kiedy w play?

Data: 2010-09-10 16:24:18
Autor: zbigniew
kiedy w play?
Nie wiecie kiedy Play planyje wprowadzić usługę blokowania połaczeń od numerów zastrzeżonych?

Data: 2010-09-10 17:15:09
Autor: wkurzony nielubiący play
kiedy w play?
Użytkownik "zbigniew" <z@op.pl> napisał w wiadomości news:i6df1l$pe4$1news.onet.pl...
Nie wiecie kiedy Play planyje wprowadzić usługę blokowania połaczeń od numerów zastrzeżonych?

Nie wiemy, a jakaś sieć ma coś takiego? Dlaczego miałby wprowadzić?
Zdarza się, że nie wyświetla numeru i to wcale nie z winy dzwoniącego,
np ktoś dzwoni z zagranicy, z bramki VOIP, albo coś akurat jest nie tak na centrali itp.

Data: 2010-09-10 17:26:07
Autor: SDD
kiedy w play?

Użytkownik "wkurzony nielubiący play" <wkurzony@nielubie.play.pl> napisał w wiadomości news:i6di1u$9gl$1usenet.news.interia.pl...
Nie wiemy, a jakaś sieć ma coś takiego? Dlaczego miałby wprowadzić?

Era, Plus, TPSA

Zdarza się, że nie wyświetla numeru i to wcale nie z winy dzwoniącego,
np ktoś dzwoni z zagranicy, z bramki VOIP, albo coś akurat jest nie tak na centrali itp.

No i co z tego? To niech zadzwoni z innego numeru. Moze mam gdzies problemy dzwoniacego - zycze sobie, zeby sie wyswietlil i juz.
Zreszta w sytuacji, gdy polaczenie przyjdzie wogole bez prezentacji (a nie z prezentacja ukryta) - choc polaczenia takie to obeznie rzadkosc - blokada przepusci je.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-10 20:31:44
Autor: ererer
kiedy w play?
W dniu 2010-09-10 17:26, SDD pisze:
[...]

Plus niestety tylko dla abonentów (nie pre-paid).

--
ererer

Data: 2010-09-10 21:01:30
Autor: WAM
kiedy w play?
On Fri, 10 Sep 2010 20:31:44 +0200, ererer <ererer@nie.pamietam.maila>
wrote:

Era, Plus, TPSA

Plus niestety tylko dla abonentów (nie pre-paid).
Era chyba tez?

WAM

Data: 2010-09-12 22:37:45
Autor: Big Brother
kiedy w play?
W dniu 2010-09-10 21:01, WAM pisze:

Plus niestety tylko dla abonentów (nie pre-paid).
Era chyba tez?

Nie. W TT działa poprawnie, jedyne utrudnienie - aktywacja przez końsultanta.

--
Big Brother

Data: 2010-09-13 22:56:59
Autor: WAM
kiedy w play?
On Sun, 12 Sep 2010 22:37:45 +0200, Big Brother
<bigbro_TO_WYWAL_@gazeta.pl> wrote:

W dniu 2010-09-10 21:01, WAM pisze:

Plus niestety tylko dla abonentów (nie pre-paid).
Era chyba tez?

Nie. W TT działa poprawnie, jedyne utrudnienie - aktywacja przez końsultanta.
Dziekuje za informacje :) Po zalogowaniu do www.itaktak.pl wyslalem
wiadomosc do BOA i po 2h dostalem potwierdzenie ze usluga zostala
aktywowana.

Sugerowalem sie wczesniej strona Ery - tam jest tak napisane jakoby
dotyczylo tylko abonamentow:

http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/polaczenia/blokowanie
"Dostępność
    * Oferta z abonamentem
    * Oferta dla Biznesu"

WAM

Data: 2010-09-10 21:21:08
Autor: Piotr M
kiedy w play?
Dnia 10-09-2010 o 16:24:18 zbigniew <z@op.pl> napisał(a):

Nie wiecie kiedy Play planyje wprowadzić usługę blokowania połaczeń od  numerów zastrzeżonych?

Pozostaje wybrać fona z systemem i soft do tego odpowiedni, co zresztą  działa też na smsy i ogólnie ma multum możliwości konfiguracyjnych..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-12 13:23:05
Autor: zbigniew
kiedy w play?

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vitz1io413q3bqpiotr-komputer...
[...]

tak ale ma jedna wadę, dzwoniący nie dostaje komunikatu o blokadzie numeru

Data: 2010-09-12 13:24:28
Autor: SDD
kiedy w play?

Użytkownik "zbigniew" <z@op.pl> napisał w wiadomości news:i6id5r$spq$1news.onet.pl...

tak ale ma jedna wadę, dzwoniący nie dostaje komunikatu o blokadzie numeru

Co najmniej dwie: w przypadku wyjatkowego upierdliwca nastepuje szybkie rozladowanie baterii.
Przy usludze ACR telefon czuwa sobie spokojnie, nic nie wiedzac o probach nawiazania polaczenia.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-22 06:33:56
Autor: 666
kiedy w play?
Co najmniej trzecią:

Czasem może być wkurzające np. we własnym domu, gdy gdzieś położysz komórkę i próbujesz ją odnaleźć dzwoniąc z własnego zastrzeżonego 'abonent nie ...'.

;-)))

-- -- -

Data: 2010-09-12 22:39:34
Autor: Piotr M
kiedy w play?
Dnia 12-09-2010 o 13:23:05 zbigniew <z@op.pl> napisał(a):

tak ale ma jedna wadę, dzwoniący nie dostaje komunikatu o blokadzie  numeru

Skąd wiesz, są softy co możesz nawet info nagrać swoje, mają swoją pocztę  głosową, blokadę numerów spoza książki, blokadę wszystkich oprócz, blokadę  czasową (aby Ci klienci np nie dzwonili) itd itd, multum możliwości.  Zapewnia to operator? Nie. Żadnego softu z tymi bajerami nie używałem i  nie pamiętam tez nazwy, mi wystarczyła podstawowa funkcja - blokada  zastrzeżonych i do tego się ograniczałem.

Data: 2010-09-13 20:40:13
Autor: dwr
kiedy w play?
W dniu 2010-09-12 13:23, zbigniew pisze:

[...]

Takim softem definiujesz akcje dla wybranych numerów lub dla zastrzeżonych.
Przekierowanie na numer 228059317 załatwi problem komunikatu :)

Data: 2010-09-13 23:10:53
Autor: SDD
kiedy w play?

Użytkownik "dwr" <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości news:4c8e7000$1news.home.net.pl...

Takim softem definiujesz akcje dla wybranych numerów lub dla zastrzeżonych.
Przekierowanie na numer 228059317 załatwi problem komunikatu :)

No ale to przekierowanie bedziesz musial miec ustawione zawsze, co oznacza, że w sytuacji gdy bedziesz rozmawial przez telefon i nie mial aktywnego polaczenia oczekujacego, rozmowca bedzie - zdziwiony - sluchal komunikatu. Nawet majac ualuge polaczeni oczekujacych aktywna, rozmowca bedzie slyszal komunikat, gdy Ty bedziesz sluchal zwrotnego sygnalu dzwonienia dzwoniac do kogos i czekajac az odbierze, lub gdy to do Ciebie bedzie ktos jednoczesnie dzwonic (chwilke wczesniej). Chyba ze w trakcie sygnalu dzwonienia soft ustawi to przekierowanie w tle, odrzuci polaczenie i zdejmie przekierowanie. Ale wtedy bedzie to troche trwalo (no i bedzie zarlo baterie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-19 00:20:06
Autor: dwr
kiedy w play?
W dniu 2010-09-13 23:10, SDD pisze:
UÂżytkownik "dwr"<d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n-n.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści

Takim softem definiujesz akcje dla wybranych numerĂłw lub dla
zastrzeÂżonych.
Przekierowanie na numer 228059317 zaÂłatwi problem komunikatu :)

No ale to przekierowanie bedziesz musial miec ustawione zawsze, co oznacza,
Âże w sytuacji gdy bedziesz rozmawial przez telefon i nie mial aktywnego
[...]

No jasne, że to rozwiązanie ma swoje wady.
Na razie w Play nie mam lepszego.
Aplikacja powoduje, że zastrzeżone numery dostają zajętość a ta jest na przekierowanie, poł. oczekujące włączone.
Na razie nie miałem sygnału od rozmówców bez zastrzeżenia aby to usłyszeli. Trzeba trafić na moment, który opisałeś :)

Deklarowali w Play, że mają to uruchomić w II połowie roku.

Data: 2010-09-19 00:20:56
Autor: dwr
kiedy w play?
W dniu 2010-09-15 15:39, zbigniew pisze:

[...]

To chyba tepsiany automacik. W sąsiednich numerach jest tego więcej :)
zawsze można puścić komunikat "podaj PIN" :)

Data: 2010-10-22 12:31:15
Autor: Ircys
kiedy w play?
On 10 Wrz, 16:24, "zbigniew" <z...@op.pl> pisze...
Nie wieciekiedyPlayplanyje wprowadzić usługę blokowania połaczeń z
numerów zastrzeżonych?

Od listopada

Ircys

Data: 2010-10-22 22:18:31
Autor: Piotr M
kiedy w play?
Dnia 22-10-2010 o 21:31:15 Ircys <ircys@post.pl> napisał(a):

On 10 Wrz, 16:24, "zbigniew" <z...@op.pl> pisze...
Nie wieciekiedyPlayplanyje wprowadzić usługę blokowania połaczeń z
numerów zastrzeżonych?

Od listopada

Broń Boże aby Play coś robił w tym kierunku....

Data: 2010-10-25 11:00:48
Autor: Ircys
kiedy w play?
On 22 Paź, 22:18, "Piotr M" pisze...

> Od listopada

Broń Boże aby Play coś robił w tym kierunku....

dlaczego?

Ircys

Data: 2010-10-26 00:20:20
Autor: Piotr M
kiedy w play?
Dnia 25-10-2010 o 20:00:48 Ircys <ircys@post.pl> napisał(a):

On 22 Paź, 22:18, "Piotr M" pisze...

> Od listopada

Broń Boże aby Play coś robił w tym kierunku....

dlaczego?

Bo poblokują przy okazji inne przychodzące? ;)
Znając ich niezawodność..

Data: 2010-10-26 05:23:42
Autor: Ircys
kiedy w play?
On 26 Paź, 00:20, "Piotr M" pisze...

> dlaczego?

Bo poblokują przy okazji inne przychodzące? ;)
Znając ich niezawodność..

Tak może być :)

Ircys

kiedy w play?