):

Ale Twoje poglądy na Kościół jakoś nie przeszkadzają Ci w prezentowaniu  zabytkĂłw sakralnych na swoich zdjęciach z podróşy?
https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/AlpyBerchtesgadenskie201502#

Cynicznie nie pomogę rozwikłać Twych dylematów poznawczych. Słyszałem
jednak, że rozmaite problemy rozwiązuje DudaPomoc.

Ponieważ Cię polubiłem, samochwalczo zapodaję jeszcze jedną linkę do mej
galerii:
https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/LadakhIZanskar2008#5572023982892825074

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."

Data: 2015-08-26 14:03:53
Autor: Antymek
kiedy to wszystko jebnie

Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości

na pociechę dadzą więcej wolności: zabronią stosowania słów ojciec i matka
by dziecko wychowywane przez dwóch ojców nie czuło się poszkodowane).

I ty wierzysz tym purpurowym czubkom z Partii Franciszka :))))

No i każą wszystkim bankom oddawać wszystkie prowizje za ostatnie 15 lat
;)
============
pislamiści do spółki z sukienkowymi zrobili ci wodę z mózgu.
Do banków chcą się dobrać tacy jak Duda, Kaczyński i Miller.

Data: 2015-08-26 14:40:48
Autor: Olin
kiedy to wszystko jebnie
Dnia Wed, 26 Aug 2015 14:03:53 +0200, Antymek napisał(a):

Do banków chcą się dobrać tacy jak Duda, Kaczyński i Miller.

Duda i Kaczyński mają SKOKi; po grzyba im jeszcze banki.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła